Puslapis 48

Parašytas: 30 Geg 2008, 00:10
kurlikas
Per didelio oktaninio skaičiaus benzinas irgi nieko gero neduos jei variklis nėra tam pritaikytas, nes kuo aukštesnis oktaninis skaičius benzino, tuo jis lėčiau užsiliepsnoja, todėl reikia sukurti tam tikras sąlygas, reikia ankstinti uždegimo laiką. Jeigu jūs važiuojat 98 ir neturit galimybės jo pirkti, perkat 95, tuomet reikėtų kažkiek pavėlinti uždegimo laiką. Įmanoma naudoti ir kito oktaninio skaičiaus degalus, bet nerekomenduojama.

Parašytas: 30 Geg 2008, 01:31
kurlikas
tai kalusimas ar degima ankstinti ar zibala dapilti?Oktaninio skaiciaus mazinima skaiciuot reiktu sitaip:

Jeigu turim benzina su oktaniniu skaicium A ir norim gauti su oktaniniu skaicium B, tai reikia imti

x=(A-B)/(A-45)

daliu zibalo ir (1-x) daliu benzino. 45 - tai zibalo oktaninis skaicius.
T.y., jei turim 92 benzina ir norim is jo gauti 70, reikia
x=(92-70)/(92-45)=0.47 zibalo ir 0.53 benzino.
Tada misinio oktaninis skaicius bus 0.47*45+0.53*92=69.91 (paklaida atsiranda del apvalinimo)
Atitinkamai 80-tam benzui gauti reikia
x=(92-80)/(92-45)=0.25 zibalo ir 0.75 benzino.

Parašytas: 30 Geg 2008, 23:45
babauzis
bet toki bajari girdejau ,kad norint sumazint oktanini skaiciu bezina reikia skiesti su zibalu :roll: ,bet cia ar teisybe ar ne,jai taip tai kokiu santikiu,nes jai ipilciau i savo gaz 69 tai toli nenuvaziuociau su 95,nes butu voztuvams galas :(

Parašytas: 31 Geg 2008, 01:51
tadas1991
O dujose yra tetraetilšvino ar kitų vožtuvų lizdus tepančių priedų?

Parašytas: 31 Geg 2008, 13:17
Kalvis
Dėl to žibalo tai dar čia didelis klaustukas. Šiuo metu Mažeikiuose gaminamas žibalas iš tikrųjų yra reaktyvinis kuras.Inete buvau radęs informaciją , kad jo oktaninis skaičius apie 105-110, todėl galime gauti dar didesnį oktaną.Tikro lempinio žibalo dabar jau niekas negamina.
http://www.nafta.lt/content.php?pid=170
Aš esu rašęs į Mažeikių naftą ir klausęs kaip ten su tuo žibalu, ar galima jo pagalba sumažinti benzino oktaninį skaičių, bet likau neišgirstas, todėl siūlau visiems forumiečiams nepatingėti ir užversti D.U.K. skyrelį panašiais klausimais , gal tada jie sureaguos.
http://www.nafta.lt/content.php?pid=42

Parašytas: 31 Geg 2008, 18:44
npn
tadas1991 rašė:O dujose yra tetraetilšvino ar kitų vožtuvų lizdus tepančių priedų?


Pamirškite tokius nuodus kaip tetraeltilšviną. Jei net elektronikos pramonė pereina prie bešvinės technologijos. Benzinui seniai nenaudojamas, tad kaip jį galėtų į dujas maišyti (jei taip net apskritai būtų įmanoma).Vargu ar tie priedai gali jose būti (ir būti veiksmingi) juolab naujesnėms auto, kurių dauguma, nėra reikalo ir net būtų žalinga. Šiaip bent senų mersų motorus (ir ne tik) labai sėkmingai užmuša dujomis. Aukštesnė degimo temperatūra ir t.t.

Parašytas: 31 Geg 2008, 19:20
npn
Kalvis rašė:Dėl to žibalo tai dar čia didelis klaustukas. Šiuo metu Mažeikiuose gaminamas žibalas iš tikrųjų yra reaktyvinis kuras.Inete buvau radęs informaciją , kad jo oktaninis skaičius apie 105-110, todėl galime gauti dar didesnį oktaną.Tikro lempinio žibalo dabar jau niekas negamina.
http://www.nafta.lt/content.php?pid=170
Aš esu rašęs į Mažeikių naftą ir klausęs kaip ten su tuo žibalu, ar galima jo pagalba sumažinti benzino oktaninį skaičių, bet likau neišgirstas, todėl siūlau visiems forumiečiams nepatingėti ir užversti D.U.K. skyrelį panašiais klausimais , gal tada jie sureaguos.
http://www.nafta.lt/content.php?pid=42


Šiaip jau yra didelis veikimo principo skirtumas tarp stumoklinių variklių ir turboventiliatorinių, kuriems manau ir skirtas reaktyvinis kuras. Stumokliniams suprantama aktualu atsparumas detonacijai, kogero oktaninis skaičius toks ir yra, o kam to reikia antriesiems? Jei ne tokios sudėtingos darbo sąlygos tai kogero ir su dyzelinu sėkmingai veiktų.

Parašytas: 31 Geg 2008, 20:25
Saule
O ar neteko girdeti tokiu kalbu, jog i 95 ipylus truputi dyzelino kaip ir iamnoma gauti 92 :?: :roll:

Parašytas: 31 Geg 2008, 20:58
Raimis
Žibalas ir reaktyvinis kuras- tai vienas ir tas pats. Ir tikrai jo oktaninis skaičius ne virš 100, o apie 45, nes kaip kolega rašė, reaktyviniams varikliams detonacinis kuro atsparumas visiškai neaktualus.

Parašytas: 03 Bir 2008, 00:33
tadas1991
Kogero kolega kalbantis apie reaktyvinį kurą ir oktaną 110-115 turėjo omeny aviacinį benziną (ar kurą). Jis naudojamas ir mašinų lenktynėse.
Taip pat įdomu dėl to reaktyvinio kuro ar žibalo. Jis suprask aviacijai, bet senelis sakė, kad kai jis dirbo malūnsparniuose, tai į MI pildavo kažkokį aviacinį žibalą, kuris būdavo bespalvis.