Puslapis 8492

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Parašytas: 02 Spa 2018, 17:24
Rokis
Vikas rašė:
Rokis rašė:Sveiki, truputi ne i tema, bet noreciau issamesnes info apie karbiuratorius k62; k63; k65; k68. Kuris is ju labiausiai vertas demesio? Pas mane dnepr mt 10-36 su k301 karbais kurie jau ohoho kiek gyvenimo mate ir iskile, ir sulinke, ir kura leidzia zodziu nieko gero. Vienas zmogus minejo, kad patys karbai sie k301 nieko gero. Taip pat minejo, kad k62 neblogi. Gal yra kas labiau ismano apie juos? Ar verta pirkti is ebay ar aliexpress? Aciu.


Sveiki.
Jusu atveju reiketu akcentuoti K 63T ir K 68Y karbiuratorius, nes K 62 ir K 65 modeliai ir ju modifikacijos pagrindinai buvo komplektuojami su Iz markes motociklais (priklausomai nuo modifikacijos kuri yra nurodoma raide).
K 63T - loterija. Kartais visai neblogi, bet dazniausiai niekam tike.
K 68Y - adekvati alternatyva, jei daug nevazinejat, su salyga, kad karbiuratoriai bus ne Kinieciu gamybos.
Jei planuojat rimciau pakeliauti - reiketu susimastyti apie uzsienietisku motociklu karbiuratoriu pritaikyma Jusu opozitui.


Ka galetumet pasiulyti is uzsienietisku karbiuratoriu? Mikuni VM? Keihin CVK? Gal yra dar kokiu verto demesio variantu? Pagrinde domina kainos ir kokybes santykis, labai auksiniu karbu man tikrai nereikia. Pakeliauti gali ir tekti, bet daugiau 200km i diena tikrai nebutu. Net ir 100km retas atvejis.

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Parašytas: 02 Spa 2018, 18:07
Vikas
Rokis rašė:
Vikas rašė:
Rokis rašė:Sveiki, truputi ne i tema, bet noreciau issamesnes info apie karbiuratorius k62; k63; k65; k68. Kuris is ju labiausiai vertas demesio? Pas mane dnepr mt 10-36 su k301 karbais kurie jau ohoho kiek gyvenimo mate ir iskile, ir sulinke, ir kura leidzia zodziu nieko gero. Vienas zmogus minejo, kad patys karbai sie k301 nieko gero. Taip pat minejo, kad k62 neblogi. Gal yra kas labiau ismano apie juos? Ar verta pirkti is ebay ar aliexpress? Aciu.


Sveiki.
Jusu atveju reiketu akcentuoti K 63T ir K 68Y karbiuratorius, nes K 62 ir K 65 modeliai ir ju modifikacijos pagrindinai buvo komplektuojami su Iz markes motociklais (priklausomai nuo modifikacijos kuri yra nurodoma raide).
K 63T - loterija. Kartais visai neblogi, bet dazniausiai niekam tike.
K 68Y - adekvati alternatyva, jei daug nevazinejat, su salyga, kad karbiuratoriai bus ne Kinieciu gamybos.
Jei planuojat rimciau pakeliauti - reiketu susimastyti apie uzsienietisku motociklu karbiuratoriu pritaikyma Jusu opozitui.


Ka galetumet pasiulyti is uzsienietisku karbiuratoriu? Mikuni VM? Keihin CVK? Gal yra dar kokiu verto demesio variantu? Pagrinde domina kainos ir kokybes santykis, labai auksiniu karbu man tikrai nereikia. Pakeliauti gali ir tekti, bet daugiau 200km i diena tikrai nebutu. Net ir 100km retas atvejis.


Tuomet nesukciau galvos ir deciau PEKAR K 68Y.
Bet jei norit pameistrauti tuomet placiau galit padiskutuoti ir pasiskaityti cia viewtopic.php?f=29&t=45532
Sekmes!

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Parašytas: 02 Spa 2018, 20:23
Vima
dalius-nsu rašė:
Vima rašė:Kuriems opozitų varikliams priklauso šios matuoklės?


K-750M varikliu velyvuju laidu.



Abejos? Tada kokia matuoklė turėtų būti 1966metų K-750M ? Pas abi viršutinė tepalo ribos žymė yra skirtinguose aukščiuose, nors pats variklis gi nesikeitė :?

