Puslapis 25

Parašytas: 29 Rgs 2009, 22:16
Raimis
Iš esmės parašei teisingai, tik tas prietaisas yra ne mikrometras, o indikatorius. Ir pagrindinis klausimas lieka neatsakytas- ką daryti suradus mušimą? Kuriuos stipinus priveržti, kuriuos atleisti?

Parašytas: 29 Rgs 2009, 23:00
Ennio
Tikrai pamenu, kad buvo kažkokiam "Мото" numeryje apie tai rašyta.

Parašytas: 29 Rgs 2009, 23:00
Ennio
Tikrai pamenu, kad buvo kažkokiam "Мото" numeryje apie tai rašyta.

Parašytas: 29 Rgs 2009, 23:08
Fon
jakovlevas rašė:Ačiū, bandysiu tuos ratus patikrint artimiausiu metu. Beje, kiek maždaug (nuo iki) gali kainuoti rato peršpikiavimas (pats darbas) ir kiek tai užima laiko?

Apie 100 lt ir 1 diena , ryte atiduodi , pavakare pasiimi , aišku , jei ratlankis nėra labai surauktas .

Parašytas: 29 Rgs 2009, 23:13
mindeeee
iš esmės galima prie kiekvieno matuot iš stipinų jų padėtį,susirašyt kiekvieno ir tada žinosi,kuriuos reikia atleist,o kuriuos veržt,žinant žinksni sriegio,net gali pasiskaičiuot,kiek kuri špika reiks pasukt į kuria pusę,kad gerai butų,o susižymėjimas paprasta-atsižymet,nuo kurio pradejai ir skaičiuot...

Parašytas: 29 Rgs 2009, 23:17
mindaugas77
Nuoroda ir tekstas
http://www.motodrive.com.ua/content/Spi ... olesa.html


Сначала желательно избавиться от радиального биения, "яйца" (если оно есть).
Потом уже править боковые биения. Они "уводятся" натягиванием спиц с противоположной стороны и ослаблением с "выступающей". Здесь главное - не перестараться, крутить помаленьку и всё время контролировать. Причём, натянув спицу, например, "на один оборот" (и ослабив аналогично с противоположной стороны), соседние с ней спицы тоже нужно немного натягивать или ослаблять (в зависимости от стороны), каждую на 90 градусов меньше (и следующие за ними тоже).
Вся эта процедура требует усидчивости и терпения...

Parašytas: 30 Rgs 2009, 08:49
dambras
jakovlevas rašė:Ačiū, bandysiu tuos ratus patikrint artimiausiu metu. Beje, kiek maždaug (nuo iki) gali kainuoti rato peršpikiavimas (pats darbas) ir kiek tai užima laiko?


Aš buvau radęs 150 Lt už vieno rato stipinavimą ir apie savaitę... Šiti seni rusiški ratai juk patys iš savęs yra kvadratiniai, o kur dar koks ratlankio kraštelis įlenktas bus, tai nežinau kaip su indikatorium reiktų sugaudyti viską. O svarbiausia tai, kad milimetras ar du kreivumo jokių pojūčių neduoda važiuojant, nors ir ant 100 km/h. Tik geriausia susidėti naujas stipinų galvutes, kad galėtum normaliai varžyti pirmyn atgal po keletą kartų, nes iš senų galvučių greitai tik apvalumai lieka.

Parašytas: 30 Rgs 2009, 14:46
Vaidotas73
Prie senų ratlankių su tuo indikatorium gali nė nesiartint.
Geriausias indikatorius -markeris chromuotiems ir kreidelė dažytiems ratlankiams.
Špikiuojant tikrinami vidiniai ratlankio paviršiai, ant kurių užsimontuoja padanga.
Jei ratlankis daugmaž ištiesintas dar prieš dažymą ir špikiai tvarkingi, surinkimo ir suderinimo laikas, apie 2 valandas.

Parašytas: 30 Rgs 2009, 15:52
dauksas
Alytuj 25 Lt. kainuoja rato sušpykiavimas

Parašytas: 30 Rgs 2009, 19:27
Raimis
dauksas rašė:Alytuj 25 Lt. kainuoja rato sušpykiavimas

Kur konkrečiai?