Ačiū už atsakymus
"Prasigooglinau" ir "prasijutubinau" visą vakarą ir padariau tokias išvadas. Pataisykit jei kur klystu.
1. Kompensatoriai būna dviejų rūšių, ardomi (paprastai plačiomis galvomis, naudojami automobiliuose) ir neardomi (mažo diametro, toks, kaip pas mane). Pabandžiau vakar atsargiai vieną pakrapštyti, bet dalis, kurią reikia nuimti yra užvalcuota, tad nieko iš to neišeis, nebent turėčiau kokį nereikalingą aukojimui mokslo ir tiesos vardan (įmesiu nuotrauką vakare)
2. Kompensatorius galima ir kogero labai netgi patartina išplauti. Per eilę km susidaro tepalo nuosėdos, kurios gali dalinai nebeleisti užsidaryti vožtuvui, ko pasekoje jis pradeda nelaikyti slėgio ir klaksi. Su ardomais viskas aišku, truputis atidumo, ant stalo paklotas minkštas audinys, kad dalys neišsilakstytų ir pirmyn. Na mano atveju belieka jį plauti surinktą. Kaip gerai ir ar išsiplaus - belieka tikėtis geriausio
3. Pirmas žingsnis, ką reikia padaryti, tai išleisti tepalą iš kompensatoriaus vidinės kameros. Tai p. _Valdas_ daro su spaustuvais, lėtai spausdamas. Yra specialūs įrankiai tam atlikti, bet šiaip iš principo užtenka tik kokiu nors būdu nuspausti viduje esantį šratuką - taip atveriant vidinę kamerą. Mano atveju jis nusispaudžia per viršų įkišant ploną strypą. Jį nuspaudus tepalas iš vidaus išeina, tada viskas merkiama į plovimo skystį (pagal mano manualą - žibalą) ir plaunama. Išplovus (kai kompensatorius yra tuščias) reikia patikrinti kaip jis vaikšto: turi judėti laisvai, be jokių užsikirtimų ir spyruoklė turi atmesti jį atgal. Jei kas nors kur nors stringa - kompensatorius metamas lauk
4. Nuspaudus šratuką kompensatorių reikia panardinti į .... (Va čia aš truputį nesuprantu. Anot Suzukio manualo, jį reikia panardinti į žibalą, nors aš galvočiau kad kaip tik į naują tepalą
) ... tepalą ir leisti jam užpildyti vidinę kamerą. Tada reikia patikrinti kaip jis laiko slėgį. Spaudžiant turi arba visiškai nesispausti, arba vis vos (pagal manuala - ~ 0,2 mm). Jei spaudžiasi daugiau, galima pabandyti vėl nuspaudžiant šratuką pakartoti tepalo išleidimo - isiurbimo procedūrą. Jei vėl nieko nesigauna - kompensatorių reikia mesti lauk. Varikliui dirbant slėgis esant sistemoje veikia šratuką iš išorės ir atsiradus bet kokiam laisvumui vidinė kamera pasipildo papildomu tepalo kiekiu taip išlaikydama pastovų kompensatoriaus standumą. Jei jis išdilęs ir slėgis nepalaikomas - klaksės
5. Plaunant kompensatorių nerekomenduojama naudoti agresyvių tirpiklių, priešingu atveju reikia užtikrinti, jog kompensatorius bus pilnai išvalytas ir išsausintas. Neardomo kompensatoriaus atveju to padaryti kogero neįmanoma. Įdėjus tokį valiklis, likęs kompensatoriaus viduje gali patekti į tepalą, o tai nėra gerai. Manualas rekomenduoja naudoti žibalą ... kuo jis toks įpatingas, ar tiesiog tais laikais nelabai buvo ką daugiau naudoti?
Visi išimti hidrokompensatoriai juda skirtingai. Dabar galvoju, kad gal nebūtinai jie yra blogi. Tiesiog nepamirškim, jog tas variklis nebuvo kurtas jau daugiau nei 5-6 metus, kai kurie buvo visą laiką spaudžiami velenėlio, todėl slėgis iš vidaus po truputį galėjo išeiti. Ką darysiu, tai juos plausiu, pildysiu ir žiūrėsiu tada. Manau tai bus geriausias diagnozės būdas