Traktorius DT-20
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Traktorius DT-20
Aš tai užsiknisau ieškoti Nissan starterio, vis Dtistai juos išstvarsto,paklausa didelė, nespėju, tad ėmiau Gaz 51 bet neprasuka, kompresija gera. jis 1.1 Kw, o originalas 1.5Kw. Pakeičiau Zil 130 apvijas, aišku teko pavargti, tai liečiasi kur, trumpina....bet pagaliau padariau, pasuki, išjungi dekomprsorių ir matoja kaip pašėlęs....galiu dabar perrinkinėti ir pardavinėti Tiesa, bendeksą irgi teko perdarinėti (keisti sukimo kryptį) Iki pilnos laimės liko surinkti vieną "škvornią" keičiu įvores ir atraminį guolį, pritaikiau Iveco lingės, matmenys tinka, perpjauni perpus ir gaunasi dvi, kaiptik ir dar bronzinės, dar srieginį griovelį jose padariau tepimui .Traukių antgalių pirštai tinka moskvič 2140 .Dar liko nudažyti, išvedžioti elektrą, sukabinti "lektarnias" daug paruošęs jų, nežinau net ką kabinti, ir pirmyn....Užtrukau prie galinių sparnų, reikėjo šveisti, gruntuoti, gaminti pagal save kronšteinus....
Tai tiek naujienų iš mano varpinės.....
Tai tiek naujienų iš mano varpinės.....
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Re: Traktorius DT-20
Gal galima smulkiau apie bendikso sukimosi krypties keitimą?
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: Traktorius DT-20
meska rašė:Pupsim be jokių bėdų
Daugiau nesigirsiu.Vos tik pasigyriau-prakiuro radiatoriaus apatinis bakelis.Virinau neišėmęs su "kempu".Užvirint pavyko,tik virinant jautėsi spragsėjimas,panašiai kaip virinant cinkuotą metalą.Bakelis padengtas kažkokiu spalvotu metalu.Nebuvo laiko tyrinėti-bet spėju kad variu.Prieš virinant "kempu" reikėtų nuvalyti paviršių.
Prieš porą metų,kai buvau išardęs radiatorių valymui,radau bakelyje skylutę užteptą glaistu.Tada nuvalęs bandžiau variuoti-užsivirino puikiai.
Re: Traktorius DT-20
Sveiki,
turiu rūpesčių su maniškiu DT 20. Nesu didelis žinovas. Gal kas patartumėt gerą meistrą (ne traktoristo lygio), kuris galėtų pagydyti mano traktoriuką.
Vienžo:
Pernai važinėjau puikiai.
Bet.. buvo paliktas su vandeniu, pašalo ir suskilo galva viduje (tarp vandens ir tepalo kanalo).
Nusipirkau naują galvutę. Uždėjom. Bet niekaip negaliu užkurt.
Ko tik nedarėm. Ir tampėm, ir eterio davėm. Niekaip. Tik mėlyną dūmą meta ir nesikuria. O cilindras visas šlapias nuo saliarkos.
Ankščiau kurdavosi be rūpesčių.
Pastebėjau, kad mano senoji galvutė yra lyg nušlifuota, lyg nuimta kokie 4mm. t.y. lyginant su naująja - vožtuvai arčiau cilindro. Kitaip tariant, degimo kameros išgaubimas galvutėje yra seklesnis kokiais 4mm.
O šiaip galvutės visiškai vienodos.
Apžiūrėjau dar vieną DT 20 galvutę - ir ji skiriasi lygiai taip pat nuo manosios.
Kaži ar teko kam matyt tokį dalyką? Gal čia koks įprastas dažnas perdarymas?
turiu rūpesčių su maniškiu DT 20. Nesu didelis žinovas. Gal kas patartumėt gerą meistrą (ne traktoristo lygio), kuris galėtų pagydyti mano traktoriuką.
Vienžo:
Pernai važinėjau puikiai.
Bet.. buvo paliktas su vandeniu, pašalo ir suskilo galva viduje (tarp vandens ir tepalo kanalo).
Nusipirkau naują galvutę. Uždėjom. Bet niekaip negaliu užkurt.
Ko tik nedarėm. Ir tampėm, ir eterio davėm. Niekaip. Tik mėlyną dūmą meta ir nesikuria. O cilindras visas šlapias nuo saliarkos.
Ankščiau kurdavosi be rūpesčių.
Pastebėjau, kad mano senoji galvutė yra lyg nušlifuota, lyg nuimta kokie 4mm. t.y. lyginant su naująja - vožtuvai arčiau cilindro. Kitaip tariant, degimo kameros išgaubimas galvutėje yra seklesnis kokiais 4mm.
O šiaip galvutės visiškai vienodos.
Apžiūrėjau dar vieną DT 20 galvutę - ir ji skiriasi lygiai taip pat nuo manosios.
Kaži ar teko kam matyt tokį dalyką? Gal čia koks įprastas dažnas perdarymas?
