Puslapis 45

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Parašytas: 24 Kov 2013, 09:21
Lukas1100
DRV rašė:Yra paprastesnis būdas pagerinti Jawa krovimą.
Reikia sumontuoti Izh krovimo relę. Ir vargo mažiau ir efektas geresnis.
:arrow: http://kramatorsk.don.slando.ua/obyavlenie/rele-izh-6v-ID6iq7Z.html
Кому лень искать - первые буквыИЖ, вторые Ява.
"Б" - "В", "Я" - "D", "Ш" - "М".
Масса по русски "М", по чешски просто к корпусу.


Yra skirtumas nuo kurio modelio, ar visų 6v tinka?

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Parašytas: 24 Kov 2013, 17:46
DRV
Berods, kad yra kelių tipų - skiriasi išvadų skaičius.
Labai nesigilinau. Čia gal IŽ'ininkai galėtų padėti ir pasidalinti kompromatu.

Ten yra šiokių tokių problemų su jų montavimu - reikia žiūrėti, kad nebūtų pokštų su poliariškumu. Pas kažkurias Jawas pliusas ant rėmo.

Pačiam niekada neteko montuoti, bet montavo draugas. Jis rezultatu buvo labai patenkintas. Jawos turi rimtų bėdų su krovimu. Būtų gerai, kad kas išnarpliotų šią temą (sumontuotų Izh rėlę) ir aprašytų rezultatus.

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Parašytas: 24 Kov 2013, 19:57
Yha
Nu net nežinau, man ir su jawos rele ir izo generatorium krove gerai, tad nemanau, kad beda releje. Pliusas kur jungiasi i rema ten kiek mates ir rele buna ant generatoriaus ir manau reikalu daugiau nei pajungti kur rele atskirai. Jei gerai pamenu kai ant izo generatoriaus jungiau jawos rele tai laidai jumgesi kaip ir ant izo reles tik, kad izui kontrolines lemputes yra atskira ketvirta jungtis tai ta laida jungiau i jawos reles vidurine jungti. Tada darant atvirkscia varianta (jungiant ant jawos izo rele) laidai jungtus kaip ir ant jawos reles tik reiktu susirasti kontrolines laida ir ji pajungti i atskira kontakta. Galiu del laidu ir klysti, nes visa tai vyko vos ne pries 10 metu :-) Gal kas pataisys ar patikslins.

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Parašytas: 24 Kov 2013, 20:59
gedulis9
iz rele s_angliukas,m_mase,ja_apvijos,b_akumuliatorius

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Parašytas: 26 Kov 2013, 19:58
Lukas1100
DRV rašė:Yra paprastesnis būdas pagerinti Jawa krovimą.
Reikia sumontuoti Izh krovimo relę. Ir vargo mažiau ir efektas geresnis.
:arrow: http://kramatorsk.don.slando.ua/obyavlenie/rele-izh-6v-ID6iq7Z.html
Кому лень искать - первые буквыИЖ, вторые Ява.
"Б" - "В", "Я" - "D", "Ш" - "М".
Масса по русски "М", по чешски просто к корпусу.


Ta masę M ant ižo rėlės, dedant i jawą reikia būtinai jungti į korpusą, ar galima palikti laisvą?

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Parašytas: 27 Kov 2013, 09:22
DRV
Palikti laisvą negalima, nes per tą išvadą relė gauna minusą.

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Parašytas: 28 Kov 2013, 14:32
Lukas1100
DRV rašė:Yra paprastesnis būdas pagerinti Jawa krovimą.
Reikia sumontuoti Izh krovimo relę. Ir vargo mažiau ir efektas geresnis.
:arrow: http://kramatorsk.don.slando.ua/obyavlenie/rele-izh-6v-ID6iq7Z.html
Кому лень искать - первые буквыИЖ, вторые Ява.
"Б" - "В", "Я" - "D", "Ш" - "М".
Масса по русски "М", по чешски просто к корпусу.



