Puslapis 12

Dnepr MT-11 variklio beda

Parašytas: 18 Bal 2011, 22:24
dodeath
Sveiki,

Manau rasiu cia pagalbos. Turiu 1991 MT-11.
Abiejų galvu vožtuvai buvo šlifuoti, šlifuotos galvos, raibeliuotos lizdaviete, pritrinta kur visa tai daryta, o ne garaziuke.
Kazkaip net nesitikejome, kad gali buti kazkas negerai, bet surinkus varikli pamatovom kompresija ir viename jos nedaug. Pripyleme benzino ir kompresoriu pajungeme, tai per kuro padavimo vožtuvą leidzia smarkiai, per išmetimo mažiau. Kame gali būt bėda? Blogai atlikti darbai ar spyruoklės? nes teko girdeti, kad uralam spiruoklės nelaiko. Čia ir vožtuvai pasitryne ir jų vietos, gal nebeužtenka jegos spyruoklės? Gal kazkam teko susidurti, ar galit ka nors patarti.

Re: Dnepr MT-11 variklio beda

Parašytas: 18 Bal 2011, 22:28
gruobuonis
cia jau reik ardyt ir ziuret, gali but visko, gal blogai pritrintas, gal lenktas voztuvas, jei pajungei kompresoriu tai gali but voztuvas ir be spyruokles bet jis turi but sandarus

Re: Dnepr MT-11 variklio beda

Parašytas: 18 Bal 2011, 22:48
dodeath
Lenktas nelabai, nes butu pasakes zmogus kuris slifavo vostuva, nes ten pazystamas dare. NU kompresoriu pajungem, bet per zvakes vieta putem. Gali but ir blogai pritrintas, bet kazkaip irgi trinta ne rankytem. O del spyruokliu negali? Nes uralam sake man vienas buna ir deda saibas po jomis, nežinau kaip urale, bet cia tai dvigubos jos eina, tai gal ir neturetu taip but. Pats motoras vazeves 1600km, ir ten nejauno zmogaus turetas, tai perkaitintas mazai irgi tiketina.

Re: Dnepr MT-11 variklio beda

Parašytas: 18 Bal 2011, 22:55
Kęstutis 57
Jeigu, kaip rašot: kad rimto, nejauno važinėta, tai ar iš viso po 1600 vertėjo ardyti motorą? Čia pasielgta, kaip po motokroso varžybų.

Re: Dnepr MT-11 variklio beda

Parašytas: 18 Bal 2011, 23:00
dodeath
Ne tas motoras is gamyklos tragiskos bukles palyginus. Nes galvos nusipirkus ir naudojant nebuvo paverstos, todel per sonus visus ejo dujos, matosi apdege. Vostuvu vietos kraupios puvo, nes neprisitryne, va israibelevus, vienas ciotkas kitas ne. variklio salnikas i sankaba tepala leido, o ir panasu, kad sankaos diskai priesingai sudeti.

Re: Dnepr MT-11 variklio beda

Parašytas: 19 Bal 2011, 18:17
gruobuonis
nu gal kazko nedadare, pridirbo, gal jau reik virint galvute ir per naujo daryt lizdus, gal jau labai giliai sedi, neaisku kaip jis ten reiberiavo, problema jau zinai taigi teks ardyt ir tvarkyt

Re: Dnepr MT-11 variklio beda

Parašytas: 19 Bal 2011, 20:12
dodeath
Trinta trinta ir pritrinta :-D

Re: Dnepr MT-11 variklio beda

Parašytas: 19 Bal 2011, 21:37
Vaidotas73
Tikriausiai vožtuvai blogai sureguliuoti. Neužsidaro.

Re: Dnepr MT-11 variklio beda

Parašytas: 19 Bal 2011, 21:51
dodeath
Jau katik pasakiau, kad istaisyta ir pritrinta. Galima daryt tema ir isvadoje - panevezio meistrai nepatikimi uz pinigus. Vostuvai buvo gerai sureguliuoti.

Re: Dnepr MT-11 variklio beda

Parašytas: 20 Bal 2011, 08:04
Vaidotas73
Jei patys rinkot, dar ankstoka kaltinti vožtuvus šlifavusį meistrą.
Vožtuvų tarpelių reguliavimas ir pritrynimas, netas pats.
Pritrinant vožtuvus, mažėja arba visai dingsta tarpelis.
Reikia reguliuot ir pradžiai padaryt kiek didesnius tarpus.