Puslapis 2433

Parašytas: 21 Lie 2009, 08:34
WANDERER
kept rašė:WANDERER,
nuoširdžiai dėkoju už atsakymą. Tikėjausi jo iš Jūsų :)
O iš kur toks tikslus datavimas?

Del kokio datavimo konkreciai klausiate?

Parašytas: 21 Lie 2009, 08:40
kept
WANDERER rašė:Del kokio datavimo konkreciai klausiate?

Dėl nuotraukos.

Parašytas: 21 Lie 2009, 08:57
WANDERER
kept rašė:
WANDERER rašė:Del kokio datavimo konkreciai klausiate?

Dėl nuotraukos.

nes si nuotrauka buvo patalpinta fotoalbume "Vilnius"1958m.idomu tai kaip tais laikais cenzura tokia nuotrauka praleido

Parašytas: 21 Lie 2009, 09:50
kept
WANDERER rašė:idomu tai kaip tais laikais cenzura tokia nuotrauka praleido

Gal pati cenzūra pagalvojo, kad ten „Moskvič'ius”? :-)

Parašytas: 05 Rgs 2009, 10:07
viktoras
Siulyciau apsilankyti http://leonardas.blogspot.com/search/label/vilnius. Labai daug idomiu automobilizmo istorijos musu mieste vaizdeliu.

Parašytas: 29 Rgs 2009, 08:44
WANDERER
,,,,

Parašytas: 18 Lap 2009, 07:02
WANDERER
stai dvi idomios nuotraukos,tiesa,antroje data neteisinga

Parašytas: 03 Gru 2009, 13:47
WANDERER
1939m.

Parašytas: 03 Gru 2009, 14:47
kept

Rugsėjis

Parašytas: 03 Gru 2009, 15:50
minde
WANDERER rašė:stai dvi idomios nuotraukos,tiesa,antroje data neteisinga

Kokia transporto priemgongė antroje nuotraukoje? Ar vadinamoji „pigutka“ – konkė be arklių - automotrisė - atobusas ant bėgių? Kokius variklius į juos montuodavo?

http://lt.wikipedia.org/wiki/Vilniaus_a ... _tramvajus

Po karo tramvajų atgaivinti ėmėsi vilnietis inžinierius Pigutkovskis. Jis keliuose vagonuose įrengė senus motorus. Taip patobulintas tramvajus, inžinieriaus garbei pavadintas „pigutka", vėl ėmė kursuoti miesto gatvėmis. Ekspertų nuomone, suremontavus pabėgius ir bėgius, kelionė iš Katedros aikštės iki Paspieškos turėjo trukti ne ilgiau kaip 10 minučių. Reguliarus eismas prasidėjo 1924 m. liepos 25 d. Tačiau seni varikliai nuolat gedo, vagonai susidėvėjo, o naujų įsigijimu niekas nepasirūpino. Be to, konkurenciją sudarė modernesnė transporto priemonė - autobusai.