Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Raimis rašė:Turiu 2 klausimus: 1. Kaip buvo prijungiama vėlesniųjų laidų spidometro apšvietimo lemputė? Pageidautina nuoroda į gamyklinę schemą. 2. Kaip patartumėte spręsti rankinės pavarų jungimo svirties bumbulo atstatymo problemą? Jei tekinti naują, tai kaip pritvirtinti prie metalo? Ar būna gamyklinių bumbulų atskirai (tik plastmasės)?
1. Vėlesnių laidų spidometro apšvietimas, buvo nuo papildomos lemputės (žiūrėti nuotrauką). Gamyklinėse schemose to neparodyta, todėl surasti nepavyks. 2. Gamyklinių bumbulų nebūna, o jeigu ištekinus, galima jį prisukti varžteliu, kaip buvo Iž-350, ar pirmų Iž-49, arba įklijuoti.
Prikabinti failai
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Lempą turiu ir vaizdelis toks pats kaip nuotraukoje. Man įdomu, prie ko prijungiamas laidas. Jei jungsim prie šviesų, tai nedegs, kai važiuosim su pažibinčiais. Jei jungsim prie pažibinčio, tai nedegs, kai važiuosim su šviesom. Dėl to ir klausiau schemos. Apie bumbulą supratau.
Priekinis pažibintis ir neturi degti kartu su šviesomis, galinis žibintas dega abiems atvejais, tai logiškiausia būtų jungti nuo galinio žibinto gnybto 58. Tik labai abejotina, jog toks jungimas buvo, ne jau , tik nuo ilgų šviesų buvo pajungta?
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
ALBINAS203 rašė:Reikėtu paklausti TVR kaip jis tą problemą su apšvietimu išsprendė.
Man atrodo pažibinčiai nei nedegdavo kai šviesas įjukdavai, pas mano iž 49 taip buvo orginaliai.
Taip ir turi būti. Priekinis pažibintis neturi degti, kai įjungta didžioji žibinto lempa. Jei pažibintis degtų su šviesomis, tai spidometro lemputę jungtume prie pažibinčio ir klausimų nekiltų.
Gal ir taip, bet pati lentelė pasitikėjimo nekelia. Minimas kažkoks mistinis „štepselis“ (24-213, 24-311), be to yra dar du atliekami laidai- vienas rudas, kito spalva nepažymėta- abu po 560 mm.
Raimis rašė:Gal ir taip, bet pati lentelė pasitikėjimo nekelia. Minimas kažkoks mistinis „štepselis“ (24-213, 24-311), be to yra dar du atliekami laidai- vienas rudas, kito spalva nepažymėta- abu po 560 mm.
Su minimais laidais (24-213 ir 24-311) viskas tvarkoje, tai akumuliatoriaus laidai, kurie jungėsi per sujungimus-kištukus. O laidas 560 mm., tai generatoriaus baltos spalvos laidas, o kadangi jis baltas, tai ant balto ir nesimato. Laidų lentelė paimta iš katalogo, tik čia spalvos pavaizduotos.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963