Puslapis 5979

Re: Traktorius DT-20

Parašytas: 13 Lap 2014, 21:53
tauras000
Bamperis rašė:Matai, jei ten Nr. išlietas, tai jis negali būti identifikacijos numeriu, nes visa tokių pagamintų traktorių partija turės tą patį Nr. :?

:labas: as situo numeriu ir priregistravau savo traktoriuka, dar foto jiems pridejau, is ju puses nekilo klausimu, gal pamate, kad esu uztikrintas savo teisumu, o ir logiskai pagalvojus, jie tikrai daug maziau zino uz mus :)

Re: Traktorius DT-20

Parašytas: 07 Kov 2015, 21:11
nemeiksiukass
Kažkur dingo žinutė... Tai buvo klausimas, kurio stūmoklis DT-14 ar DT-20?

Re: Traktorius DT-20

Parašytas: 07 Kov 2015, 21:17
Bamperis
Kaukai vaikšto matyt. :roll:
DT-20 stūmoklis ant dugno neturi jokių išdrožų. Čia tada bus DT-14.

Re: Traktorius DT-20

Parašytas: 07 Kov 2015, 22:32
tauras000
Bamperis rašė:Kaukai vaikšto matyt. :roll:
DT-20 stūmoklis ant dugno neturi jokių išdrožų. Čia tada bus DT-14.

Taip, dt-20 neturi išdrožų, tik degimo kamera tokia pat. išdrožos DT-14 tai kameros užvesti benzinu.

Re: Traktorius DT-20

Parašytas: 07 Kov 2015, 22:40
nemeiksiukass
Tai jeigu į DT-14 įsidėsiu MAZ grupe tai ant benzino su rankena nebeužkursiu?

Re: Traktorius DT-20

Parašytas: 07 Kov 2015, 22:46
tomasst3
Tai viska matau turit . Kam ta maz grupė ? Ar stumuoklis prie cilindro nepriderintas ?

Re: Traktorius DT-20

Parašytas: 07 Kov 2015, 22:54
nemeiksiukass
tomasst3 rašė:Tai viska matau turit . Kam ta maz grupė ? Ar stumuoklis prie cilindro nepriderintas ?

Turiu tik stūmoklį naują pliką :D Net žiedų nėra užsilikusių. O gilzė tai jau naudota, tik kai senelis keitė kažkodėl neišmetė (keitė prieš kokius 25 metus, nuo to laiko traktoriukas dirba ir nei žiedai nei kas kita iš grupės nebuvo keista). Bet vis dar pupsi, tik sankabą reikia restauruoti. Tai va dėl tokios priežasties ir noriu visą MAZ grupę keisti.

Re: Traktorius DT-20

Parašytas: 07 Kov 2015, 23:03
tauras000
nemeiksiukass rašė:
tomasst3 rašė:Tai viska matau turit . Kam ta maz grupė ? Ar stumuoklis prie cilindro nepriderintas ?

Turiu tik stūmoklį naują pliką :D Net žiedų nėra užsilikusių. O gilzė tai jau naudota, tik kai senelis keitė kažkodėl neišmetė (keitė prieš kokius 25 metus, nuo to laiko traktoriukas dirba ir nei žiedai nei kas kita iš grupės nebuvo keista). Bet vis dar pupsi, tik sankabą reikia restauruoti. Tai va dėl tokios priežasties ir noriu visą MAZ grupę keisti.

Tam traktoriukui 25 metus keista, tai dar nedaug, jei dirba, kuriasi, tai nereikia ieškoti problemų ten kur jų nesimato, nes išardai ir prasideda, tai blokas trūksta gilzuojant apačioj, tai žiedas sandarinimo neužsandarina, tai galvos tarpinę ima vis pramušdinėti.
Maz grupę keisti, reikia ją pirma tekinti koordinatinėmis staklėmis, keisti švaistiklio pirštą, keisti, raiberuoti piršto įvorę, nes pirštas storesnis, keisti kitokio tipo purkštuką, nes degimo kamera mazo sūmoklio kitokio tipo, visa tai darant, vis tiek kažkas padaro netikslumą. Patariu paremontuoti sankabą ir pupsėti toliau sau ramiai dar kokį 30 m su tokiom darbų apimtim.

Re: Traktorius DT-20

Parašytas: 07 Kov 2015, 23:12
nemeiksiukass
Ačiū už patarimą, tada nebandysiu keisti. O tada klausimas dėl kuro siurblio. Karteryje po malkų vežimo tepalo lygis pakyla, tai spėju tai gali būti iš kuro siurblio tepalas su dyzeliu. Nes vis prieš dirbant papildau tepalą kurio siurblyje, o po darbo jis būna prasiskiedęs su dyzeliu. Jei nuvešiu kuro siurblį remontuoti, parsivežus uždedi ir važiuoji ar dar reiktų reguliuoti?

Re: Traktorius DT-20

Parašytas: 07 Kov 2015, 23:38
tauras000
nemeiksiukass rašė:Ačiū už patarimą, tada nebandysiu keisti. O tada klausimas dėl kuro siurblio. Karteryje po malkų vežimo tepalo lygis pakyla, tai spėju tai gali būti iš kuro siurblio tepalas su dyzeliu. Nes vis prieš dirbant papildau tepalą kurio siurblyje, o po darbo jis būna prasiskiedęs su dyzeliu. Jei nuvešiu kuro siurblį remontuoti, parsivežus uždedi ir važiuoji ar dar reiktų reguliuoti?

Galima bandyti vežti remontuot, pakeis riebokšlį, kitiems traktoriams ir siurblį sureguliuoja, bet silpnoki specialistai, senesnių traktorių nelabai įkanda, na kaip pasiseka, aš tai pats susiremontavau siurblį, pasikeičiau ir guolius ir riebokšlį. Nuimant siurblį, pasižymėk kaip stovi variklis (kad taktų nesumaišytum, prasuksi taktą ir uždėjęs siurblį ant tų pačių žymių, neužkursi jo) tai va, nuimi siurblį, pažymi vietą kurioje jis stovėjo, gali išsiardyti siurblį, nieko sudėtingo, gal pats pasiremontuosi, o gal nuveši ir dozavimą sėkmingai po to sureguliuos.