Puslapis 11

Atsakyta: Citroen 15 Six

Parašytas: 09 Bir 2005, 15:27
WANDERER
Kokio automobilio griauciai?

Re: koks tai automobilis

Parašytas: 09 Bir 2005, 17:57
pulpitas
WANDERER rašė:Kokio automobilio griauciai?


Gal kokio Gaz M1 ar kaip ten?

Re: koks tai automobilis

Parašytas: 09 Bir 2005, 20:39
WANDERER
pulpitas rašė:
WANDERER rašė:Kokio automobilio griauciai?


Gal kokio Gaz M1 ar kaip ten?

Ne ,tai ne GAZ M1

Parašytas: 09 Bir 2005, 21:55
Mersas110
Man atrodo kad tai Citroen.

Parašytas: 09 Bir 2005, 22:07
WANDERER
Mersas110 rašė:Man atrodo kad tai Citroen.

taip tai Citroen,gal zinai koks tai modelis?

Parašytas: 09 Bir 2005, 22:14
Mersas110
Tiksliai nepasakysiu,gal 7cv.

Parašytas: 09 Bir 2005, 23:20
Socrat
Tai Citroen TA 15 Six, gamintas nuo 1938m. Būtent šiame, pirmąkart serijiniame modelyje buvo panaudota hidropneumatinė pakaba.

Parašytas: 09 Bir 2005, 23:23
Raimis
Socrat rašė:Tai Citroen TA 15 Six, gamintas nuo 1954m. Būtent šiame, pirmąkart serijiniame modelyje buvo panaudota hidropneumatinė pakaba.

Gal tu ir teisus, bet man kažkaip nesitiki, kad WANDERER užduotų mįslę apie automobilį, gamintą po 2-jo pasaulinio karo :-)

Parašytas: 09 Bir 2005, 23:30
Socrat
Raimis rašė:Gal tu ir teisus, bet man kažkaip nesitiki, kad WANDERER užduotų mįslę apie automobilį, gamintą po 2-jo pasaulinio karo :-)


Lauksim verdikto, tada matysis. :wink:
P.S.: atsiprašau, metai 1938. Pataisau savo žinutėje.

Parašytas: 10 Bir 2005, 11:02
WANDERER
Socrat rašė:
Raimis rašė:Gal tu ir teisus, bet man kažkaip nesitiki, kad WANDERER užduotų mįslę apie automobilį, gamintą po 2-jo pasaulinio karo :-)


Lauksim verdikto, tada matysis. :wink:
P.S.: atsiprašau, metai 1938. Pataisau savo žinutėje.

Sveiki!
Visi jus po truputi teisus.
Sio automobilio liekanos rastos Estijoje,ir tai yra "Citroen 15Six",1939m,
Sis modelis pirma karta buvo pademonstruotas 1938m.Paryziaus autosalone.Jis turejo varikli 6-cil.su "slapiom"gilzem,virsutiniu voztuvu,turedamas 2873ccm kubatura sis variklis isvystydavo 77 A.J.prie
3800 aps/min galinguma.Turedamas toki galinguma sis modelis isvystidavo 135km/h maximalu greiti,bet sunaudodavo 13ltr.benzino,Siame automobilyje buvo sumontuota 3 pavaru deze.Del savo komfortabilumo ir menevringumo sis automobilis gavo "keliu karalienes"varda,Buvo gaminami "sedan"ir tipo Pullmann(bet pas prancuzus tokio tipo kebulu nebuvo)tai siandien atitiktu "miniven"kebulais.Serijiniu budu pradeti gaminti 1939m rugsejo men.ir iki 1956m.liepos men.ju buvo pagaminta 50602 automobiliai,iki
karo ju pagamino 2000vnt.
1946m Paryziaus salone bovo pademonstruotas atstayto "15-6G"modelis.
1947m.geguzyje pradeta gaminti nauja versija "15-6D",su nauja pavaru deze,karbiuratoriumi ir cilindru galvute.
1952m,birzelio men,visi modeliai gauna padidintas bagazines ,kuriu talpa padidejo du kartus.
O 1954m geguzyje "15-6"pirma karta gavo hidropneumatine galine pakaba su pastoviu klirenso palaikimu.Tai pirmas toks isradimas ,pasiekes konvejeri ir tapes nauju komforto ir valdymo standartu