Puslapis 11

gaz21 zmz21 sportinis kollektorius

Parašytas: 22 Lap 2022, 20:52
Sergej
gavau ko dar nemates.
kolikas tinkamas prisukt prie gaz 21 (zmz21) galvos ., bet ismetimas padarytas i prieki . Klausimelis kas tai buvo? glisseris?, avio kazkas?, sportine formule su deze nuo ZAZo?
PS: karbai nuo warburgo BVF H362.

Re: gaz21 zmz21 sportinis kollektorius

Parašytas: 27 Lap 2022, 23:31
kapitonas
Sveiki, matyt, tai vienetinė konstrukcija ir nežinant konkretaus egzemplioriaus ir neturint daugiau dalių tiksliai identifikuoti kolektorių sunku, galime tik paspėlioti:
- kaip konversija vandens transportui nelabai tiktų - ten kolektorius turi būti aušinamas užbortiniu vandeniu ir išmetimas paprastai daromas ų vandenį, toks kolektorius po 10 min darbo didesniais sūkiais įkaistų iki raudonumo (tokie bandymai žinomi).
- labiausiai tikėtina variklio avia ar aero (aero rogės ar pan.) konversija - kolektorius išlengvintas, be masyvių oro filtrų, į priekį nukreiptas išmetimas rodo, kad tikėtina variklio padėtis buvo smagračiu į priekį t.y. traukiantis oro sraigtas.
- mažiau tikėtina lenktyninė ,,formulė" su varkliu už galinės ašies - vėl gi kliūna išmetimas, oro filtrai.

Nors konkrečiai nesu girdėjęs apie tokią avia konversiją, tačiau apie 60- tuosius metus galėjo būti bandymų pritaikyti gaz 21 varklį lengvam dviviečiam lėktuvui - nors galios/svorio santykis ir ne geriausias, tačiau tokį lėktuvą galėtų pakelti. Vėlesniais metais jau atsirado mažesni, lengvesni tokio ar didesnio galingumo varikliai ir tokia konversija tapo nebetikslinga.

Re: gaz21 zmz21 sportinis kollektorius

Parašytas: 30 Lap 2022, 20:38
Sergej
kapitonas rašė:Sveiki, matyt, tai vienetinė konstrukcija ir nežinant konkretaus egzemplioriaus ir neturint daugiau dalių tiksliai identifikuoti kolektorių sunku, galime tik paspėlioti:
- kaip konversija vandens transportui nelabai tiktų - ten kolektorius turi būti aušinamas užbortiniu vandeniu ir išmetimas paprastai daromas ų vandenį, toks kolektorius po 10 min darbo didesniais sūkiais įkaistų iki raudonumo (tokie bandymai žinomi).
- labiausiai tikėtina variklio avia ar aero (aero rogės ar pan.) konversija - kolektorius išlengvintas, be masyvių oro filtrų, į priekį nukreiptas išmetimas rodo, kad tikėtina variklio padėtis buvo smagračiu į priekį t.y. traukiantis oro sraigtas.
- mažiau tikėtina lenktyninė ,,formulė" su varkliu už galinės ašies - vėl gi kliūna išmetimas, oro filtrai.

Nors konkrečiai nesu girdėjęs apie tokią avia konversiją, tačiau apie 60- tuosius metus galėjo būti bandymų pritaikyti gaz 21 varklį lengvam dviviečiam lėktuvui - nors galios/svorio santykis ir ne geriausias, tačiau tokį lėktuvą galėtų pakelti. Vėlesniais metais jau atsirado mažesni, lengvesni tokio ar didesnio galingumo varikliai ir tokia konversija tapo nebetikslinga.


Klausimu daugiau negu atsakymu….
Vasara reikes uzdet, uzvest .., seip del idomumo:)

Re: gaz21 zmz21 sportinis kollektorius

Parašytas: 02 Gru 2022, 10:48
tetera
greiciausia mano manimu bus sportine formule ,smagraciu i preki ,oro filtru ten nelabai buvo ,karbu garlavinos tik ,kad butu geresnis oro isiurbimas,liektuvu 60 metais su tokiais varykliais kaz kaip niekas nekonstravo,nebuvo girdeta apie ta ,galima buvo uz ta su spec tarnyboms turet reikalu,i jej konstravo ,tai opozitiniai varykliai buvo tam naudojami.tai greiciau sportine masina ,Estonijas buvo kiek zinau tik auksckausio lygio sportininkams

Re: gaz21 zmz21 sportinis kollektorius

Parašytas: 02 Gru 2022, 19:00
sss
Taip pat manau kad nuo formulės... anot šaltinių, Estonia‐10, Estonia-11 buvo su gaz21 varikliais, o taip pat Estonia-16m modernizuodavo ir vietoj moskvičiaus įdėdavo volgų variklius...

Re: gaz21 zmz21 sportinis kollektorius

Parašytas: 02 Gru 2022, 20:01
Sergej
sss rašė:Taip pat manau kad nuo formulės... anot šaltinių, Estonia‐10, Estonia-11 buvo su gaz21 varikliais, o taip pat Estonia-16m modernizuodavo ir vietoj moskvičiaus įdėdavo volgų variklius...


Irgi galvojau apie estonija 10/11