Puslapis 625

Parašytas: 30 Kov 2009, 14:21
Straideriss
taip iseina kad visi sie 3 varijantai yra budingi abiems modeliams

Parašytas: 30 Kov 2009, 14:27
TVR
Mano nuomone tokia pati. Tiesiog priklause nuo gamykloje naudojamos technologines irangos.

Parašytas: 30 Kov 2009, 17:55
Linis
gazas69 rašė:Signalai buvo trijų tipu:
1)C-35 (Iž-350(katalogas rašo) ir pirmųjų laidų iž-49).
2)C-35A (1955 ir 1957m. katalogai rašo kad turi būti tokie).
3)C-23 (Kad toks ėjo iš gamyklos neturiu kuo pasiremti).

Šaltinis: http://mcfrag.com/49/9517/


Tas trecias signalas buvo ant IZ 350. Gal kas turit toki? mielai priglausciau.

Parašytas: 31 Kov 2009, 18:00
Straideriss
ne i tema bet norejau paklausti kuo skiriasi iz49 ir iz350 varikliu blokai?

Parašytas: 02 Bal 2009, 17:48
Straideriss
siandien as su vienu kolega susigincyjau siandien del iz49 aslies ilgio ir ilgosios detales sriegio. koks jos bendras ilgis? ir koks turi buti sriegis ant ilgosios detales desninis ar kairinis?

Parašytas: 02 Bal 2009, 21:01
TVR
Straideriss rašė:siandien as su vienu kolega susigincyjau siandien del iz49 aslies ilgio ir ilgosios detales sriegio. koks jos bendras ilgis? ir koks turi buti sriegis ant ilgosios detales desninis ar kairinis?


Jei kalbi apie priekinio rato asi, tai kairys

Parašytas: 02 Bal 2009, 21:07
Straideriss
mane domina galinio rato asis

Parašytas: 04 Geg 2009, 08:06
TVR
Toki rata pirma karta teko matyti. Gal kas gali pakomentuoti?

Parašytas: 04 Geg 2009, 09:52
uoksas
TVR rašė:Toki rata pirma karta teko matyti. Gal kas gali pakomentuoti?
iz sport ratlankis + iz49 stebule

Parašytas: 05 Geg 2009, 23:02
kęstas666
sveiki mano iz 49 1956metu variklio ir remo numeriai vienodi dokumetuose T 67319