Sveiki,
ar yra kas nors Lietuvoje, kas turėtų trampliorių reguliavimo stendą?
Turiu bent kelis trampliorius (ZAZ 968), bet nei vienas iš jų nėra normalus. Visi kažkiek susidėvėję, visi naudoti. Išardžiau, perrinkau, kur buvo daug klibėjimo tai pakišau plonas šaibas ar kažkaip kitaip sutvarkiau. Bet esmės tai nekeičia, nes svarelių spyruoklės jau pagyvenusios ir jų laikikliai pasidėvėję, todėl charakteristikos pabėgusios nežinia kur...
Gal kas esat susidūrę su panašiom problemom ir žinot, kas galėtų sureguliuoti?
Dėkoju
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Trampliorių reguliavimas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Trampliorių reguliavimas
Šiek tiek dėl tramplioriaus: dedant šaibutes tai jūs panaikinate išilginį klibėjimą. Pagrindas yra skersinis klibėjimas iš įvorių - jei jis yra tada gali šokineti kontaktų kėliklis ir degimas tampa nevienodas (ankstyvesnis , vėlyvesnis). Ten kur išcentrikai tai nelabai ten kas išdyla kad trukdytų normaliam darbui, nebent kas priburta. Toliau reikalingi tvarkingi kontaktai. Ir labai svarbu - tvarkingas kondensatorius. Jei yra galimybė jį keiskite iškart nauju. Esu turėjęs motocikle ir automobilyje bėdų dėl kondencatoriaus - ten tikrai neitikėtina mistika. Būna bėdų ir su vakuminiu ankstintoju jei jis yra - nesandari membrana pradeda nutekėti vakumas, gali jis pastriginėti ir t.t.
Re: Trampliorių reguliavimas
Skersinis klibėjimas normos ribose.
Kondensatorius ir kontaktinė grupė nauji. Vakuumas irgi geras, nekiauras.
Klausimą kelia man išcentrikai. O susidėvi ten ūsiukai, kurie laiko spyruokles, pačios spyruoklės. O jei kažkas jau lindo ir bandė kažką reguliuot ar lankstyt, tai tada iš vis net nėr apie ką šnekėt.
Beje, žinant tarybinę techniką, tai ten ir iš gamyklos sureguliuota buvo belenkaip. Norėtųsi susireguliuot vieną kartą ir normaliai ir uždaryt šitą klausimą visiem laikam.
Kondensatorius ir kontaktinė grupė nauji. Vakuumas irgi geras, nekiauras.
Klausimą kelia man išcentrikai. O susidėvi ten ūsiukai, kurie laiko spyruokles, pačios spyruoklės. O jei kažkas jau lindo ir bandė kažką reguliuot ar lankstyt, tai tada iš vis net nėr apie ką šnekėt.
Beje, žinant tarybinę techniką, tai ten ir iš gamyklos sureguliuota buvo belenkaip. Norėtųsi susireguliuot vieną kartą ir normaliai ir uždaryt šitą klausimą visiem laikam.
Re: Trampliorių reguliavimas
Įdomu, o kas tokio atsitinka kad įtariate išcentrikų spyruokles? pabandymui galima išcentrikus užblokuoti ir pabandyti ar kas pasikeičia. Norint išspręsti kibirkšties klausimą , kaip minėjote visiems laikams - reikia pastatyti elektroninį degimą. Nežinau koks ZAZ tramplioriaus galas, bet kai kur eina pritaikyti nuo 85-90 metų wolsvageninių variklių - komplektas / trampliorius, komutatorius ir indukcinė ritė.
Re: Trampliorių reguliavimas
Mašina su istoriniu statusu, tai uždegimo sistema turi būti standartinė, be perdarymų (turiu minty be perėjimo ant elektroninio degimo).
O šiaip galas toks pat kaip nuo Moksvičiaus - "dantys" ne per centrą, o šiek tiek į šoną.
Nežinau kaip tokios mašinos turi važiuoti, tuo labiau ant šiuolaikinio benzo, bet labai jaučiu, kad visi tramplioriai, kuriuos turiu ir bandžiau statyti, ne iki galo gerai veikia. Bandžiau berods 4 vnt, su visais skirtingai
Tai ant žemų blogai traukia, tai ant aukštų nieko neeina, praktiškai didelis pravalas, tai į įsiurbimą šaudo...
Youtube yra kanalas 'Garik Garage'. Ten bičas reguliuoja tuos trampliorius ant stendo. Iš to kiek žiūrėjau, tai nebuvo nei vieno tramplioriaus, kuris de facto atitiktų visus parametrus ir kurio nereiktų reguliuot. Įdomu, ar yra pas ką nors Lietuvoje toks stendas.
Šiaip galima būtų ir tam 'Garik Garage' nusiųsti savųjų kolekciją remontui, tik yra viena problėmėlė - jis randasi Rusijoj, o kaip žinia, su ta šalim pas mus jokių kontaktų nėra, pašto siuntiniai taipogi nevaikšto...
O šiaip galas toks pat kaip nuo Moksvičiaus - "dantys" ne per centrą, o šiek tiek į šoną.
Nežinau kaip tokios mašinos turi važiuoti, tuo labiau ant šiuolaikinio benzo, bet labai jaučiu, kad visi tramplioriai, kuriuos turiu ir bandžiau statyti, ne iki galo gerai veikia. Bandžiau berods 4 vnt, su visais skirtingai

Youtube yra kanalas 'Garik Garage'. Ten bičas reguliuoja tuos trampliorius ant stendo. Iš to kiek žiūrėjau, tai nebuvo nei vieno tramplioriaus, kuris de facto atitiktų visus parametrus ir kurio nereiktų reguliuot. Įdomu, ar yra pas ką nors Lietuvoje toks stendas.
Šiaip galima būtų ir tam 'Garik Garage' nusiųsti savųjų kolekciją remontui, tik yra viena problėmėlė - jis randasi Rusijoj, o kaip žinia, su ta šalim pas mus jokių kontaktų nėra, pašto siuntiniai taipogi nevaikšto...