Re: Traktorius DT-20
meska rašė:misla rašė:Na tai kiek Dtukų per sezoną numirė, kiek prisikėlė? Kur visi dingę? Kaip szal išsprendė savo bėdas? Kai užsnigs vėl bus sunku užtraukt :)
Daugiau gyvų matyt nėra... Tai gal pats pasigirk kaip reikalai?Ar radai nissano starterį,ar su tuo pačiu vargsti?O gal generatorių pajungei ir užsibaigė vargai?
Neiškojau, nebuvo laiko. Reikėjo šiaudus vežt, tai su japonišku užtraukėm ir papsėjau pusdienį. Jei bus vietos šiltam garaže ir laiko, tai reikės per žiemą susitvarkyt starterį, elektrą, priekinį tiltą.
Re: Traktorius DT-20
Artorius rašė:Sveiki,
turiu rūpesčių su maniškiu DT 20. Nesu didelis žinovas. Gal kas patartumėt gerą meistrą (ne traktoristo lygio), kuris galėtų pagydyti mano traktoriuką.
Vienžo:
Pernai važinėjau puikiai.
Bet.. buvo paliktas su vandeniu, pašalo ir suskilo galva viduje (tarp vandens ir tepalo kanalo).
Nusipirkau naują galvutę. Uždėjom. Bet niekaip negaliu užkurt.
Ko tik nedarėm. Ir tampėm, ir eterio davėm. Niekaip. Tik mėlyną dūmą meta ir nesikuria. O cilindras visas šlapias nuo saliarkos.
Ankščiau kurdavosi be rūpesčių.
Pastebėjau, kad mano senoji galvutė yra lyg nušlifuota, lyg nuimta kokie 4mm. t.y. lyginant su naująja - vožtuvai arčiau cilindro. Kitaip tariant, degimo kameros išgaubimas galvutėje yra seklesnis kokiais 4mm.
O šiaip galvutės visiškai vienodos.
Apžiūrėjau dar vieną DT 20 galvutę - ir ji skiriasi lygiai taip pat nuo manosios.
Kaži ar teko kam matyt tokį dalyką? Gal čia koks įprastas dažnas perdarymas?
Jei prie siurblio nagų nekišai, tai matuok kompresiją.
- type4ozone2
- Forumietis
- Pranešimai: 271
- Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 00:49
- Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
Re: Traktorius DT-20
Sudejom maz grupe į tėvo dt, vedasi normaliai, ar starteris prasuktu nežinau, nes užvedamas nuo vasaros su 6kw letu apsuku varikliu. Su rankena tikrai neuzsivestu, nes neprasuksi. Truputi sviesu duma leidzia, bet gražiai pupsi letom apsukom. Kadangi žiedus ne pats uzmoviau, tai nesu tikras, kad gerai sudėti. Aišku, pupsejimo skirtumas jauciamas. Letom apsukom jau nebedirbdavo, uzgesdavo, su nauja grupe kitas reikalas.
Starteris sudegė, nes tekdavo tevukui gerai pasukinti kol uzsivesdavo šaltas. Vietoj žvakės buvo naudojamas fakelas. Variklis eterio nemates.
Starteris sudegė, nes tekdavo tevukui gerai pasukinti kol uzsivesdavo šaltas. Vietoj žvakės buvo naudojamas fakelas. Variklis eterio nemates.
Re: Traktorius DT-20
Raimis rašė:Gal galima smulkiau apie bendikso sukimosi krypties keitimą?
Išardai bendeksą, (išimi kulkas, spyruokles) ir tą žiedą kuriame visas bendeksas dirba (torpedą) kampiniu šlifuokliu apdirbi ir nulupi nuo šlicų dalies, vidui dar trys kniedės....šlifuokliu nupjovus valcavimą, kai matosi sujungimo siūlė, nukaldinėt tą torpedą atsargiai, kniedės esančios viduje atšoks pačios, tik atsargiai kalt, nesuskaldyti, nes korpusas kietas ir trapus, nukalęs apverti torpedą ir apvirini tą vietą kur pjovei, surenki bendeksą.....du tokius bendeksus remontavau, veikia super.
Dar vienas dalykas, vieną bendeksą išardęs radau kažkokio liaudies meistro į spyruokles sukištus vinukus su galvutėmis, maždaug 3-4mm......geras išradimas, spruoklės visai nesikraipo, nesiskersuoja......
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Re: Traktorius DT-20
sveiki. kai paskutini karta nukirto starteriui galva, uzvedinejau tampant. dabar po truputi brestu remontui, bet visu bedu priezastimi (du luze starteriai) yra apgriauztas smagratis. vienas zmogelis kryzium gule, kad tinka smagratis nuo t-25, net siulesi uz 350 lt. pakeisti (su detales kaina). ar kas bandet panasu sposa su smagraciu, kad kryziaus neieskoti?
Re: Traktorius DT-20
100 euru ne tokie dideli pinigai
gali duot rankas pasidaužyt
gali duot rankas pasidaužyt