Sovietinių opozitų skirtumai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
egvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 679
Užsiregistravo: 25 Kov 2008, 18:04
Miestas: Jankai

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė egvis »

piccolo rašė:
egvis rašė:
Raimis rašė:Ką manote apie šio motociklo autentiškumą? Ar daug buvo pagaminta tokių K750 su teleskopinėm šakėm? Kokis gamybos laikotarpis?


Teko matyt tokios komplektacijos , metai 62-63 .Tik sioje foto nesimato galinio sparno atverciamos dalies,butu jau po 64m , o tokiu duslintuvu neteko matyt po 63....
Gamybos tirazas -tiek kiek pagamindavo per metus galima primesti +\-
K750 A nei Lentelese nei techniniuose pasuose neteko matyti.


Tai kad atverčiamas sparnas ir ant k650 pirmųjų dar buvo :labas:


Aciu uz pataisyma :labas:
:labas:
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė Raimis »

Stabdžių lėkštės dar nenuėmiau, bet būtinai tą padarysiu, kad galėtume pratęsti diskusiją.
Dabar kilo kitas klausimas apie priekines šakes. Kam reikalingas brėžinyje parodytas tarpelis 0,2 mm? Turiu porą popierinių instrukcijų, ir jose rašo tą patį: būtinas 0,2...0,4 mm tarpelis, bet nepaaiškinta, kodėl.
Brėžinys:
https://zinref.ru/000_uchebniki/03450mo ... ii/010.htm
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė Kalvis »

Tarpelis reikalingas, kad spyruoklė su antgaliu laisvai prasisuktų ant amortizatoriaus štoko kai šakės kamštis-veržlė (1) sukamas į šakę. Matuoti ten nieko nereikia, tarpelis orientacinis, tiesiog antgalis turi laisvai suktis ant strypo.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė Raimis »

Ačiū už paaiškinimą, su ta vieta jau viskas tvarkoj.
Dabar grįžtant prie ankstesnės diskusijos. Pagaliau suradau laiko nuimti stabdžių lėkštę, apie kurią kalbėjome. Pateikiu nuotraukas. Ką iš jų galim nustatyti?
Prikabinti failai
IMG_20200219_222825.jpg
IMG_20200219_222850.jpg
IMG_20200219_222917.jpg
IMG_20200219_222925.jpg
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė AGspecial »

Tai čia ir bus ta kur seniems ratams tinka
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė Kalvis »

Man panašu, kad vėlesnis diskas pritaikytas senesniam ratui. Liejinys, standumo briaunos tokios kaip vėlesnio disko. Antroje nuotraukoje, kairiame apatiniame kampe matosi likutis nutekinto labirinto. Jei ir ant šakės gula visa išėma, tai tikrai pritaikytas naujasnis diskas.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė Raimis »

Ačiū už nuomonę. Kalvis ir vėl teisus. :labas:
Atidžiau apžiūrėjęs lėkštę pamačiau, kad taip ir yra. Tik nutekinta kažkaip kreivai- viršuj briauna nuimta, o apačioj palikta. Pridedu apačios ir viršaus nuotraukas.
Prikabinti failai
IMG_20200227_204004.jpg
IMG_20200227_203800.jpg
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė Kalvis »

Nutekinta tikriausiai buvo gerai, bet kai važinėjama nepriveržta ašimi, stabdant diskas juda ant ašies, išplaka skylę, ima skersuotis ir rato stebulė nutrina viršutinį kraštą.
rimasnerimas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė rimasnerimas »

Sveiki, gal kas žinote ką reiškia šie skaičiai ant svirties?
Prikabinti failai
123.jpg
Vartotojo avataras
m105
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 431
Užsiregistravo: 09 Bal 2006, 20:40
Miestas: Alytus

Re: Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė m105 »

Sveiki,
"Restauruojam" arba bandom kažką panašaus daryt k-750 1959(berods) ir pakeliui iškilo klausimas koks priekinės šakės išvirtimo kampas turi būt, nes rėmas (motociklas) kažkada gavis in "snukį" ir susuktas kaip grąžtas (nu gal ir ne taip stipriai bet beveik), bet ratai aina per pusę sliedo vienas paskui kitą. Norim atstatyt kaip turi būt.
Skelbti atsakymą