Auto/moto registravimas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Tomas_P rašė:reikia reikia, bet su finansais dabar, manau, kaip ir daugeliui, sunku...
Bet dėl registravimo kitaip nebus. O pradėjus tą eksponatą gaivinti dar sunkiau bus. Būna, kad perkant nemažai tenka išleisti ir kokiai ekspertizei ar transportavimui, o ką daryt? Tai dalinai ir savininko reikalas jei jis nori parduoti, galima siūlyti dalintis išlaidas ar išskaičiuoti iš kainos.
kisa rašė:Normalus atsakymas toks. Yra perkama paslauga, kai pasiimi regitros darbuotoją su savim iki mašinos stovėjimo vietos, jis sutikrina nr. ir išrašo patikros dokumentą, kurį pateiki įregistruodamas tp. Minutės kaina 1 lt, jei toli stovi, tai purtyk kišenę. Arba kabini ant troso ir trauki iki regitros. Bet tada vistiek draudimo reik. Beje, registruojama iš anksto, taip ir aš turėjau daryt
Jei automobilis neturi tech. apžiūros, tai tempti trosu draudžiama. Transportuoti tokį auto galima tik tralu
Tomas_P rašė:girdėjau, kad dar galima iš pradžių tiesiog parašyt pirkimo-pardavimo sutartį, savininkas nuvyksta į regitrą ir deklaruoja apie pardavimą, tada jei per nustatyta laiką naujasis savininkas neperregistruoja auto savo vardu, auto išregistruojamas, bet tada bet kuriuo metu (kad ir po 5 metų) pirkėjas atvyksta į regitra su tuo auto, su dokumentais ir pirkimo pardavimo sutartimi, ir mašina vėl užregistruojama, bet jau naujojo savininko, t.y. pirkėjo vardu. Ar tai tiesa? nes kažkaip manęs neįtikino, ypač žinant, kaip mūsų išrinktieji mėgsta vis naujas taisykles kurt :) ar nebus taip, kad praėjus tiems keliems metams (per kuriuos tikiuosi sutvarkyt irparuošt eksplotavimui auto), nebegalėsiu užregistruot mašinos?
Toks variantas galimas. Aš pats dabar esu įsigijęs auto tokiu būdu ir regitroje pasakė, kad užregistruos be problemų.
arisimo rašė:kisa rašė:Normalus atsakymas toks. Yra perkama paslauga, kai pasiimi regitros darbuotoją su savim iki mašinos stovėjimo vietos, jis sutikrina nr. ir išrašo patikros dokumentą, kurį pateiki įregistruodamas tp. Minutės kaina 1 lt, jei toli stovi, tai purtyk kišenę. Arba kabini ant troso ir trauki iki regitros. Bet tada vistiek draudimo reik. Beje, registruojama iš anksto, taip ir aš turėjau daryt
Jei automobilis neturi tech. apžiūros, tai tempti trosu draudžiama. Transportuoti tokį auto galima tik tralu
Draudžiama draudžiama. Taip pat draudžiama važiuot sava eiga, jei technikinė pasibaigus. Ale pats ar samdytum tralą bei mokėtum pinigus, kad iki technikinės nuvažiuot?
Su mentais pašnekėt galima, o jei tik su maironiu arba basanavičium šnekėt nori, vistiek pigiau už tralą
Na, viskas aišku :) skaičiuosiuos ir mastysiu, koks variantas bus ekonomiškiausias. Ačiū už pamastymus.
beje, dėl tempimo trosu be TA - galimas toks variantas, bet tada reikia tempt su metaliniu trosu (standzia vilktimi). Tik be abejo, visa atsakomybe už tokios auto tempima ir kokį auto įvykį teks tempėjui...bet baudos jokios už tai, kad tempiama mašina be TA nebus.
beje, dėl tempimo trosu be TA - galimas toks variantas, bet tada reikia tempt su metaliniu trosu (standzia vilktimi). Tik be abejo, visa atsakomybe už tokios auto tempima ir kokį auto įvykį teks tempėjui...bet baudos jokios už tai, kad tempiama mašina be TA nebus.
Būtent vakar girdėjau per radiją, kad automobilis jūsų minimu atįveju turi būti užregistruotas, berods per 15 dienų. Regitra pakeitė iki šiol galiojusią tvarką.Tomas_P rašė:girdėjau, kad dar galima iš pradžių tiesiog parašyt pirkimo-pardavimo sutartį, savininkas nuvyksta į regitrą ir deklaruoja apie pardavimą, tada jei per nustatyta laiką naujasis savininkas neperregistruoja auto savo vardu, auto išregistruojamas, bet tada bet kuriuo metu (kad ir po 5 metų) pirkėjas atvyksta į regitra su tuo auto, su dokumentais ir pirkimo pardavimo sutartimi, ir mašina vėl užregistruojama, bet jau naujojo savininko, t.y. pirkėjo vardu. Ar tai tiesa? nes kažkaip manęs neįtikino, ypač žinant, kaip mūsų išrinktieji mėgsta vis naujas taisykles kurt :) ar nebus taip, kad praėjus tiems keliems metams (per kuriuos tikiuosi sutvarkyt irparuošt eksplotavimui auto), nebegalėsiu užregistruot mašinos?
Mėgstu remontuoti automobilius, senus automobilius