AGspecial rašė:man irgi labai įdomu gal kur pvz sibire geru keliu nėra tai važiuoja ant bėgių?
Nu čia tu tikriausiai teisus, nu dar gal visokius VIP'us slaptai vežt
Tik kur dėtis tam ZIM'ui ar Pobiedai ant bėgių, jei ttikras traukinys nori aplenkt ?
Paulius43 rašė:Tiesa sakant, labai idomus vaizdeliai... Aciu, TVR!
idomus - taip. informatyvus - ne.
Bet kokiu atveju padaryta nemažai, "žvejojant" tokio tipo transporto priemonių vaizdelius. Įdomu stebėti, kad geležiniam keliui buvo pritaikytos pačių įvairiausių markių mašinos. Na, o dėl techninių duomenų bei konstrukcinių subtilybių, manau, tie, kas žino, pasidalins savo žinomis. Ačiū, TVR.
Kiek zmoniu tiek nuomoniu. Siaip kaip pastebejau cia tema nuotraukos nuotraukos/video o ne nuotraukos ir chjarakteristikos, tad...:) O ir dauguma kitu cia sudetu foto labai "informatyvios", arba pavaizduotos transporto priemones iki gyvo kaulo zinomos.
P.S Prie ko cia tas zinuciu kiekis:)? Cia kazka tai reiskia ir itakoja? Apsvieskit.
Nekreipk per daug dėmesio, jei yra ką dėti ir tuo labiau nėra banalu tai dėk tas nuotraukas, o jaunimas tegu pamato kuo gyveno jų tėvai, seneliai, ir susipažįsta su auto istorija o ne krykštauja apie žinučių kiekį.
1927 Paige model 6-75. Pagamintas 1933 -iais ir buvo naudotas iki 1947 birželio 25 d. Vežė 7 keleivius. Turėjo Chevrolet gas variklį. Svėrė virš 5800 svarų; ilgis virš 18 pėdų.