Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
papaukst
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 01 Kov 2014, 22:24
Miestas: Kaunas

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Standartinė papaukst »

Pagal literatūrą, pirmus 1500 km maišosi 15:1, po to 20:1, ir tik po 5000km 25:1.
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Standartinė Raimis »

Koks spidometras turėtų būti 1968m. laidos T5- baltas ar juodas?
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Artiom Patron
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 01 Spa 2012, 11:50
Miestas: Vilnius

Re:

Standartinė Artiom Patron »

abc rašė:Motociklas,pavadinimu Pannonija gimė 1954 metais,kada pasenusį Cepel 250 ant konvejerio pakeitė Pannonia TL.Naujas modelis nuo pirmtako skyrėsi minkšta galine pakaba,''pilnastebuliniais''ratais.Vieno cilindro variklis išvystė 10 a.j.,kurios persidavė į galinį ratą grandine per dviejų ašių,keturių laipsnių greičių dėžę.
Sekančiu modeliu tapo Pannonia TLT(1956-1958).Jinai pasipuošė žemu priekiniu sparnu,dviem daiktadėžėm po sėdyne,pasikeitė duslintuvų forma.Variklio galingumas šoktelėjo iki 12 a.j.Uždegimo žvakė ''persikėlė''į galvutės šoną.Spidometras baltas iki 120km/h.Benzino kranelis su metaliniu nusodintuvu.Galinis žibintas metalinis''lašas''.
Toliau sekė Pannonia TLF(1958-1961)Šis modelis jau buvo intensyviai tiekiamas į TSRS.Variklio galia-14a.j.,kiek kitokios formos bakas,kiti duslintuvai,kitos formos variklio dangčiai.Korbiuratorius BK-25.Kuro mišinio pariebintojo valdymas -per troselį ant vairo.Spidometras baltas iki 120km/h.Kranelis su metaliniu nusodintuvu.Galinis žibintas plastikinis ''pipiras''.Stabdžių pedalas nuimamas atskirai nuo ašelės,stabdžių ''varlytė''dešinėje,ant bako geltonas lipdukas.
Modelis TLB (1960-1962),tai TLF uždengtas kapotais.
Modelio TLD vienintelis skirtumas tas,kad vietoj magneto buvo ''apginkluotas '' generatoriumi.
Modifikacijos TLL ir TLS (16 ir 18 a.j.)pasidabino chromuotais bakų šonais,kitokiom vairo rankenėlėm,bei faros lankeliais su snapeliu.Buvo dažomos juoda,vyšnine arba mėlyna spalvomis.
Pannonia T1 (1961-1964),tai pervadintas TLF su nežymiais pakeitimais (stop signalo jungiklis kairėje,korbiuratorius BK-27).
Toliau sekė populiariausias TSRS Panonnia modelis T5 (1964-1975).Variklis 16 a.j.,mažesnio diametro ratų stebulės,chromuotas bakas,dviejų spalvų(juoda-raudona)sėdynė,daiktadėžės uždaromos vienu užsuktuku.Korbiuratorius BK-27.Pariebinimas per troselį prie sėdynės.Spidometras baltas iki 140km/h.(iki 1971m.)Benzino kranelis su plastikiniu nusodintuvu.Galinis žibintas plastikinis daugiakampis.Stabdžiu kojelė vientisa su ašele,chromuota.Stabdžių ''varlytė'' iš kairės.Atraminė kojelė dešinėje,nuimama.Ant bako aliuminė emblema.Modelis turėjo keletą modifikacijų;T6 - vidaus rinkai su dideliu kiekiu chromo,T7 - eksportui su pilnai chromuotu baku,T8 - su sportiniu išmetimu,T9 - eksportinis su daug chromo,kitokiais duslintuvais ir 22 a.j. varikliu.
1968m.T5 buvo modernizuotas(T5H);pakeistas bėgių perjungimo mechanizmas,priekinis sparnas pakeistas plastikiniu,variklis pradėtas dažyti baltai,karteris pasipuošė briaunomis.Sėdynė tapo tiesia (be išlinkimo po vairuotoju).Dar vėliau šoninė atraminė kojelė persikėlė į kairę,oro filtras pakeistas plastmasiniu,pasikeitė karterio briaunų forma.Kuro pariebinimo rankenėlė montuojama tiesiog ant korbiuratoriaus.Amortizatorių gaubteliai tapo plastmasiniais.Priekinėse šakėse pradėti naudoti hidroamortizatoriai..Priekabos tvirtinimai buvo virinami tiesiog prie rėmo.Nuo 1970 metų spidometras juodas iki 160km/h.Emblema ant bako - raudonas lipdukas.
Pannonia P10 (1967 -1973) iš pagrindų modernizuotas T5 modelis.Pagrindiniai skirtumai:bakas,sėdynė,cilindro bei galvutės forma.
P8 ir P9,tai liuksinės P10 modifikacijos.P 12 modeliu(1975) pasibaigė motociklų Pannonia era.
Ne mažiau įdomi buvo kita Pannonia P20 (1968-1973)motociklų linija.Į juos buvo montuojami visai nauji Yamaxos varikliai.Dviejų cilindrų 250 cm3, 23a.j. variklį maitino du korbiuratoriai,o pavarų dėžė buvo penkialaipsnė.Konstruktoriams teko sukurti visai naują rėmą.Ratai tapo 18 colių.Modelis buvo perdaug sudėtingas ir per brangus,todėl į soc.šalis nebuvo tiekiamas,kas ir paspartino gamyklos bankrotą.
Modelis P21(1973-1975) - modernizuotas 20-ukas.Buvo forsuotas variklis,uždėti nauji duslintuvai,spidometras iškeldintas iš faros ir montuojamas askirai.Liuksinė versija turėjo tachometrą,bei sublizgo didesniu kiekiu chromo.

