Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Kas padaroma iš sugriuvusių Rigų arba "Kaip ir menas&qu

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2068
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Kas padaroma iš sugriuvusių Rigų arba "Kaip ir menas&qu

Standartinė tadas1991 »

Šiemet baigiau Kauno dailės gimnaziją. Noriu pristatyti savo baigiamąjį darbą "Kelionė - tai viskas".
Pagrindas - ąžuolinio bruso rėmas, sumautas ant 45x45x2mm kvadratinio vamzdžio virintų movų. Galinio rato ir šakės "pajungimai" privirinti nuo sulaužyto Riga 13 rėmo
Šakė: sulaužyta Riga 13 šakė nušveista, užvirintas amortizavimas, pakeisti konusai, privirintas troso laikiklis ir iš varžto padarytas nulaužtas eigos ribotuvas, išpjauti įdomesnės formos lempos laikikliai ir privirinti
Variklis: kapitaliai sutvarkytas D8. Taip ir nespėjau gerai prijungti. Buvo planų per peržiūrą užvesti ir pavėžinti komisiją, bet sužinojęs, kad ekspozicija vyks viduj, perdaug nesistengiau ir pritrūkau laiko. Todėl tik padėtas ant rėmo
Sėdynė: apdirbtas ąžuolinio rąsto gabalas
Lempa-fara ir galinė lempa: apdirbta uosinė kaladė, prieky Iž planeta 3 optika.
Ratai: vienas didelis nuo Riga 7, kitas mažesnis nuo kažkurio iš Riga mopedų, stebulės vienodos
Vairas: Vientisa stora kažkokio minkšto beverčio medžio šaka (Nusileidau meduka ąžuolyne), stabdžių ir sankabos rankenėlės su perdarytas tvirtinimais
Sparnai: Iš 5mm armatūros virinti karkasai, aptraukti beržo tošimi

Dar pats gaminau: pakojus, stovėjimo ir stabdžių kojeles, gazo rankeną, vairo iškyšą ir kažką kita, nepaminsiu visko.
Planavau daryt važiuojamą daiktą, geometriją maždaug pagal originalą, bet matyt dėl sėdynės sėdėsena tokia, kad mažų mažiausiai tai būtų itin nesaugu. Taip pati, medinis rėmas visas banguoja šonais, labai nestabilu, stumdydamasis kaip paspirtuku po eksponavimo patalpą, vos neįvažiavau į klasiokės tapytojos drobes. Bet tą, manau būtų galima iš dalies ar pilnai panaikinti suvaržius medžio-metalo sujungimus varžtais. Kolkas dėl estetikos to nedariau.

Pateiktoje nuotraukoje daug ko nesimato, praktiškai nėra vaizdo, įspūdžio. Šiuo metu egzaminų maratonas, kolkas sunku su laiku, siekiu raudono diplomo. Pasibaigus, pasistengsiu sutvarkyti darbo eigos nuotraukas, surinkti iš kitų visus darbus fotografavusių žmonių baigto nuotraukas ir aprašyti rimčiau.

Viso to moralas: jei iš senovinės technikos geležų jau nebeverta atkūrinėti transporto priemonės ar tų geležų likę tik fragmentai, iš to galima kažką įdomaus padaryti :) Aš už perdarymą, jei jis toks

Apie meninę dalį jau nepasakosiu, nežinau, ar tai kam įdomu.
Nuotraukoj autorius su šiaip drauge Rūtele:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Sveikinimai menininkams :sveikinu:
Prie vieno forumiečio sukurtos gipsinės „Jawos“ dabar prisidėjo medinė „Ryga“.
:bravo: :puiku: :angel:
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Sveikinimai baigus, kadaise ir pačiam teko ten pat :) Manau apie meninę dalį irgi būtų įdomu.
Vartotojo avataras
Leninaz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 383
Užsiregistravo: 12 Lie 2006, 13:38
Miestas: Alytus

Standartinė Leninaz »

Sveikinu baigus :sveikinu: , reiks kada suvažiavimą daryt aš su gipsine jawa, tu su medine ryga :D o man būtų tikrai įdomu sužinot mintį šito darbo :roll:
Jawa- 250 ir gipsinė jos kopija. 1970m
MZ TS- 150, 1979m
Audi Coupe Quattro 1987m.