Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Tarybiniu (ir ne tik) varikliu forsavimas bei galios kelimas

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Vartotojo avataras
shpaklis
JUODA ZONA
JUODA ZONA
Pranešimai: 101
Užsiregistravo: 09 Kov 2007, 20:00

Standartinė shpaklis »

gaz21 kebule 24 variklis :D
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

del voztuvu skersmens padidinimo

skambinau i Alitu
gaz24 ismetimo nuo 36 iki 39mm tik darbas kainuoja 35lt/vnt+ lizdas ir voztuvas.
galiu pasidalint tel numeriu.

gal kas zino kur pigiau?
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

O kanors imanoma su priverstiniu oro padavimu??? gal kas bandete?
Vartotojo avataras
laurynas400
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1462
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
Miestas: Vilnius

Standartinė laurynas400 »

spoileriz rašė:O kanors imanoma su priverstiniu oro padavimu??? gal kas bandete?
Viskas įmanoma, tik klausimas ar toli nuvažiuosi su tokiu pripūtimu ir turbinom ir NOS'ais ir t.t. Degs stūmokliai, vožtuvai, lūžinės visi įmanomi velenai.
Bendram supratimui galiu pasakyti, jog draguose 100AG prideda 0,1 sekundės ir tai ne visada, o kad prie 400AG 2,0variklio pridėti dar 100arklių kainuoja vidutiniškai 10-15kLt, nes dar reikia perdaryti/pakeisti ir senuosius patobulinimus, kurie jau nelaikytų tokios jėgos.
Tai galvok, ar turi pinigų ir ar tikrai pajausi kaifą įkišės 2000Lt į motorą be garantijos jog pajausi skirtumą tarp traukos.
Asmeninė patirtis
Karolizz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 92
Užsiregistravo: 04 Gru 2004, 19:04
Miestas: vilnius

Standartinė Karolizz »

GAZonas rašė:
Karolizz rašė:svaistikliu lengvinimas daryti didesnio diametro stumoklius daryti galvos veleneli ilgesnem fazem :wink:
ilgesnesm fazem?! :lol: :lol: tu ka i zieda vaziuosi? siaip daro staigesni pakilima ir aukstesnius kumstelius kad butu dide3snis voztuvu atsidarymas(kad daugiau degiojo misinio ieitu i cilindra)

siaip pakankamas dalykas padaryt varikliui pilna kapitalini kietu rinkimu palengvint smagrati susvert visus svaiostiklius ir visus stumoklius kad ju visu svoris butu vienodas, nudrozt variklio galvute(didesnio suspaudimo laipsnio kaip 12 daryt negalimanes reiks pilt ne tik 98 oktano benzima bet darreiks ji maisyt su racin kuru kurio litras kainuoja apie 10lt)darsuvest visus ismetimo isiurbimo kolektorius beigalvos kanalus ir oadaryt laisva ismetima ka as galiu padaryt jai yra noro :D na ir tupareguliuot karbiuratoriu kad piltu siek tiek daugiau kuro (aisku neperpilinetu)
nežinau ar jis ruosia masina dargamas ar kam,bet pas mane masinoje idetas kitoks velenelis.Orginaliai velenelio "fazes" yra 286 siuo metu juos pakesitos iki 299,beto dabar masina nenoriai dirba ant laisvu apsuku,bet viskas kompensuojasi prie aukstu sukiu :wink:
Paskutinį kartą redagavo Karolizz 25 Kov 2007, 01:15, redaguota 2 kartą(us).
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Karolizz rašė:
GAZonas rašė:
Karolizz rašė:svaistikliu lengvinimas daryti didesnio diametro stumoklius daryti galvos veleneli ilgesnem fazem :wink:
ilgesnesm fazem?! :lol: :lol: tu ka i zieda vaziuosi? siaip daro staigesni pakilima ir aukstesnius kumstelius kad butu dide3snis voztuvu atsidarymas(kad daugiau degiojo misinio ieitu i cilindra)

siaip pakankamas dalykas padaryt varikliui pilna kapitalini kietu rinkimu palengvint smagrati susvert visus svaiostiklius ir visus stumoklius kad ju visu svoris butu vienodas, nudrozt variklio galvute(didesnio suspaudimo laipsnio kaip 12 daryt negalimanes reiks pilt ne tik 98 oktano benzima bet darreiks ji maisyt su racin kuru kurio litras kainuoja apie 10lt)darsuvest visus ismetimo isiurbimo kolektorius beigalvos kanalus ir oadaryt laisva ismetima ka as galiu padaryt jai yra noro :D na ir tupareguliuot karbiuratoriu kad piltu siek tiek daugiau kuro (aisku neperpilinetu)
kazinau kur jis vaziuospa smane orginaliai eina 286 pasidairua 299 nu ant laisvu biksi nedirba bet prie ausktu sukiu viskas kompensuojasi 8) auto bmw
Iš šitos makalynės nieko neįmanoma suprasti. Ištaisyk klaidas :evil:
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