Versta iš knygelės ''Spravočnik restavratora - samoučki''.


Toliau sekė populiariausias TSRS Panonnia modelis T5 (1964-1975).Variklis 16 a.j.,mažesnio diametro ratų stebulės,chromuotas bakas,dviejų spalvų(juoda-raudona)sėdynė,daiktadėžės uždaromos vienu užsuktuku.Korbiuratorius BK-27.Pariebinimas per troselį prie sėdynės.Spidometras baltas iki 140km/h.(iki 1971m.)
Vartotojo avataras
papaukst
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 01 Kov 2014, 22:24
Miestas: Kaunas

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Standartinė papaukst »

Sveiki,gal kas galėtunėt imest foto kaip tvirtinasi Pannonia lopšys? Nes turiu lopšį,ir ten tikrai kažko trūksta.
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Vartotojo avataras
peziss
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 527
Užsiregistravo: 24 Bal 2006, 21:27
Miestas: Klaipėda
Susisiekti:

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Standartinė peziss »

papaukst rašė:Sveiki,gal kas galėtunėt imest foto kaip tvirtinasi Pannonia lopšys? Nes turiu lopšį,ir ten tikrai kažko trūksta.

Kokio modelio?
Vartotojo avataras
papaukst
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 01 Kov 2014, 22:24
Miestas: Kaunas

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Standartinė papaukst »

T5
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Vartotojo avataras
Artiom Patron
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 01 Spa 2012, 11:50
Miestas: Vilnius

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Standartinė Artiom Patron »

Sveiki! Gal žinote kokio tipo DUNA lopšys priklauso Pannonia T5 1972 m. ? Ju yra keli: su smailiu priekiu(kaip reketos) ir su buku priekiu. Ačiū
Vartotojo avataras
papaukst
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 01 Kov 2014, 22:24
Miestas: Kaunas

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Standartinė papaukst »

Pagal jūsų paminėtus metus,manau, priklausytų su plokščiu priekiu, arba liaudiškai su "varna" ant priekio.
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Auryzzz
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 28 Rgp 2017, 15:57
Miestas: Panevėžys

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Standartinė Auryzzz »

Sveiki, kokios uždegimo žvakės Pannonia T5 naudojamos?
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Diskusija apie motocikla " PANNONIA "

Standartinė Raimis »

Auryzzz rašė:Sveiki, kokios uždegimo žvakės Pannonia T5 naudojamos?

Taip pat vengrų gamybos, modelio mintinai neprisimenu. Išskirtinis bruožas- ružavas izoliatorius.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Skelbti atsakymą