Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
kestutisdt rašė:nu turbūt nesiryzsiu tokiai aferai, neskubu kolkas tai dar pasidomesiu ka galima sumanyt
Variklio D-260 centrinio pagrindinio indėklo plotis 42 mm, kas sudaro 85,7 % bendro indėklo paviršiaus ploto. Turint galvoje, kad mūsų „degtukai“ jau niekada nedirbs masiškai dviem pamainom, tai tas mažesnis plotas manau, kad nereikšmingas. Iš viso D-260 variklio pagrindinių indėklų komplekto mums tinka tik viena pora.
Pas ką traktoriuje yra veikianti trečia stabdžių pedalo svirtis? Atlėkčiau pažiūrėt. O gal kas ją ir turi, tik guli nenaudojama. Mane tai sudomintų. Atrodo ji šitaip:
Ačiū Tomai. Kaip veikia panašiai žinojau. Šitam įraše l.gerai matosi ir pedalo traukutės. Traukutes galima pasidaryt, o pedalo tikrai reikia tikro. Gal jauti kas gali turėt?
Pabandykite paieškoti skelbimų kas ardo DT20. Gal pasiseks rasti. Arba galima pasigaminti pačiam. Traktorių dalių parduotuvėje galima rasti panašią traukutės šakutę. Beliktų tik T formos varžtą pasigaminti.
Sveiki. Nekuriant naujos temos, turiu problemą su giminingu traktoriu T16. Pastačiau traktorių pilnai veikiantį. Po mėnesio užsivedžiau ir nebekelia hidraulis. Duodant pilnas apsukas, kelia bet labai silpnai. Toks vaizdas kad siurblys numiręs. Bet stovint, kad siurblys sugestų kaip ir neįmanoma. Manau gal skirstytuvas kaltas. Kur ten reikia kalti plaktuku, ar ką valyti kai pastringa vožtuvas? Ir kaip taip atsitinka traktoriui bestovint?