Na va, išbandžiau tokią pačią rėlę, sujungiau viską kaip parašyta, bet tas pats šš.. Kol nejungi šviesų viskas gerai, įjungi šviesas ir pradeda blankiai degti lemputė.. Bandyt gal inkarą pakeist? Vienas sakė, kad gali būt inkaras išsidėvėjęs elipse ir netolygiai krauna.. Gali taip būti?

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Parašytas: 28 Kov 2013, 14:42
pofke78
Lukas1100 rašė:

Na va, išbandžiau tokią pačią rėlę, sujungiau viską kaip parašyta, bet tas pats šš.. Kol nejungi šviesų viskas gerai, įjungi šviesas ir pradeda blankiai degti lemputė.. Bandyt gal inkarą pakeist? Vienas sakė, kad gali būt inkaras išsidėvėjęs elipse ir netolygiai krauna.. Gali taip būti?

O voltmetro skaičiai iki kiek pasikeičia?
Gal šviesas įjungus kur pradeda masės lempoj trūkt ir pradeda lemputė šviest?

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Parašytas: 29 Kov 2013, 09:09
DRV
Lukas1100 rašė:Bandyt gal inkarą pakeist? Vienas sakė, kad gali būt inkaras išsidėvėjęs elipse ir netolygiai krauna.. Gali taip būti?

Lemputės sudėtos tinkamos? Reiktų patikrinti ar jos nėra per galingos (pernelyg imlios elektrai). Po porą vatų ant kiekvienos lemputės ir generatoriaus galios nebe pakaks.

Jei su imtuvais viskas tvarkoje, tai reiktų pamatuoti krovimą. Jei jis nepakankamas ieškoti bėdų toliau: patikrinti laidus, ar nėra defektų, ar neprasitrynę ir patikrinti inkarą, jo apvijas, kolektorių.
Inkaro kolektorius gali trumpinti. Tarp kolektoriaus kontaktų turi būti švaru - neturi būti grafito dulkių, ar kokių kitų šiukšlių. Tarp kolektoriaus kontaktų turi būti tarpeliai.
:arrow: http://icark.narod.ru/autoelectr/dorozh.jpg
:arrow: http://icark.narod.ru/autoelectr/collgalv.html
:arrow: http://icark.narod.ru/autoelectr/jakor.htm
:arrow: http://leg.co.ua/info/elektricheskie-mashiny/tekuschiy-remont-kollektorov.html

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Parašytas: 29 Kov 2013, 09:31
Lukas1100
DRV rašė:
Lukas1100 rašė:Bandyt gal inkarą pakeist? Vienas sakė, kad gali būt inkaras išsidėvėjęs elipse ir netolygiai krauna.. Gali taip būti?

Lemputės sudėtos tinkamos? Reiktų patikrinti ar jos nėra per galingos (pernelyg imlios elektrai). Po porą vatų ant kiekvienos lemputės ir generatoriaus galios nebe pakaks.

Jei su imtuvais viskas tvarkoje, tai reiktų pamatuoti krovimą. Jei jis nepakankamas ieškoti bėdų toliau: patikrinti laidus, ar nėra defektų, ar neprasitrynę ir patikrinti inkarą, jo apvijas, kolektorių.
Inkaro kolektorius gali trumpinti. Tarp kolektoriaus kontaktų turi būti švaru - neturi būti grafito dulkių, ar kokių kitų šiukšlių. Tarp kolektoriaus kontaktų turi būti tarpeliai.
:arrow: http://icark.narod.ru/autoelectr/dorozh.jpg
:arrow: http://icark.narod.ru/autoelectr/collgalv.html
:arrow: http://icark.narod.ru/autoelectr/jakor.htm
:arrow: http://leg.co.ua/info/elektricheskie-mashiny/tekuschiy-remont-kollektorov.html


Prielaida dėl lempučių patikrinta. Vietoj buvusios 35w įdėjau 15w, po pakeitimo krovė truputį geriau. Savaitgalį reikės su voltmetru pažaisti. Laidai visi irgi neblogi, tikrinta N kartų.
Inkaro kolektorius, tai ta vieta, kur angliukai liečiasi su inkaru? Tą vietą taip pat su nuline škūrke iššveičiau, viskas blizga.