Puslapis 23

Re: KMZ K-750 1963m restauracija

Parašytas: 24 Rgp 2020, 19:02
Kalvis
Vidiniai tepimo taškai buvo iki 62-ų.
Beje, apie 63-ius pradėtos montuoti naujo tipo cilindrų galvutės.

Re: KMZ K-750 1963m restauracija

Parašytas: 24 Rgp 2020, 19:29
dalius-nsu
:labas: ačiū. Na ratai tada tvarkoje.

Re: KMZ K-750 1963m restauracija

Parašytas: 24 Rgp 2020, 20:45
Tabis
Apie šias briaunas eina kalba?

Re: KMZ K-750 1963m restauracija

Parašytas: 24 Rgp 2020, 21:09
rimasnerimas
Turiu 1963m k750 su svirtimis. Galvutės pas mane kaip k750m, tik skirtumas yra tas kad nuo apatinių varžtų žiūrint į aukštesnius-yra 3aušinimo briaunos.
Taigi šios galvos skyrėsi nuo k750m įprastų tokiu minimaliu skirtumu.

Re: KMZ K-750 1963m restauracija

Parašytas: 24 Rgp 2020, 21:09
Kalvis
Taip

Re: KMZ K-750 1963m restauracija

Parašytas: 24 Rgp 2020, 21:19
Kalvis
Su trim briaunom galvos nuo motodrezinos. Ar buvo dedamos motociklams nežinau.

Re: KMZ K-750 1963m restauracija

Parašytas: 24 Rgp 2020, 21:38
Vikas
Tabis rašė:Apie šias briaunas eina kalba?


Smalsumo delei ar variklio Nr. prasideda A raide? Ir kokie butu skaiciai?

Re: KMZ K-750 1963m restauracija

Parašytas: 24 Rgp 2020, 21:58
Tabis
A 9618 :)

Re: KMZ K-750 1963m restauracija

Parašytas: 25 Rgp 2020, 15:15
Tabis
ar galite kas pakomentuoti kas buvo:
Dažyta;
Cinkuota;
Chromuota;
1963m.
AČIŪ

Re: KMZ K-750 1963m restauracija

Parašytas: 29 Rgp 2020, 21:34
Tabis
Kokie turi būti :
Lempa priekinė ir galinė;
Spidometras;
Signalas;
Karbiuratoriai;
Oro filtras;
Ratlankiai dažyti ar chromuoti;
Galiniai amortizatoriai;
Krovimo rėlė;
???