Automobiliui originaliai užvedimo spynelės su rakteliu nėra. Buvo galima tai papildomai užsisakyti ir įsidėti po vairo apačia. Tai pas manę jos ir nėra. 13- degimas (tik veikimas jungiklių atvirkščiai -jungiasi pastūmus, išsijungia patraukus), 8- starterio mygtukas. Norint užsivesti 13 pastumi ir 8 paspaudęs laikai. Užgesinimui 13 patrauki. Na užvedimo sistema kažkuo primena naujausius automobilius su stop-start mygtuku. Pasirodo mada grįžta iš senų laikų
Prie vairo rankenėlė 2, tai gabaritai, trumpos, ilgos šviesos ir garsinis signalas. 5 kur klausėte, tai posūkių rankenėlė. 12-patsosas. 14- salono pečiuko ventiliatoriaus jungiklis ir jį sukant reguliuojasi sukimosi greitis. 10 ir 12 valytuvų variklis ir apiplovimas. Dar neįprastas trijų padėčių jungiklis -4, tai kaip suprantu to meto stovėjimo šviesos tamsiu paros metu. Paspaudus į kairę - įsijungia viena tik kairėje ant stogo esanti maža lemputė (pusiau raudona - balta), įjungus į dešinę -šviečia tik dešinėje stogo lemputė. Gabaritų šviesos priekyje ir gale tuomet nešviečia
.
Dar neįprasta, kad nebuvo numatyta šoninių veidrodėlių, tik salone galinio vaizdo veidrodis. Tai rikiuojantis tenka pasukioti galvą į šonus ir stumiant atbulą persukti galvą atgal. Apkabinėti veidrodžiais kol kas nesinori, nes tektų gręžti skyles į sparnus, arba sukti ant durų juos prispaudžiant ties langais. Bet ant durų nepatogu, nes priekinės durys atsidaro antraip kaip įprasta, tai prisukus veidrodį ir atidarant duris vos nekliūtum už jo. Prieš važiavimą pasižiūriu ar keleivis prisisegęs saugos diržu, kreipiuosi iš įpročio ir pats pasiekti saugos diržą - o ten jų nėra
. Važiavimui nepatogu ir 5 posūkių rankenėlė - ji kitoje pusėje nei įprasta. Pavaros 4 į priekį ir atbulinė. Jungiasi sklandžiai, bet vėl neįprasta. Stabdžiai geri, bet jie netokie kaip įprasta - reikalinga didesnė spaudimo jėga nes nėra stabdžių stiprintuvo. Važiavimui tai netrukdo, tik kai iš po važiavimo įlipi į kasdieninį transportą tai stabdžių pėdalas tampa per lengvas. Vedasi šalta ir šilta puikiai. Važiavimo dinamika lyginant su šiolaikiniais auto - pakenčiama. Variklis 1,3 litro. Senajame tech. pase buvo įrašas 40 arklių kaimenė, tai kai išvertė į kilovatus liko tik 29kW. Automobilis nėra lengvas, tai traukos pertekliaus nėra
. Būtų įdomu sužinoti statistika, kiek Peugeot 203 yra registruotų Lietuvoje šiuo metu?
20190915_144936.jpg
DSC00523.JPG