Puslapis 24

Re: Dyzelinis Dnepras

Parašytas: 03 Geg 2012, 21:15
tadas1991
Kiek kubikų, tiek ir eina...

Re: Dyzelinis Dnepras

Parašytas: 07 Geg 2012, 23:05
evris
Guolis rašė:A jis ne per skystas is vietos judet?

Is vietos kaip tik neperskystas. gali sankaba staigiai atleist ir rauna, nes turi du smagracius - vienas gamyklinis priekyje, ant kurio starterio vainikas ir oro mentes sumontuotos, o antras - gimtoji dnepro sankaba su diskais. Ivertinant, kad dyzelinis motoras ir taip turi 30Nm sukimo momenta prie 2200aps/min (palyginimui MT-10 turi apie 44, bet prie 5000+ apsuku) - patikekit, rauna kaip uz tevyne.
Kitas momentas - maksimalus greitis. Reduktorius paliktas standartinis Dnepro, pirmi 3 begiai - irgi, bet va 4 - pagreitintas, nepaskaiciavau dantu idedamas, todel nežinau perdavimo skaiciaus. be dideles bedos and centrines kojeles sukasi 100-110, o vieshkelyje 80km/h (daugiau slapias gruntas neleido, bo sikna nemetaline :))
TAigi tiek siai dienai, grizes i LT parasysiu daugiau, nes labai jau knieti isbandyti realias kuro sanaudas (turetu buti mazos, nes su uzsuktu kraneliu keleta km nuvaziavau :)

Re: Dyzelinis Dnepras

Parašytas: 31 Geg 2012, 23:06
martian
Kaip reikalai su elektros energijos aprupinimu, akumuliatoriaus ikrovimu?

Akimis "permeciau" variklio duomenis, komplektacija. Generatorius kaip ir neminimas. (nebent praleidau :oops: )
Generatorius bus konstruojamas papildomai?

Re: Dyzelinis Dnepras

Parašytas: 01 Bir 2012, 15:47
evris
martian rašė:Kaip reikalai su elektros energijos aprupinimu, akumuliatoriaus ikrovimu?

Akimis "permeciau" variklio duomenis, komplektacija. Generatorius kaip ir neminimas. (nebent praleidau :oops: )
Generatorius bus konstruojamas papildomai?

Yra integruotas generatorius, starteris ir krovimo rele. Yra keletas komplektacijos variantu, sitas su "pilnu tiuningu" :)

Re: Dyzelinis Dnepras

Parašytas: 03 Bir 2012, 15:45
martian
Skamba daug zadanciai.

Koks varikliu masiu skirtumas lyginant senaji ir nauja?

Speju, jog vibracijos is variklio perduodamos remui kur kas didesnes (Visgi 1 cilindras ir dar dyzelis), nei originalaus variklio .
Ar nebuvo minciu daryt ne standzia pakaba varikliui, o pasodint ji ant siokiu tokiu pagalveliu?

Re: Dyzelinis Dnepras

Parašytas: 03 Bir 2012, 16:28
evris
martian rašė:Skamba daug zadanciai.

Koks varikliu masiu skirtumas lyginant senaji ir nauja?

Speju, jog vibracijos is variklio perduodamos remui kur kas didesnes (Visgi 1 cilindras ir dar dyzelis), nei originalaus variklio .
Ar nebuvo minciu daryt ne standzia pakaba varikliui, o pasodint ji ant siokiu tokiu pagalveliu?

Va cia profesionalo pastebejimas, vibracija tokia, kad net nereikia vedrodziu :) Manau as dabar atiduosiu i rimtas balansuotoju rankas, kurie gal padarys koki kompensatoriu, ar atsvara, kaip kad audi 5 cilindru motore yra. Su esama vibracija ant kietos jungties su remu - bus problemu, tokiu kaip remo trukinejimas, etc. Nedejau variklio ant pagalviu, nes originali Dnepro deze tvirtinasi tiesiai ant remo. Tokiu atveju reiketu deti pagalves ir dezei ir varikliui. Bus matyti kuris kelias yra patikimesnis. Siaip sitas projektas daugiau del prikolo, patikrinti technini sprendima, nes su vienu vokieciu susigincijome del IV begio pagreitinto dantracio vs pagreitintas reduktorius dyzeliniame Dnepre :)

Re: Dyzelinis Dnepras

Parašytas: 03 Bir 2012, 20:04
Vaidotas73
evris rašė:
martian rašė:Skamba daug zadanciai.

Koks varikliu masiu skirtumas lyginant senaji ir nauja?

Speju, jog vibracijos is variklio perduodamos remui kur kas didesnes (Visgi 1 cilindras ir dar dyzelis), nei originalaus variklio .
Ar nebuvo minciu daryt ne standzia pakaba varikliui, o pasodint ji ant siokiu tokiu pagalveliu?

Va cia profesionalo pastebejimas, vibracija tokia, kad net nereikia vedrodziu :) Manau as dabar atiduosiu i rimtas balansuotoju rankas, kurie gal padarys koki kompensatoriu, ar atsvara, kaip kad audi 5 cilindru motore yra. Su esama vibracija ant kietos jungties su remu - bus problemu, tokiu kaip remo trukinejimas, etc. Nedejau variklio ant pagalviu, nes originali Dnepro deze tvirtinasi tiesiai ant remo. Tokiu atveju reiketu deti pagalves ir dezei ir varikliui. Bus matyti kuris kelias yra patikimesnis. Siaip sitas projektas daugiau del prikolo, patikrinti technini sprendima, nes su vienu vokieciu susigincijome del IV begio pagreitinto dantracio vs pagreitintas reduktorius dyzeliniame Dnepre :)


1.Kokiam Dnepr-ui dėžė prie rėmo tvirtinasi?
2.Solo variantui optimalu būtų abu būdai. Ir 4-a pavara iki 1:1 ir greitintas reduktorius. Labai jau lėtas dyzelis.

Re: Dyzelinis Dnepras

Parašytas: 03 Bir 2012, 20:28
dzivilis
Kiek kainavo toks dyzelinis motoriukas?

Re: Dyzelinis Dnepras

Parašytas: 03 Bir 2012, 22:34
martian
Vaidotas73:
Zmogus turejo omeny tai, kad originali Dnepr deze esamam konkreciam projekte, negana to, jog pritvirtinta prie variklio, dar yra susieta su remu (per panaudota perejimui originalaus variklio "uzpakali"), o ne tai, jog originaliai Dnepro deze prie remo tvirtinta.

Re: Dyzelinis Dnepras

Parašytas: 04 Bir 2012, 20:26
Vaidotas73
Galima panaudoti automobilio pakabos gumas, kad "minkščiau pasodinti" variklį. Ištekinti storasienius vamzdelius ir įvirinti vietoj originalių tvirtinimų. Įpresuoti gumas ir tiek.