Puslapis 15

Klausimas apie MB123 universalo pakaba

Parašytas: 08 Gru 2009, 09:42
virgas
Kolegos, noreciau isigyt toki auto, gal kas turit patirties ir galit pakomentuot, ka reikia ziuret ir tikrint hidro-pneumatineje jo pakaboje? Ar yra kokiu isoriniu pozymiu, is kuriu butu galima nustatyti jos bukle?

Parašytas: 08 Gru 2009, 09:56
Bulldog
1. Prekant reiketu įsitikinti, kad sistema niekur neleidžia tepalo.
2. Jei būna "nusprogę kriaušės" (rutulio formos indai su membrana viduryje), vaziuojant krato kaip ant arklio. Tos "kriaušės" veikia kaip amortizatoriai.
3. Patikrinti sistemos veikimą galima būtų užsivarius automobilį ant "duobės". Reiketų numauti traukutę nuo reguliatoriaus esančio prie galinio tilto. Pasukus reguliatoriaus svirtelę į vieną pusę (nepamenu žemyn ar aukštyn) automobilis turėtų keltis aukštyn, pasukus svirtelę į kitą pusę turėtų leistis žemyn.
Neveikimo priežastys gali būti: "užpuvęs" reguliatorius, arba "nusprogęs" hidrosiurblys esantis ant variklio.

Parašytas: 08 Gru 2009, 10:03
virgas
Dekui. Sakykim, vienu ar kitu atveju, kaip galima butu itakot pirkimo kaina? T.y., kaip brangus tokiu detaliu isigijimas, ar jos deficitines ar naujos(jei ju yra) yra kokybiskos?

Parašytas: 08 Gru 2009, 10:13
diesel
Kauno Eolte nauja kriause apie 365lt/vnt. Domejausi kai turejau Mersa. Bet..........Merso kriauses nera pyldomos :(, todel lengvai perdariau i Citroen kriauses ir vargo nemaciau. Hidraulikos skystis turi buti sviesus.Pilasi tik originalus Merso hidraulinis skystis. Jei leidzia sistema, pamatysi uzvedes. Dar uzvedus reikia pasokineti ant galo, jis turi buti kaip su gerais amortikais, jei jis kaip kaulas, ar vaziuojant spardosi, tai bus blogos kriauses. Skystis hidraulikai : eina apie 4.5ltr. 1ltr kaina 20lt, tai bus 100lt sistemai, cia jei nera skyscio, o jei jo nera, tai beda, nes trukumu gali buti daug sistemoje.Dar duobeje nenuimant svirteles, kaip minejo kolega, gali atsargiai pajudinti reguliatoriaus asele ir jis judes austyn-zemyn, letai. To uzteks, kad pamatyti ar veikia lygio reguliatorius. Liga: arkos, slenksciai ir dugnas galinio tilto tvirtinimo vietose. Yra du peciukai ir abu turi veikti. Mano modelyje dar buvo originalus ABS :), jei ka ir ji ziurek, nes kainos juokingai dideles visko.

Jei pirksi Dyzeli, turiu jam nauja vokiska oro filtra :).

Parašytas: 08 Gru 2009, 10:25
virgas
Jo, cia butu kalba apie 3.0l dyzeli.

Parašytas: 08 Gru 2009, 10:43
mariussta
Įdomu kiek gi jis bus prabėgęs? :roll:

Parašytas: 08 Gru 2009, 10:46
virgas
Nu, velnias, nepaklausiau. :? :? 1984 metu. Tikekimes, 1000 000km dar nebus pasiekes :D

Parašytas: 08 Gru 2009, 11:01
mariussta
virgas rašė:Nu, velnias, nepaklausiau. :? :? 1984 metu. Tikekimes, 1000 000km dar nebus pasiekes :D
Taip taip taip...Mano ilgamečiu pastebėjimu, MB 300D TE likimas buvo būti "darbiniu arkliu", tad kilometražas gali būti nenusakomas. Prieš keletą metų Austrijoje teko matyti MB 124 250 TD, odometras rodė 890000 km, savininkas gyrėsi, kad tik neseniai pakeikė variklį, o visa kita veikia puikiai. Turbūt už senuosius mersedesus patikimesnės mašinos nerasi.

Parašytas: 08 Gru 2009, 12:54
npn
mariussta rašė:Įdomu kiek gi jis bus prabėgęs? :roll:


Jei deramai prižiūrėtas nėra skirtumo nei kelintų metų, nei kiek pravažiavęs. Deja rida kartais pasitaiko pamažinta, nors būtų žymiai smagiau žinoti tikrąją, nepaisant kokia ji ten bebūtų. Būdavo specialūs Mercedes "medaliai" tvirtinami prie grotelių pažymėti atitinkamą garbingą ridą pvz 250.000km, 500.000km. :)

Parašytas: 08 Gru 2009, 13:52
Xollen
Jai nesupyksit truputy y oftopa parašysiu. Per radija girdejau, kad Graikijoj vienas taksistas su savo 1976 m gimimo dyzeliniu mersedesu (modelio neminejo) yra pravaževes 4.600.000km (taip 4 milijonus :) ) tas mersas lyg ir y gineso knygą yrašytas kaip daugiausia km nuvaževes automobilis, šiuo metu jis stovi mersedes muziejuje, o gamykla tam taksistui padovanojo nauja mersa :-)