Ketaus (stabdžių "suportai") cinkavimo problemos
Parašytas: 22 Rgs 2011, 10:37
Kilo poreikis restauruoti stabdžių suportus ir susidūriau su šiokiomis tokiomis problemomis. Jie pagaminti iš ketaus, o jo galvaninis padengimas yra šiek tiek komplikuotas (jei ruošiamas padengimui kaip įprastas plienas, dėl rūgšties poveikio paviršiun lenda anglis ir dėl jos tiesiog nepasidengia). Bet faktas kad originalūs buvo padengti - atskyrus puses matėsi geltonas padengimas, o pati išorė dar buvo ir dažyta.
Nugabenau pas vienus padengėjus - bandant dengti pasireiškė tai ką aprašiau ir konstatavo, kad jie nepadengs. Suportai liko paveikti rūgšties, bet nuvalyti nuo rūdžių. Atidaviau cinkuoti kitur ir atsižvelgdamas į rekomendacijas paviršių mechaniškai nušveičiau iki metalinio blizgesio, kad pašalinčiau paviršinį trukdantį sluoksnį. Teoriškai reikėjo smėliuoti, tai, žinoma, tiktų jų išorei, bet ne vidui ir tikslioms pusių sujungimo plokštumoms. Šį kart padengimas pavyko, nors nebuvo idealu. Viskas būtų neblogai, bet jiems kelias dienas pastovėjus per cinką pradėjo muštis korozija, dar aktyviau ji pasireiškė stumokliukų vietose.
Įdomu ar čia nepavykusio pirmojo bandymo pasėkmės ir jei paruošint rūgštyje laikytų tik trumpai būtų gerai ar dar kažką galvoti. Stumokliukų vietas prašveičiau smulkiu švitriniu ir purkštelėjau aerozolinio cinko, kad padėtis netaptų visai nevaldoma, bet norint naudoti manau čia labai nekokia išeitis, abejoju ar atlaikys stabdžių skysčio poveikį? Visa laimė bandžiau ne su restauruojamo automobilio detalėmis, bet jos praktiškai analogiškos, o rezultato norisi gero..
Nugabenau pas vienus padengėjus - bandant dengti pasireiškė tai ką aprašiau ir konstatavo, kad jie nepadengs. Suportai liko paveikti rūgšties, bet nuvalyti nuo rūdžių. Atidaviau cinkuoti kitur ir atsižvelgdamas į rekomendacijas paviršių mechaniškai nušveičiau iki metalinio blizgesio, kad pašalinčiau paviršinį trukdantį sluoksnį. Teoriškai reikėjo smėliuoti, tai, žinoma, tiktų jų išorei, bet ne vidui ir tikslioms pusių sujungimo plokštumoms. Šį kart padengimas pavyko, nors nebuvo idealu. Viskas būtų neblogai, bet jiems kelias dienas pastovėjus per cinką pradėjo muštis korozija, dar aktyviau ji pasireiškė stumokliukų vietose.
Įdomu ar čia nepavykusio pirmojo bandymo pasėkmės ir jei paruošint rūgštyje laikytų tik trumpai būtų gerai ar dar kažką galvoti. Stumokliukų vietas prašveičiau smulkiu švitriniu ir purkštelėjau aerozolinio cinko, kad padėtis netaptų visai nevaldoma, bet norint naudoti manau čia labai nekokia išeitis, abejoju ar atlaikys stabdžių skysčio poveikį? Visa laimė bandžiau ne su restauruojamo automobilio detalėmis, bet jos praktiškai analogiškos, o rezultato norisi gero..