rudge rašė:
Nors labai sunku spėti, kadangi nieko esminio nesimato, paskutinis variantas, Sarolea H1000.
Tuo pačiu, kiek pavėluotai, sveikinu HERR WANDERER su gimtadieniu.
Dekui uz sveikinimus gimtadienio proga.TAAIP TAI "SAROLEA H 1000"
Stai trumpa istorija:Karini H 1000 modelio motocikla sukure anuomet garsi Belgijos firma „Sarolea
“ dar 1938 metais, o 1939-aisiais kelis šimtus šiu motociklu jau turejo
Belgijos armija. Sunku – sverusi apie 700 kg – motocikla vare 978 kub.cm
darbinio turio dvieju cilindru keturtaktis opozicinis variklis, išvystes
22AG/4000aps/min galinguma. To pakako geru keliu važiuoti iki 82 km/h
reiciu, bet benzina šis „karo dramblys“ siurbe kaip automobilis – 10-12
litru 100 kilometru kelio, tad jo 22 litru bako ne visada pakakdavo ir 200
kilometru.
Atrode „Sarolea“ ispudingai – didžiule, erdvi priekaba
su FN kulkosvaidžiu, platus, didelio skersmens ratai su grubletomis 12-45
dydžio padangomis, apsauginiai kronšteinai, rankenos, i kurias isikibe trys
kariai traukdavo istrigusi giganta, o svarbiausia – dideli pravažuma
užtikrinanti transmisija. Nuo keturlaipsnes pavaru dežes (su užpakaline
pavara) sukimo momentas kardanu buvo perduodamas užpakaliniam motociklo
ratui. Jo stebuleje buvo sumontuotas diferencialas ir mova priekabos rato
pavaros velenui ijungti. Važiuojantys raižyta vietove, kad ratai nepraslystu
, treciajam ekipažo nariui neretai tekdavo stotis ant priekabos galo
esancios specialios paminos ir taip isikibus i atsargini rata balansuoti,
savo svoriu apkraunant priekabos rata. Aišku, komforto truko – tik priekine
paralelogramine šake turejo spyruokline pakaba, o užpakalinis ratas buvo be
jokios amortizacijos. Bet klirensas net ir po priekaba buvo didžiulis – 550
mm, tad motociklas nesunkiai pervažiuodavo ir didokas kliutis.