Puslapis 22

Parašytas: 06 Geg 2005, 20:00
kitoks
likusius kelis lapus isversti tikiuosi sekancia savaite. aisku, vertimo teksta reikia pataisyti, o kai kuriuos terminus isverciau blogai (kai kur sudejau klaustukus). tikiuosi forumo dalyviu pagalbos su terminais :)

p.s. apie motociklus versti nepazadu :)

Parašytas: 07 Geg 2005, 09:31
Kipshas
kitoks rašė:likusius kelis lapus isversti tikiuosi sekancia savaite. aisku, vertimo teksta reikia pataisyti, o kai kuriuos terminus isverciau blogai (kai kur sudejau klaustukus). tikiuosi forumo dalyviu pagalbos su terminais :)

p.s. apie motociklus versti nepazadu :)


Puiku, ačiū labai.
Man su rusų kalba ir taip prastai, o čia dar auto terminai ...

Parašytas: 09 Geg 2005, 15:36
kitoks
END OF PAGE 7

VII ELEKTROS ĮRANGA – 60 taškų

Visi elektros instaliacijos elementai turi būti identiški, tiems, kurie buvo montuojami gamykloje. Laidai turi būti to paties tipo, su prijungimo klėmomis (????), laidų pynė turi būti atitinkamai izoliuota. Atskiri elektros įrango elementai neturi būti perdaryti ir turi funkcionuoti. Po prietaisų skydeliu reikia patikrinti elektros instaliacijos nuoseklumą, teisingumą, kruopščiai atlikti darbai, saugiklių dėžės turi būti originalios. Pageidautina, kad akumuliatoriaus dėžė butu originali. Ypatinga dėmesį reikia atkreipti į žibintų optinių elementų originalumą, ar originalūs starteris, generatorius, lemputės.

A) - 26 taškai.
1. Akumuliatorius: 6;
2. Generatorius: 10;
3. Starteris; 10;

B) - 34 taškai.
1. Laidai, reguliatoriai: 10;
2. Elektrinės relės: 6;
3. Optiniai žibintų elementai, posūkių žibintai,
lemputės: 18;


Viso: 1000 taškų.

Kiekvieno punkto baudos taškai dalinami pagal principą:
Už originalumą – 50 %;
Už techninę originalaus mazgo būklę - 50 %.
Neoriginaliam mazgui skiriamas maksimalus baudos taškų skaičius, neatsižvelgiant į jo techninę būklę.
Detalės, kurios pagamintos naujai, ir pagal visus rodiklius atitinką originalą, vertinamos kaip originalios.
Jeigu naudoti agregatai ar dalys kitos markės ar modelio automobilio, bet to paties laikotarpio, už originalumą skiriama mažiausiai 50 % baudos taškų. Jeigu pakeistas variklis neatitinka pagal cilindrų skaičių
END OF PAGE 8

END OF PAGE 8

Darbinį tūrį, tada, baudos taškų skaičius didėja proporcingai neatitikimų lygiui.

Kai kurioms sistemoms skiriamų baudos taškų skaičius dirbtinai sumažintas, nes jų techninę būkle reglamentuoja KET, arba, jeigu jų pakeitimas eksploatacijos metus save pateisina ir nedaro žalos istorinei automobilio vertei.

Konkurso organizatoriai gali pravesti kontrolinę automobilio atestacija, dalyvaujant jo šeimininkui. Jeigu rezultate baudos taškų suma skiriasi nuo tos, kuria skyrė Techninė klubo komisija, kur automobilis registruotas, konkurse pripažįstamas paskutinis rezultatas.
END OF PAGE 9

Parašytas: 11 Geg 2005, 16:06
kitoks
paruosiau automobilio atestacijos vertinimo lentele. tiems, kas moka excel naudotis turbut nebus problemu, bet parasiau nedidele naudojimosi instrukcija. redaguojami laukeliai tik balti. suvedus vertinimo taskus, rezultatai apskaiciuojami automatiskai (tikiuosi, tas vyksta be klaidu :) ). laukiu komentaru ir pasiulymu. kai po aptarimo bus nuspresta, ka ir kaip keisti - pakeisiu.

p.s. aptarimui turbut deretu pradeti nauja tema bendru diskusiju srityje.