Gabris rašė:tik kad is to opelio tik pavadinimas telikes, stogas ir tas m 401 privirintas, ka jau kalbeti apie tiltus, varikli, ar golfo sedynes.... nu bet zmogus stengesi
kodel Jus,gerbiamasis ,sakot kad stogas nuo maskviciaus ?
siaip susapnavau ir leptelejau, jis gi mano krastietis, uzsuku pas ji kas antra kart i vln vaziuodamas, ir dar maciau pats kaip tam kadetui stoga nuo m401 meravo ir derino
Kad Maskviciaus stogas uzdetas tai nematau cia nieko blogo, nes jis toks pats kaip Opelio.Daugiau nuotrauku neturiu.Variklis 408, daug kas pritaikyta nuo Moskviciaus. Aisku zmogus su tais visokiais pritaikymais ir perdarinejimais sugadino visa vaizda,o tokios masinos originaluma vertejo issaugoti
Jstas rašė:Kad Maskviciaus stogas uzdetas tai nematau cia nieko blogo, nes jis toks pats kaip Opelio.Daugiau nuotrauku neturiu.Variklis 408, daug kas pritaikyta nuo Moskviciaus. Aisku zmogus su tais visokiais pritaikymais ir perdarinejimais sugadino visa vaizda,o tokios masinos originaluma vertejo issaugoti
istikruju,gerai padirbeta.del stogo tai nematau jokiu skirtumu,visi saltiniai raso kad stogas opelio ir maskvicio neturi skirtis...bent masina vaziuoja,o ne savartine guli.ir tai malonu.
As irgi taip manau, o jei jau jis toks sugadintas ir originalumo yra mazai tai visad galima pasitelkti fantazija ir perdaryti ji kitaip sakant padaryti puiku Hot Rod, nes tokiu metu automobiliai labai grazai atrodo perdaryti, paprasciausiai bent man atrodo, kad jo kebulo linijos ir visas dizainas tam labai tinkamas.
viskas lyg ir gerai,bet va visokios galbūt ir smulkmenos kaip sedynės,rankinis,variklio skyrius gadina bendrą vaizdą na bet svarbiausia, kad prikėlė jį antram gyvenimui