Puslapis 45

Parašytas: 07 Spa 2009, 11:47
Kęstutis 57
Yra metodika kaip veržti stipinus, bet kaip vairuotojui pasakysiu, kad yra metodika kaip vairuoti automobilį, be jei jūs telefonu instruktoriaus paklausite kiek ar keliolika kartų jums reikės pasukti vairą, kad nuvažiuoti į kaimą. Čia lygiai tas pats, tik žiūri ne į kelią, o į ratą

Parašytas: 09 Spa 2009, 09:04
diesel
Kęstutis 57 rašė:Yra metodika kaip veržti stipinus, bet kaip vairuotojui pasakysiu, kad yra metodika kaip vairuoti automobilį, be jei jūs telefonu instruktoriaus paklausite kiek ar keliolika kartų jums reikės pasukti vairą, kad nuvažiuoti į kaimą. Čia lygiai tas pats, tik žiūri ne į kelią, o į ratą


Del tos metodokos, esu mates, kaip kokius spykius, kokia tavrka uzverzineti, kad nesumetytu rato. Cia kaip ir variklio galva kai verzi. Principas tas pats, tik ten rode kaip ismetytai juos verzti.

Parašytas: 10 Spa 2009, 23:46
Kęstutis 57
Metodikų ar instrukcijų pagalba rašantys tik bando įkalti patį supratimą. Kai negalvodamas įtempi labiausiai nuo centro atitolusią vietą, - visas ratlankis į tai reaguoja tik nevienodai.vienos ratlankio vietos atitolsta tik ne būtinai priešingoje rato pusėje, o ten kur jam tai padaryti lengviausia, kur laisviausi stipinai, o kitose vietose ratlankį net suvarto kai jie perveržti. Todėl varžyti reikia neskubant. Dažniau pasukant ratą.

Parašytas: 10 Spa 2009, 23:57
Kęstutis 57
Pradžioje vis įtempinėsi, o po to kai nebus sveikatos arčiausiai centro esančias vietas atleidinėsi. Tik įtempimui neimk galingų raktų. Gali nutraukt stipinus ar išplėšti iš ratlankio.

Parašytas: 11 Spa 2009, 22:39
Kpect
atsakymas
reikia tai pajausti
ir kantrybes reikia

Parašytas: 11 Spa 2009, 23:46
Kęstutis 57
Kantrybės kol pajausi.

Parašytas: 15 Spa 2009, 20:07
Kęstutis 57
Štai mano improvizuotos špykiavimo ,,staklės,, Pats to daikto pavadinimas staklėmis išgąsdina daugelį tų, kurie šį darbą galėtu pasidaryti patys. Tai tas pats kas nėra girdėjęs apie šaukštą jį pavadinti ne valgymo įrankiu, o įrenginiu. Gal kas prie to sugalvos dar kokį baisesnį žodį. Ten vietoje slankmačio gali būti padėtas bet koks kitas daiktas, kad ir valgymo įrenginys. Svarbiausiai, kad pagal ką būtų galima matyti pasukus ratą išilginį ar šoninį mušimą. Tik jeigu yra naujai surenkamas ratas, nėra ko tikėtis, kad po nedidelio nuvažiuotų kilometrų kiekio stipinai nepalaisvės, ar gal net ratas vėl pasidarys kreivas. Mano trečioje nuotraukoje net matosi, kad stipinų galai užlenkti per ilgi.Todėl ratą vėl gali tekt pavaržyt, tik tam nebūtina nuiminėti ratą ir numontuoti padangą. Užtenka to, kad būtų galima pakelt ir pasukt ratą. Tad bandykite susivirinti kokį nors rėmą, arba kaip ir aš prisitvirtinkite atliekamas motociklo šakes ir šalia špykiavimo staklių jūs būsite jau operatorius.

Parašytas: 15 Spa 2009, 22:23
Raimis
Paprastai, suprantamai ir su humoru. Šaunu :geras:

Parašytas: 15 Spa 2009, 22:27
GERASS
Man taipogi atėjo laikas ratus subalansuoti,sušpikiuoti tai sušpikiavau,o kaip toliau :roll: ,kiek suprantu tai rata reikia "pasidalinti" i 4 dalis,ir kur muša priešinga ketvirčio dali priveržinėji arba atleidi,kaip suprasti kada užveršti o kada atleisti ir tt.,.

Parašytas: 15 Spa 2009, 23:17
Kęstutis 57
Nedalinu aš ketvirčiais, nes ratlankis to nesupranta. Jis greičiau patikės keturiasdešimtadaliais, nes būtent tiek stipinų yra mano rate. Kur daugiausiai nukrypsta, priešingoje ratlankio pusėje paveržiu. Prieš tai pasitikrinkite, ar tas nukrypimas nėra dėl to, kad ratlankį patraukia būtent toje vietoje esantys pertempti stipinai.