Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
rcepa
|
Parašytas: 2011 Rgp 08 Pir, 20:56 |
|
Užsiregistravo: 2004 Bal 22 Ket, 16:20 Pranešimai: 1966 Miestas: Vilnius
|
dariusgs1 rašė: Sveiki, noriu jūsų nuomones sužinoti apie suvirinimą tig'u. Kaip kas, ir kokį pasirinkti? Nes pribrendo mintis įsigyti. Žinau vieną, reik ieškoti, kad turetu funkcija ac/dc. Kaip tie kiniečiai? kokio galingumo ir t.t. Na padiskutuokim apie TIG'us. Labai domintų žmogeliukų nuomones dirbančiųjų tokiais suvirinimo įrenginiais.
p.s tokios temos neradau, gal blogai ieškojau. Gal pradžiai reikėtų pasakyti ką ruošiesi daryti, o po to aptarti AC/DC klausimus?
_________________ Perku viską kas su karine technika 1940 -1945 m. ,,made in usa,, ....
|
|
Į viršų |
|
|
dariusgs1
|
Parašytas: 2011 Rgp 08 Pir, 21:05 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2010 Gru 01 Tre, 21:06 Pranešimai: 101 Miestas: Vilnius
|
Gal pradžiai reikėtų pasakyti ką ruošiesi daryti, o po to aptarti AC/DC klausimus?[/quote] mane domina visa info apie virinima tig'u. AC - kintama srove skirta virinti aliuminiui. kitu nežinau tai ir prasau patarimo ir konsultacijos.
|
|
Į viršų |
|
|
Black
|
Parašytas: 2011 Rgp 08 Pir, 21:23 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 12:40 Pranešimai: 1625
|
Nesu žinovas, bet truputis žinių ir praktikos jau susikaupė . Virinti TIG'u yra tikrai lengva ir, tam tikra prasme, įdomu, kadangi šio tipo aparatais galima virinti nuo labai plonų ar smulkių iki pakankamai stambių detalių. Ploniausia mano virinta skarda (juoda) buvo maždaug 0,2 - 0,3mm - kokybės nebuvo - galit įsivaizduoti - vos ne folija , bet pabandykit pavirinti su kitokio tipo aparatu... Apie smulkmenas. Virinant aliuminį, kaip nebūtų keista, reikalinga maždaug dvigubai didesnė srovė nei juodam ar nerūdijančiam plienui. Na, čia reguliavimo reikalas, bet privalo būti pradinis padidintos srovės impulsas (mygtuko paspaudimo momentu) aliuminio oksido "prakirtimui". Taip pat srovės kilimo ir kritimo funkcija nuo mygtuko paspaudimo ir po mygtuko išjungimo. Šiaip jau mano patarimas būtų važiuoti į rimtą parduotuvę, kur gausi tikrai išsamų visko paaiškinimą. Apie pigius variantus negaliu nieko pasakyti, bet čia reikėtų pasidomėti, koks tokių aparatų servisas ir ar apskritai jis yra. Čia gedimo atveju. Dar papildysiu. Virinant TIG'u juodą metalą siūlė būna minkšta, kaip suvirinus autogenu. Be to, tinkamai pasirinkus srovę ir pridėtinio virbelio storį, siūlė gaunasi daili, neiškilusi, lengvai apdirbama šlifuojant. Skardos, kėbulo detalių atveju kuo puikiausiai galima po suvirinimo atlikti iškalinėjimo (lyginimo) darbus. TIG'as taip pat gali būti nepakeičiamas "draugas" detalių ir aksesuarų gamyboje. Pastebėjimas - TIG'as "nemėgsta" nešvaros - virinami paviršiai turi būti gerai nušveisti. P.S. Profesionalų (dirbančių su TIG'ais kasdien) patirties ir aš su malonumu pasisemčiau .