Raimis rašė: Iš šitos makalynės nieko neįmanoma suprasti. Ištaisyk klaidas :evil:
atsiprasau, jeigu as "ne i tema", bet:

ir as bandziau skaityti... na, perskaiciau ir kas? o kam to reikia? norite vaziuoti greitai? atleiskite, as turbut esu autentiskumo gerbejas, kuris nera abejingas greiciui... na, gi kai noriu vaziuoti greitai, nusiperku kasdieninio vartojimo masiniuka... tiesa, ten po variklio gaubtu si karta slepiasi 188kw... o ir stabdziai diskiniai, oru aisinami su abs, speciali vaziuokle, automatas (elektroninis valdymas, su specialia funkcija, kai pavaros tampa "ilgesnes"), traukos kontroles sistema - iki 100km/h per 6,9s, o maksimalus greitis su gamykliniu apribojimu - 240km/h... na, dar keturios saugos oro pagalves, klimato kontrole, odinis salonas... gerai, sutinku, automobilis "jaunas", kebulas kaip is lentu sukaltas (cia jau kaip kam patinka: volvo 850, karavanas), bet gi tai eksluzyvas, volvo 850 (855) T-5R, kuris islikdamas nepastebimu transporto sraute (isskyrus keleta, isoriskai sunkiai "megejui" pastebimu smulkmenu), gali salyginai saugiai aplenkti 99,99% (turbut) gatve kasdiena riedanciu automobiliu...

mano nuomone (esu bandes daugybe greitu ir galingu) sis vienas geresniu, tai kam isradienti dvirati?
Karolizz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 92
Užsiregistravo: 04 Gru 2004, 19:04
Miestas: vilnius

Standartinė Karolizz »

manau Raimi jau galesite perskaityti 8)
Vartotojo avataras
GAZonas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 72
Užsiregistravo: 11 Geg 2004, 12:20
Miestas: kaunas

Standartinė GAZonas »

Karolizz rašė:
GAZonas rašė:
Karolizz rašė:svaistikliu lengvinimas daryti didesnio diametro stumoklius daryti galvos veleneli ilgesnem fazem :wink:
ilgesnesm fazem?! :lol: :lol: tu ka i zieda vaziuosi? siaip daro staigesni pakilima ir aukstesnius kumstelius kad butu dide3snis voztuvu atsidarymas(kad daugiau degiojo misinio ieitu i cilindra)

siaip pakankamas dalykas padaryt varikliui pilna kapitalini kietu rinkimu palengvint smagrati susvert visus svaiostiklius ir visus stumoklius kad ju visu svoris butu vienodas, nudrozt variklio galvute(didesnio suspaudimo laipsnio kaip 12 daryt negalimanes reiks pilt ne tik 98 oktano benzima bet darreiks ji maisyt su racin kuru kurio litras kainuoja apie 10lt)darsuvest visus ismetimo isiurbimo kolektorius beigalvos kanalus ir oadaryt laisva ismetima ka as galiu padaryt jai yra noro :D na ir tupareguliuot karbiuratoriu kad piltu siek tiek daugiau kuro (aisku neperpilinetu)
nežinau ar jis ruosia masina dargamas ar kam,bet pas mane masinoje idetas kitoks velenelis.Orginaliai velenelio "fazes" yra 286 siuo metu juos pakesitos iki 299,beto dabar masina nenoriai dirba ant laisvu apsuku,bet viskas kompensuojasi prie aukstu sukiu :wink:
na ir kur tu su ja vaziuoji miestetai nebent 2 pavara vazineji vos ne pilnom apsukom. su tokia faze tai tik sporte vaziuot kur reik greicio ir aukstu sukiu
Karolizz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 92
Užsiregistravo: 04 Gru 2004, 19:04
Miestas: vilnius

Standartinė Karolizz »

deja as mieste su ja nevazineju :-) turiu kita automobili miestui :wink: