Puslapis 14

Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi

Parašytas: 18 Rgs 2017, 21:00
gkeleris
Įkelsiu savo trečiąjį projektėlį iš atliekamų dalių. Projektėlis jau gal pora-trejetą metų kaip baigtas, bet tik dabar sugalvojau pasidalinti nuotraukomis iš eigos. Buvo daroma sau, iš turimų dalių, stengiantis investuoti kuo mažiau pinigų. Pagrinde viskas buvo daroma iš atliekamų nereikalingų dalių, tuo pačiu tobulinantis virinime ir kituose darbuose. Gal kam žiūrint patiks :)


Kaip bazė buvo paimtas penkto Jupiterio rėmas, kuris metų metus gulėjo be dokumentų nereikalingas malkinėje. Praktiškai jo likimas jau būtų pasibaigęs metalo laužyne... Bet priėjau aš ir...

Taip pogi šiam reikalui sugalvojau panaudoti kitą Jawos 638 perdarytą rėmą, kur kažkada pažystamas žmogus (šiek tiek "silpnokas" technikoje ir kūryboje) bandė padaryti kažką panašaus, bet jam nesigavo išspęsti problemų su grandinės įtempimu kai didelė šakės eiga... Aišku ir darbo kokybė viską pasako... Galima sakyti, man pažiūrėjus į šį "nesusipratimą" ir kilo mintis padaryti kažką geriau už tą pasipūtėlį "pseudo mechaniką" :D

Beje, amortizatorius kurį taip pat sugalvojau įdėti yra azotinis, iš kažkokio tai lėktuvo (už šį amortizatorių pažystamas aviatorius-konstruktorius siūlė 400 litų... :galvoti: ).


Toliau sekė visų nereikalingų detalių išmetimas nuo Jupo rėmo, planetos variklio persirinkimas ir įdėjimas (kaip minėjau, pakolkas nieko nepirkau - viską turėjau). Pagamintos priekinės variklio tvirtinimo plokštelės (turėjau ir standartines, bet jos buvo su lankų tvirtinimais, tad jų pagailo).

Taip pat paimtas iš turimų Iž PS K16 galinis ratas su žvaigžde. Užmontuota padanga, - tiesiog pasimėravimui. Ir reziume - padanga nelabai telpa rėmuose - reikia šiek tiek prailginti galinę šakę, kad būtų kur įtempti grandinę.

Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi

Parašytas: 19 Rgs 2017, 19:10
gkeleris
Toliau tęsiant temą:

Prailginta keletu centimetrų galinė šakė.

Viskas, kas nereikalinga nupjaustyta.

Bei pradėti daryti galiniai variklio tvirtinimai

Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi

Parašytas: 20 Rgs 2017, 13:31
gkeleris
Nupjausčius visas neriekalingas dalis, iš tų pačių nupjautų vamzdžių pradėta daryti amortizatoriaus atrama. Abu vamzdžiai suvirinti į krūvą, privirintas sustiprinimas iš storos skardos per vidurį. Pamatuotas geriausias kampas amortizatoriaus atramai ir nuo atliekamo jawos rėmo išpjauta ir privirinta įdura prilaikyti atramai. Taip pat padaryti ir privirinti laikikliai pačiam amortizatoriui.

Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi

Parašytas: 20 Rgs 2017, 20:58
Yha
Idomus projektas, daugiau foto :puiku:

Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi

Parašytas: 20 Rgs 2017, 23:28
gkeleris
Smagu kad bent kažkam patinka ką darau, būtų dar smagiau jog atsirastų daugiau tokių kam patiktų, nes kiek žiūriu forumas aktyvus tik skelbimuose... :)

Toliau sekė bako pritaikymas. Susiradau iš turimų 3-os planetos bakų patį prasčiausią (išoriškai), kad nebūtų gaila išmest nepasisekimo atveju. Kas keisčiausia jog vidus buvo idealus - lyg naujas. Matomai kažkas prieš padedant buvo vidų praskalavęs salerka, o laukinė dalis apipuvo.

Kadangi reikėjo, jog bakas kiek įmanoma užliptų ant rėmo ir būtų kuo žemiau, teko jo vidinę dalį pražarginti. Kad nereiktų pačio bako pjaustyti ir kitaip darkyti, sugalvojau jog įmušant į vidų dugną bus paprasčiausiai ir greičiausiai pasiektas norimas rezultatas. Taip ir padariau, kol galiausiai puikiai užlipo ant rėmo (matosi foto).

Taip pat sekė nesuspausto ir suspausto amortizatoriaus atsimėravimas prie rėmo ir neriekalingos rėmo dalies išpjovimas. Taip pat su "riezaku" pašildytas vamzdis, toje vietoje, kur turi tvirtintis amortizatorius, iki raudonumo ir suplotas.

Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi

Parašytas: 21 Rgs 2017, 16:30
Yha
Dauguma forumu apmire, dabar i fb visi persimete.

Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi

Parašytas: 21 Rgs 2017, 18:22
MT10-36
ir kodel gi nepersimest y fb ???

kai adminai del smulkmes istrina visus tavo postus , ir tik poto gauni laiska kad jei nesustvarkysi tai jie istrins.....

arba kai apmirusiam forume per savaite nieks net "nepaziuri" y tavo parduodama "varzta" , tu apie jy pranesi y tapaty fb ir gauni abiliakoky bana uz tai .......

Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi

Parašytas: 21 Rgs 2017, 19:04
marjaxxx
Tema peržiūrėta 220 kartų per 3 tris dienas, tai nesakyčiau, kad miręs.
Pats temą seku, bet nėra ką komentuot, kai viskas jau padaryta :)

Neįsivaizduoju, kaip feisbuke reiktų rodyt savo projektą, jei nesi susikūręs atskiro puslapio.
Pardavimai tai kitas klausimas, ten daugiau rašinėtojų :D

Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi

Parašytas: 21 Rgs 2017, 21:12
gkeleris
Iškart maloniau jog kažkas seka, nes kitaip atrodo kad tuščiai rašinėju aš čia :D


O jeigu tęsiant temą tai amortizatoriaus tvirtinimo vietoje pragręžta didesnė skylė, įvirintas storasienis vamzdis bei padarytas guminis "selenblokas" smūgiam sugert.

Toliau matosi kaip stovi amortizatorius savo vietoje. Viskas čiki.


Taip pat nupirkti Hondos CRF 2005-2008 metų sparnai.

Re: Eksperimentinis krosinis motociklas su Izh širdimi

Parašytas: 21 Rgs 2017, 21:33
gkeleris
Kadangi nieko gero ir įdomaus neparašiau paskutiniame pranešime, tai iškart parašysiu dar vieną :)

Toliau atlikta dar daugiau darbų.

Buvo primatuotas ir įdėtas tas pats keturšakis storasienis rėmo gabalas, kuris matėsi nuotraukoje su baku. Jis buvo specialiai prilankstomas prie esamo rėmo, kad kuo mažiau atsikištų ir kuo dailiau sueitų. Buvo primatuota, jog amortizatoriui susipaudus iki maksimumo (jis susispausdamas šiek tiek pasikelia), tarp amortizatoriaus ir įdedamojo rėmo gabalo liktų apie ~1cm tarpelis, taip pat, kad būtų nesunku ištraukti amortizatoriaus varžtą (matosi prisegtoje antrojoje nuotraukoje).

Taip pat nepaminėjau, jog nupjaustytos vėlevėlės nuo šakių apsaugų , pačios apsaugos palygintos ir tam kartui nugruntuotos. Kadangi kitų priekinių šakių neturėjau, tai nusprendžiau sumontuoti tas pačias, bet viena plunksna strigo. Įsižiūrėjus pamačiau jog yra įdaužtas vienas "stakanas", tai jį atsargiai, įsidėjęs reiborių į tekinimo stakles prareiboriavau ir problemos išsisprendė :)

Toliau žiūrint kaip veikia galinė šakė ir koks yra grandinės judėjimo takas, buvo priimtas sprendimas variklio galą iškelti kiek įmanoma aukščiau ir glautinai privirinti galiniai, bei šiek tiek perdaryti priekiniai variklio laikikliai (nuotrauka daryta prieš apšmirgeliuojant).