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Parašytas: 02 Spa 2018, 23:03
Vikas
Vima rašė:
dalius-nsu rašė:
Vima rašė:Kuriems opozitų varikliams priklauso šios matuoklės?


K-750M varikliu velyvuju laidu.



Abejos? Tada kokia matuoklė turėtų būti 1966metų K-750M ? Pas abi viršutinė tepalo ribos žymė yra skirtinguose aukščiuose, nors pats variklis gi nesikeitė :?


Issprendziama labai paprastai - i karteri supilama tepalo norma pagla litraza ir idedama matuokle.
Kazkurios virsutine norma turi buti arti tikslo. O gal dar ir nei viena, nei kita netiks :D .

Dar reikia nepamirsti, kad buvo matuokles kurias reikejo issukti 17/19 raktu (kaip foto). Tiksliai nežinau iki kuriu metu jos ejo. Nenagrinejau. Esu mates tokia (kaip foto) butent ant 1966/67 metu Kaskiu.

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Parašytas: 19 Spa 2018, 00:06
egvis
Gal kazkas zino konkrecios informacijos kada pirmieji M72h isriedejo is gamyklos?

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Parašytas: 24 Spa 2018, 07:36
senex
Vikas rašė:
senex rašė:Ar sioje vietoje turi buti M-63 priekabos apsvietimo laido skyle? Kaip toliau nuo jos iki priekabos reguliavimo traukes isvedziotas laidas?


Prisegu foto, kad +- matytusi kaip eina laidas nuo zibinto. Is esmes - padrikai.
Nuo stoplempes laidas eina per virsutine sparno dali.

Ar tarp priekabos ir motociklo yra koks sujungimas laidui (el. jungtis ar saugiklis)?

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Parašytas: 31 Spa 2018, 14:36
Vikas
senex rašė:
Vikas rašė:
senex rašė:Ar sioje vietoje turi buti M-63 priekabos apsvietimo laido skyle? Kaip toliau nuo jos iki priekabos reguliavimo traukes isvedziotas laidas?


Prisegu foto, kad +- matytusi kaip eina laidas nuo zibinto. Is esmes - padrikai.
Nuo stoplempes laidas eina per virsutine sparno dali.

Ar tarp priekabos ir motociklo yra koks sujungimas laidui (el. jungtis ar saugiklis)?


Del saugiklio labai abejojo. Vienintelis ir pagrindinis budavo faroje.
Manau, kad i abu Jusu kl. turetu atsakyti sio modelio el. schema esanti eksploatacijos instrukcijoje, tad belieka ja susirasti interneto platybese ir isanalizuoti :) .

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Parašytas: 01 Lap 2018, 21:00
senex
Eksploatacijos instrukcijoje nera nei saugiklio, nei sujungimo. Iseina nuo degimo spyneles i priekabos zibintus turi buti vientisas laidas.

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Parašytas: 02 Lap 2018, 08:54
Vikas
senex rašė:Eksploatacijos instrukcijoje nera nei saugiklio, nei sujungimo. Iseina nuo degimo spyneles i priekabos zibintus turi buti vientisas laidas.


Siuo atveju, manau, kad geriausiai Jums gali pagelbeti sios temos autorius viewtopic.php?f=40&t=70073
Motociklo el. instaliacija turtetu buti autentiska, tad butu paprasciau susiziureti ar laidai kirpti ar buvo kazkokia jungtis tarp lopsio ir motociklo.

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Parašytas: 16 Lap 2018, 23:56
AGspecial
Vikas rašė:
senex rašė:Eksploatacijos instrukcijoje nera nei saugiklio, nei sujungimo. Iseina nuo degimo spyneles i priekabos zibintus turi buti vientisas laidas.


Siuo atveju, manau, kad geriausiai Jums gali pagelbeti sios temos autorius viewtopic.php?f=40&t=70073
Motociklo el. instaliacija turtetu buti autentiska, tad butu paprasciau susiziureti ar laidai kirpti ar buvo kazkokia jungtis tarp lopsio ir motociklo.

Ten yra jungtis, ties priekinės lopšio tvirtinimo traukės viduriu. Neturiu detalesnės foto