Puslapis 229

Parašytas: 23 Spa 2010, 13:49
Geodezininkas
Galvoju būt gerai dar ir sankabą naują gaut.

Parašytas: 24 Spa 2010, 10:02
Geodezininkas
Dar keletas foto iš seniau, nebetilpo viršuje :)

Parašytas: 24 Spa 2010, 10:05
Geodezininkas
Ir dar

Parašytas: 24 Spa 2010, 10:16
Geodezininkas
Šiaip jei pirkčiau dabar kažką panašaus tai žinoma pasiieškočiau pilnoje komplektacijoje, nepagailint sumokėti kad ir brangiau. Bet džiaugiuosi kad kėbulas nėra kiaurai perpuvęs išoriškai tik tilto galinio lingių tvirtinimai nupuvę, ką rasim vėliau dar neaišku.

Parašytas: 24 Spa 2010, 12:16
jurrema
tai kad originakus variklis ten sedi, uzstriges?

Parašytas: 24 Spa 2010, 14:41
Arisimo
jurrema rašė:tai kad originakus variklis ten sedi, uzstriges?


Ten ne originalus, o M408 variklis. Jie išoriškai gan panašūs, bet jei netekę jais domėtis, tai ir atrodo, kad originalus. Anais tarybiniais laikais nelabai buvo iš kur nupirkti 407-o variklį, tai statydavo 408-o ir dėl geresnio patvarumo :wink:

Parašytas: 24 Spa 2010, 15:35
tadas1991
Čia turbūt ekranuota uždegimo sistema ?

Parašytas: 24 Spa 2010, 15:51
Arisimo
Greičiausiai taip ir bus, nes variklis matyt buvo numatytas stovėti kažkokioje atviroje vietoje, o gal ir lauke. Todėl ir yra apsaugota visa uždegimo sistema. Ir dar nenustebčiau, jei išsukus žvakę ji būtų 2 ar 4 kontaktų, tokia kokios naudojamos aviacijoje :wink:

Parašytas: 24 Spa 2010, 15:59
tadas1991
Arisimo rašė:Greičiausiai taip ir bus, nes variklis matyt buvo numatytas stovėti kažkokioje atviroje vietoje, o gal ir lauke. Todėl ir yra apsaugota visa uždegimo sistema. Ir dar nenustebčiau, jei išsukus žvakę ji būtų 2 ar 4 kontaktų, tokia kokios naudojamos aviacijoje :wink:

Ar dėl to, kad, jei vienas kontaktas apsineša, dirbtų kiti?
(Panašiai kaip ir su aviaciniu benzinu ir jo oktaniniu - nelabai gerai, jei ore sudetonuos)

Parašytas: 24 Spa 2010, 16:04
Geodezininkas
jurrema rašė:tai kad originakus variklis ten sedi, uzstriges?

mašinoje 408 variklis, ar ne taip klausimą supratau?