Klausimas dėl oro filtro.
Ar uždėjus 559 Jawai oro filtro dėžę nuo 360 gali būti kokia nors įtaka variklio darbui, traukai ar pan? 559 oro filtro dėžė daug didesnė. Filtravimo elementas tas pats (jei kalbant apie paskutinės laidos 559 ir 360). Jei ne, tai kokiu tikslu jas darė skitrtingas? Tvirtinimas tas pats. (O 354 ir 353 filtrai ir jų dėžės, atrodo, vienodi...)
Dėl duslintuvų.
Kad važiuoja, tai aišku, ir išbandyta, bet ar gali turėti kokios neigiamos reikšmės uždėjus ant Jawos duslintuvus nuo kitos markės motociklo?
Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai, Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Dėl duslintuvų.
Gali turėti ir turi, bet ant kelioninio motociklo tu to nepajausi.
Gali turėti ir turi, bet ant kelioninio motociklo tu to nepajausi.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Turiu keletą klausimų:
1. Iki kelintų metų ant JAWA motociklų nebuvo kalami rėmo numeriai?
2. Iki kelintų metų buvo gaminami JAWA 354/04 modeliai ?
1. Iki kelintų metų ant JAWA motociklų nebuvo kalami rėmo numeriai?
2. Iki kelintų metų buvo gaminami JAWA 354/04 modeliai ?
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Sveiki ,
Pirmą kartą špykiavau ratą, gavosi iki 3 mm "svyravimas"... iš akies net nesimato... ar labai jausis važiuojant? (ratas lopšio), ar geriau vežti peršpykiuoti tam, kas jau tai yra darę?
Pirmą kartą špykiavau ratą, gavosi iki 3 mm "svyravimas"... iš akies net nesimato... ar labai jausis važiuojant? (ratas lopšio), ar geriau vežti peršpykiuoti tam, kas jau tai yra darę?
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Urmana rašė:Sveiki ,
Pirmą kartą špykiavau ratą, gavosi iki 3 mm "svyravimas"... iš akies net nesimato... ar labai jausis važiuojant? (ratas lopšio), ar geriau vežti peršpykiuoti tam, kas jau tai yra darę?
Sakyčiau pabaik ką pradėjai.
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Urmana rašė:Sveiki ,
Pirmą kartą špykiavau ratą, gavosi iki 3 mm "svyravimas"... iš akies net nesimato... ar labai jausis važiuojant? (ratas lopšio), ar geriau vežti peršpykiuoti tam, kas jau tai yra darę?
Susipainiojau , svyruoja iki 0.3 mm
-
- Forumietis
- Pranešimai: 108
- Užsiregistravo: 15 Kov 2015, 10:07
- Miestas: Šilute
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Urmana rašė:Urmana rašė:Sveiki ,
Pirmą kartą špykiavau ratą, gavosi iki 3 mm "svyravimas"... iš akies net nesimato... ar labai jausis važiuojant? (ratas lopšio), ar geriau vežti peršpykiuoti tam, kas jau tai yra darę?
Susipainiojau , svyruoja iki 0.3 mm
net nejusi
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Pauliuxas90 rašė:Urmana rašė:Urmana rašė:Sveiki ,
Pirmą kartą špykiavau ratą, gavosi iki 3 mm "svyravimas"... iš akies net nesimato... ar labai jausis važiuojant? (ratas lopšio), ar geriau vežti peršpykiuoti tam, kas jau tai yra darę?
Susipainiojau , svyruoja iki 0.3 mm
net nejusi
Čia kaip supratau svyravimas į šoną, bet nepamirškite pasitikrinti ir svyravimo į viršų.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 108
- Užsiregistravo: 15 Kov 2015, 10:07
- Miestas: Šilute
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
o.oooooomm nepadarysi pirkau naujus lankus cekiskus chromas idealus bet per suvirinima vistiek yra kalnelis nesugaudysi aukstyn zemyn tukstantasias mm.beje kalba eina apie sena motocikla apie jos charakteristikas o ne apie siuolaikini britva pasiekiancia virs 300km/h
Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“
Sveiki, iškilo tokia bėda su jawa 360. Užkuriant ji vis nori gysti, sureaguliavus darbą ant laivų eigų, padidinus apsukas dirba normalei, bet šiek tiek pavažiavus vėl nori gysti. Pakeičiau alkųninio riebokšlius, kad oro negaudytu, karbika išvaliau. Nežinau ar tai turi įtakos, bet karbiko adata stovi ant paskutinės pozicijos matuojant nuo viršaus.