I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.). 6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Užsiregistravo: 2011 Bal 07 Ket, 12:27 Pranešimai: 44 Miestas: Kalvarija
Malonu kad gyvu įra. DT juda, va as tech. apžiura pravariau, pirma karta nuo jo gimimo (kur cia nepasigirsi), o gimes maniskis 1967. Del kabinos manau - NU KAŽI AR VERTA, jis ir toks gražus. Dar klausymelis, gal kas žinot originalu stumoklį su žiedais ?
Malonu kad gyvu įra. DT juda, va as tech. apžiura pravariau, pirma karta nuo jo gimimo (kur cia nepasigirsi), o gimes maniskis 1967. Del kabinos manau - NU KAŽI AR VERTA, jis ir toks gražus. Dar klausymelis, gal kas žinot originalu stumoklį su žiedais ?
Tai va del kabinos "i chocica i kolica " gaila darkyti bendra vaizda, bet ir komforto, geresniu salygu norisi. Ilgai pats ieskojau stumoklio su ziedais. bet nepavykus, teko visa Maz grupe deti, reikejo tik gilze aptekinti ir nuimti siek tiek stumoklio virsaus, kad kubatura,suspaudimo laipsnis nebutu toks didelis, nes galvos tarpine paskui nelaiko. Ten pat ir alkunini daviau slifuoti, bei kelis ideklu komplektus, kad pritaikytu tinkamiausius, viska padare, tik saraskinai nuteriojo likusius, duotus atsarginius naujus ideklus, sako nebuvo...ka tu jiems
_________________ Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus Traktorius: DT-20 1964 Tula TMZ M-72 Jawa 353
Vairo laisvumas dakasė tiek, kad ėmiausi ieškot sliekų. Išardžius rasta: a) rolikučio 2 klibėjimas didžiulis, b) jo ašis (pirštas) 4 nuėstas, c) rolikinis guolis 24 pairęs.
Įdomu tai, kad išvardintos detalės, o taip pat ir dangtelis 25, visiškai tiko iš GAZ-51 vairo kolonėlės. Rolikinį guolį 24 keičiau kartu su dangteliu. Perkaliau tik guolio vidinį žiedą ant veleno 33. GAZ-51 rolikučio pirštas išsikalė gana lengvai, o traktoriaus buvo užvirintas abiejuose galuose, tad teko čia kiek ir padirbėt. Atreguliavus sliekračio laisvumą tarpinėmis 5 ir viską surinkus, buvau labai maloniai nustebintas, - vairo rato laisvumas beveik atitinka instrukcijos reikalaujamus 25 laipsnius.
Užsiregistravo: 2013 Bir 03 Pir, 11:15 Pranešimai: 599 Miestas: Maskva.
Kadangi atsirado daugiau laisvo laiko, ėmiau glostyti traktoriuką toliau. Norėčiau gauti patarimą tokiu klausimu. Kol traktoriukas gerokai neapšilęs, hidraulas kelia labai jau lėtai. Nuvažiavus į bulvių vagų galą, reikia gerokai pabirbint, kad iškeltų ravėtuvą. Nuleist nenuleidžia, bet tiesiog meta. Sušilęs kelia jau panašiau. Įtarčiau neteisingai įdėtą nuleidimo vožtuvą (pažymėjau brėžinyje), bet aš jo niekur nerandu. Buvau išsukęs abu štuceriukus iš cilindro, ten jo nėra... Sakyčiau siurblys prie pabaigos, bet kelia kad ir lėtai bet su jėga, katais (su bulvių sodinama) net traktoriaus priekis pasikelia. Paprastai blogas siurblys sušilęs kelia blogiau, o pas mane atvirkščiai.
Pirmiausia koks tepalas pas tave supiltas? Del vairo, tai ir skvornias po koloneles remonto pasiremontavau, pakeiciau ivores, metlines keiciau varinemis, dar atraminius guolius pasikeiciau, galiausiai, ratu suvedima padariau, na vaziavimas
_________________ Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus Traktorius: DT-20 1964 Tula TMZ M-72 Jawa 353
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 104 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume