Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderators: Baronas, Moderatoriai

Forum rules
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
User avatar
Rudge
Forumietis
Forumietis
Posts: 1919
Joined: 2004 Apr 23 Fri, 13:38
Location: VILNIUS

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Post by Rudge »

papaukst wrote:Sveiki,kas turėtų būti šiose cilindrų galvučių skylėse?

Guminė žarna, sumažinanti variklio skambesį nuo vibracijos.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
User avatar
papaukst
Forumietis
Forumietis
Posts: 146
Joined: 2014 Mar 01 Sat, 23:24
Location: Kaunas

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Post by papaukst »

Sveiki, toks niuansas su Jawa 634. Perrinkau pilnai varikli,alkūninis restauruotas,stūmoklinė grupė nauja, 2-to remonto,visi guoliai,riebokšliai nauji,žvakės naujos. Degimas savo vietoje,kuriasi ir dirba puikiai. Sūkius priima gerai,važiuoja taip pat gerai,trauka gera. Dešinys cilindras dirba gerai, kairys atsilieka, ta prasme, atrodo kad, kairiame cilindre dvigubai rečiau uždega mišinį nei dešiniąjame. Kontaktai gražūs,prišveisti,kondensatorius keičiau vietomis,babinas taip pat,netgi kontaktus keiciau vietomis,vis tiek tas pats. Visa tai vyksta,tiek šaltam,tiek esant darbinei temperatūrai.
Kompresija?
Kairės pusės riebokšlis nesandarus?
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
abc
Forumietis
Forumietis
Posts: 388
Joined: 2007 Jan 18 Thu, 17:39
Location: Ukmergė

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Post by abc »

Viskas kaip aprašei,lygiai taip pat darosi ir pas mane,tik Jawa 360 ir degimas vape.Dar jei pastebėjai,dešinys cilinderis
(ir duslintuvas) įkaista graičiau ir apskritai būna karštesnis.Vienas senas javistas dejo mintį,kad gali būt perkaitintas vienas cilindras,nes dažniausiai degimo pusės salnykas pradėdavo gaudyti ora ir dešinys cilindras seniem motociklam dažnai ilsėdavosi,o visa apkrova tekdavo kairiajam.Ar tai mūsų atveju galioja,sunku pasakyt.Graičiausiai tai tik teorija.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
User avatar
papaukst
Forumietis
Forumietis
Posts: 146
Joined: 2014 Mar 01 Sat, 23:24
Location: Kaunas

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Post by papaukst »

Tarkim:
Mano atveju jei ir buvo perkaitintas cilindras ir buvo susikraipes, tai prašlifavus viskas atsistojo i vietas. Nors kai išardžiau,perkaitinimo požymių nebuvo. Stūmokliai gražūs,žiedai irgi. Bandysiu pakeist riebokšlį. Nes kai viskas naja,kompresija atmesčiau. Bet reiks pamatuot.
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Urmana
Forumietis
Forumietis
Posts: 108
Joined: 2016 Jul 16 Sat, 12:56

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Post by Urmana »

Sveiki :labas: ,

Gal kas gali pagelbėti, kaip nusiima rotorius su inkaro kulokėliu?
Attachments
32226767_1988041674593357_503536682973265920_n.jpg
32243710_1988041541260037_2923201913283411968_n.jpg
User avatar
Raimis
ekspertas
ekspertas
Posts: 8585
Joined: 2004 Feb 09 Mon, 12:24
Location: Alytus

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Post by Raimis »

Kumštelis išsitraukia atskirai. Tada likusioje skylėje yra sriegis (atrodo M8). Į ją reikia sukti varžtą, kuris atsiremia į alkūninio veleno galą ir toliau veržiant nutraukia inkarą nuo veleno.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Urmana
Forumietis
Forumietis
Posts: 108
Joined: 2016 Jul 16 Sat, 12:56

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Post by Urmana »

Raimis wrote:Kumštelis išsitraukia atskirai. Tada likusioje skylėje yra sriegis (atrodo M8). Į ją reikia sukti varžtą, kuris atsiremia į alkūninio veleno galą ir toliau veržiant nutraukia inkarą nuo veleno.


Sveiki, Hmm, kumštelis nepasijudina nei kiek.... bandžiau ir su replėmis paėmęs traukt į save.... ir atsuktuvais iš abiejų pusių parėmus stumti "kaip pavaizduota knygutėje..." tačiau tik aplūžinėjo kumštelis..... bet nepajudėjo nei kiek, gal kokių kitų minčių, kas nors turi kaip jį išjudinti? :( :galvoti:
User avatar
papaukst
Forumietis
Forumietis
Posts: 146
Joined: 2014 Mar 01 Sat, 23:24
Location: Kaunas

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Post by papaukst »

Pakaitint su statybiniu fenu,arba lietlepme ir atsargiai iškalt,arba ūkiškai su su gerom replėm suėmus,klibinant į šonus, tikrai išsitrauks.
Kitas klausimas, kaip sprendžiat 6v nekrovimo problema? Tiek rotorius,tiek statorius geri, krovimo rėlė nauja. Bet laisvais sūkiais maksimum 4v į akumuliatorių.
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
User avatar
papaukst
Forumietis
Forumietis
Posts: 146
Joined: 2014 Mar 01 Sat, 23:24
Location: Kaunas

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Post by papaukst »

Kova su Jawa tesiasi toliau:
Visas krovimo problemas išsprendė Vape.
Dėl variklio darbo, pastebėjimas:
Pašilus varikliui, netolygumas išlieka, bet dešinysis cilindras,kuris atsilieka per takta,atsukus rankeną,dūmina labiau nei kairysis,kuris dirba gražiau.
Kompresija, esant šaltam varikliui, dešiniąjame cilindre ties penktu praminymu 6,1 bar, kairiąjame 7,1.

Variklis dar neprisidirbęs,bet iš kur toks didelis kompresijos skirtumas? Žiedai? Čekiški.
Gal kas kokių dar minčių?
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
User avatar
papaukst
Forumietis
Forumietis
Posts: 146
Joined: 2014 Mar 01 Sat, 23:24
Location: Kaunas

Re: Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Post by papaukst »

Vaizdinė medžiaga
https://youtu.be/9Fx4Nlt9D3w
Pannonia de Luxe TLF 250 1959m
Pannonia DUNA 1974m
Jawa 350 354 1962m
Kovrovec K-175B 1960m
Variklių remontas, Motociklų remontas
Post Reply