Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Sovietinių opozitų skirtumai
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 179
- Užsiregistravo: 16 Vas 2007, 12:41
taip, skiriasi stabdziu mechanizmas, t.y. K750M stabdziai yra sujungti su papildomai prie remo primontuota spyruokle, o K750 tiesiog apsiribota vien kojele stabdziu, be jokio papildomo mechanizmo. Ir dar, K750 priekyje remo, kur tvirtinasi priekabos varžtas apacioje, tie abu kauseliai apacioje prie remo yra pritvirtinti 2 varztais, o naujesniame , t.y. K750M sis obuolys jau yra privirintas kaip ir visu velesniu opozitu
kol kas foto neturiu
kol kas foto neturiu
ten tiesiog stabdziu kojele papildomai sukabinta (mazos traukutes pagalba) su prie sakes pritvirtinta spyruokle tam, kad stabdziu kojele ja nuspaudus ir atleidus po to greiciau gryztu i pradine padeti t.y. labai patogu, nes senesniuose modeliuose ta stabdziu kojele kartais nuspaudus sunkiai grizta atgal, tad i tai atsizvelgus, mano nuomone, naujesniuose modeliuose sis trukumas buvo istaisytas ir visas tas mechanizmas modernizuotas
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Na aš kiek žiūrėjau, tai yra tik vieno tipo k-750 i r k-750m stabdžių mechanizmas. Jeigu turi omenyje tą su spyruokle kur jau pas Dneprus buvo, tai nelabai norėčiau sutikti.. (nebent buvo kažkoks tarpinis variantas su kažkokia kitokia spyruokle).
Na o pas k-750 taip pat yra spyruoklė kojelės atmetimui, tik ji būna užkabinta kaip ir pas m-72, 61.
Štai nuotraukos
1. K-750 stabdžių kojelė. (tokia ir pas k-750m);
2. ir vėlesnis variantas mt-9 (toks rėmo variantas prasidėjo su k-650 modeliu).
Na o pas k-750 taip pat yra spyruoklė kojelės atmetimui, tik ji būna užkabinta kaip ir pas m-72, 61.
Štai nuotraukos
1. K-750 stabdžių kojelė. (tokia ir pas k-750m);
2. ir vėlesnis variantas mt-9 (toks rėmo variantas prasidėjo su k-650 modeliu).
- Prikabinti failai
-
- kojele mt.JPG (53.05 KiB) Peržiūrėta 5041 karus(ų)
-
- kojele.JPG (55.28 KiB) Peržiūrėta 5041 karus(ų)
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Tas pats parodyta k-750 ir k-750m kataloguose.
1. iš 1961 K-750 detalių katalogo (toks pats piešinukas yra ir k-750m kataloge) .
2. iš K-750m knygelės (ten apačioje matosi spyruoklė kojelės atmetimui, kurios vienas galas kabinasi prie kojelės, o kitas prie dėžės);
3. K-750m tepimo plano iškarpa (žr. 11 numeriuku pažymėtą paveiksliuką);
1. iš 1961 K-750 detalių katalogo (toks pats piešinukas yra ir k-750m kataloge) .
2. iš K-750m knygelės (ten apačioje matosi spyruoklė kojelės atmetimui, kurios vienas galas kabinasi prie kojelės, o kitas prie dėžės);
3. K-750m tepimo plano iškarpa (žr. 11 numeriuku pažymėtą paveiksliuką);
- Prikabinti failai
-
- plan.jpg (31.23 KiB) Peržiūrėta 5038 karus(ų)
-
- stabd1.jpg (52.1 KiB) Peržiūrėta 5038 karus(ų)
-
- stabd.jpg (18.52 KiB) Peržiūrėta 5038 karus(ų)