Puslapis 512

Parašytas: 13 Lap 2007, 10:59
Ramzis
LaurynasC rašė:... Beje, kiek anas sriaubia?


40-50 litrų 100 km :lol: - tikra siurbelė, ir tai važiuojant asfaltuku, o ne taip, kaip mes pripratę :lol:

Tiesa buvęs savininkas primygtinai siūlė ir sakė, jog ir pats taip nuolat darydavo, jog benziną santykiu 1:3 maišydavo su dyzelinu.
Kokie būtų pastebėjimai dėl kuro maišymo iš tai patyrusių kolegų? beje, ypač tokiu man rodos nemažu santykiu...

Parašytas: 13 Lap 2007, 11:14
kitoks
Ramzis rašė:
40-50 litrų 100 km :lol: - tikra siurbelė, ir tai važiuojant asfaltuku, o ne taip, kaip mes pripratę :lol:

Tiesa buvęs savininkas primygtinai siūlė ir sakė, jog ir pats taip nuolat darydavo, jog benziną santykiu 1:3 maišydavo su dyzelinu.
Kokie būtų pastebėjimai dėl kuro maišymo iš tai patyrusių kolegų? beje, ypač tokiu man rodos nemažu santykiu...


Variklis turi buti pritaikytas labai prastam benzinui, tai turetu vaziuoti kazkaip... Tik klausimas: kam to reikia? Na, nebent, tas dyzelis labai labai pigesnis butu. Sakyciau, jeigu galvojama juo daugiau vazineti, gal visai koki dyzelini motoriuka ideti? Pritaikyti varikli dirbti dujomis, butu vienas is variantu - kebule tektu sumontuoti kokia deze, o i ja ideti bent 5 vientus balionu, bent po 80l... Tiesa, vaziuojant dujomis, siekiant sumazinti ju sanaudas, rekomduojama pakeisti oro filtra i kai koki labiau ora praleidzianti. Sie, tepaliniai filtrai nelabai tinka su dujomis vaziuoti

Parašytas: 13 Lap 2007, 12:13
Raimis
Dėl benzino maišymo su dyzelinu tai gana įdomu. Kaip supratau, buvęs savininkas gana ilgai nauodojo tokį mišinį. Faktas, kad jo OS yra gerokai žemesnis (o būtent tokio efekto pasiekimo būdus mes svarstėme vienoje iš temų). Tačiau turėtų smarkiai suodžiais apaugti degimo kameros ir išmetimo vamzdynas. Jei taip nėra- tada valio, galima mėginti ir kitoms panašios konstrukcijos variklį turinčioms tr. priemonėms.

Parašytas: 13 Lap 2007, 20:21
nerijus69
Raimis rašė:Dėl benzino maišymo su dyzelinu tai gana įdomu. Kaip supratau, buvęs savininkas gana ilgai nauodojo tokį mišinį. Faktas, kad jo OS yra gerokai žemesnis (o būtent tokio efekto pasiekimo būdus mes svarstėme vienoje iš temų). Tačiau turėtų smarkiai suodžiais apaugti degimo kameros ir išmetimo vamzdynas. Jei taip nėra- tada valio, galima mėginti ir kitoms panašios konstrukcijos variklį turinčioms tr. priemonėms.

na tai mano nuomone, bet manau, kad tokiam srebalui reikalingas dyzelinis variklis, nes jei det kad ir nauja benzinini tai pagal charakteristikas jis rys 42 litrus benzo- o tai velniskai daug ir su tokiu apetitu nelabai kur nuvaziuosi ir pasirodysi. saunus pirkinys, :D - sveikinu

Parašytas: 13 Lap 2007, 21:10
Ramzis
Ar šis "srėbalas" dyzelino valgytų mažiau? Gal kažkiek ir mažiau, bet įvertinant kurų kainų skirtumus - :cry: :cry: :cry:

Plius visgi norisi išlaikyti originalų variklį. Ir iš tiesų toks variklis ir liks. Neplanuojama jo nei keisti, nei dėti dujas. Nes dedant dujas reikėtų daryti arba su būda, arba su "raketomis" (kad būtų kur dujų balionus paslėpti :lol: , pvz. foto :lol: )

Parašytas: 14 Lap 2007, 19:44
RAMIREZ
Manau jei isseina padaryt maketines raketas, geriau yra det raketas, isties ispudingai atrodytu. :wink:

Parašytas: 15 Lap 2007, 18:08
Tadas469
Jau ši mintis buvo siūlyta Ramziui, tai dabar jisai pakolkas kiek supratau dar mintyse laksto ar " į kairę ar į dešinę" mes jam per tą "strielkę" galvą galutinai susukom :D
O dėl dujų kaip kas sakė, pats pagalvok 5x80=400ltr dujų.. pats norėtum ant tokios statinės sėdėt? abejoju... nebent Mėnulio iš arti nematęs :-) :-)

Parašytas: 17 Lap 2007, 15:03
draugas_23
a ka tas zilas veiks vilniuje;)?penktad(vakar) pralenkiau pakleiui:)

Parašytas: 17 Lap 2007, 22:54
Ramzis
draugas_23 rašė:a ka tas zilas veiks vilniuje;)?penktad(vakar) pralenkiau pakleiui:)



Tai vadinasi "peregon" :wink:
Laukite tęsinio...

Parašytas: 17 Lap 2007, 23:22
Kipshas
tai parašyk dar kuro sąnaudas, greitį ir kitus įdomius aspektus ;)