|
|
Į viršų |
|
|
minde
|
Parašytas: 2011 Rgp 12 Pen, 9:43 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 23 Pir, 11:41 Pranešimai: 455 Miestas: Vilnius
|
dariusgs1 rašė: Kaip tie kiniečiai? Metus turiu Jasic, vieną balioną jau išeikvojau, tfu tfu, dar nesugedo. Vienas TIG-o ypatumas dar ir tas, jog reikia aklinai apsirengt, kad neliktų nepridengtų odos plotų. TIG-o plazmoj daug ultravioleto, šviesa nudegina odą. Užvakar pamiršau kojines apsimaut – dabar tepu aliejum.
|
|
Į viršų |
|
|
rcepa
|
Parašytas: 2011 Rgp 12 Pen, 10:40 |
|
Užsiregistravo: 2004 Bal 22 Ket, 16:20 Pranešimai: 1966 Miestas: Vilnius
|
minde rašė: dariusgs1 rašė: Kaip tie kiniečiai? Metus turiu Jasic, vieną balioną jau išeikvojau, tfu tfu, dar nesugedo. Vienas TIG-o ypatumas dar ir tas, jog reikia aklinai apsirengt, kad neliktų nepridengtų odos plotų. TIG-o plazmoj daug ultravioleto, šviesa nudegina odą. Užvakar pamiršau kojines apsimaut – dabar tepu aliejum. Kolega, prašome pasidalinti darbu patirtim- kaip, ka ir kaip sekėsi? Kokie pastebėjimai ar paklydimai, kurių verta nekartoti kitiems pradedantiems ir t.t. Gal apie kojines ir stipriai pasakyta, bet kad oda po tokių darbu keistai kvep - tai jau tiesa
_________________ Perku viską kas su karine technika 1940 -1945 m. ,,made in usa,, ....
|
|
Į viršų |
|
|
minde
|
Parašytas: 2011 Rgp 12 Pen, 15:08 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 23 Pir, 11:41 Pranešimai: 455 Miestas: Vilnius
|
Virinau kol kas tik supuvusius duslintuvus. Patirtis viso labo tokia, kad siūlės jau nebeplyšta po pirmo stipresnio krestelėjimo. Kažkokio grožio pasiekti kol kas nepavyko, aparato dėl to nekaltinu... Tik tiek, kad su TIG-u snarglius galima bandyt aplygint/nuvarvint/nupūst. Su MIG pusautomačiu, kiek suprantu, nuo taisymo snargliai tik didėja. Nors MIG nebandžiau, palygint negaliu, su brangiais TIG aparatais irgi ne. O už paprastą elektrodinį virinimą žymiai geriau.
Paklydimų kažkokių lyg ir nepadariau. Ko minimaliai reikia iš aparato – kažkada jau rašiau – argono valdymo vožtuvo (šlanga turi eit per aparatą, ne tiesiai į pistoletą, be to aparate turi būti valdymo mygtuko prijungimo jungtis) ir lanko įžiebimas geriau yra osciliatorinis (aukštos įtampos kibirkščių impulsais). Pigiausi aparatai, vadinamieji TIG ready, šitų abiejų savybių neturi, argonas, kaip suprantu, pučia pastoviai, o lankas žiebiamas „arc lift“ būdu, panašiai, kaip su paprastu elektrodu, o šitą būdą lygtai sunku įvaldyt.
|
|
Į viršų |
|
|
viktoras
|
Parašytas: 2011 Rgp 12 Pen, 21:05 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 10 Ant, 11:41 Pranešimai: 983 Miestas: Vilnius
|
Na, su TIGu, bent is savo patirties, sakyciau vyrint sudetingiau negu su MIGu, darbo nasumas zemesnis. Taip pat sunkiai isivaizduoju kaip sunkiai prieinamose vietose virint su TIGu. Zodziu, manau, kad paprastiems darbams prie oldtimerio zymiai geresnis vis gi yra MIGas. (Na, cia gal taip atrodo nes nesu gerai "perkandes" TIGo). Jo, tiesa teko dirbt su sudetingu aparatu su kruva ivairiausiu nustatymu... Vnz. laukiam kokio gero speco "master class" TIGo klausimais :)
_________________ Oldtimeristui nanotechnologijos yra viskas, kas užsukama mažesniu nei 22 raktu.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 134 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|