TIG'o pliusai ir minusai is praktikos.
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
TIG'o pliusai ir minusai is praktikos.
Sveiki, noriu jūsų nuomones sužinoti apie suvirinimą tig'u. Kaip kas, ir kokį pasirinkti? Nes pribrendo mintis įsigyti. Žinau vieną, reik ieškoti, kad turetu funkcija ac/dc. Kaip tie kiniečiai? kokio galingumo ir t.t. Na padiskutuokim apie TIG'us.
Labai domintų žmogeliukų nuomones dirbančiųjų tokiais suvirinimo įrenginiais.
p.s tokios temos neradau, gal blogai ieškojau.
Labai domintų žmogeliukų nuomones dirbančiųjų tokiais suvirinimo įrenginiais.
p.s tokios temos neradau, gal blogai ieškojau.
Re: TIG'o pliusai ir minusai is praktikos.
AC/DC tai čia, jei neklystu, su funkcija aliuminiui virinti, nes šis metalas labai įnoringas - suvirinimui reikalinga kintama srovė ir šiaip dar yra keletas reikšmingų smulkmenų, kurios privalo būti rimtame aparate.
Re: TIG'o pliusai ir minusai is praktikos.
Black jei zinai paaiskink kokios tos funkcijos?
Re: TIG'o pliusai ir minusai is praktikos.
dariusgs1 rašė:Sveiki, noriu jūsų nuomones sužinoti apie suvirinimą tig'u. Kaip kas, ir kokį pasirinkti? Nes pribrendo mintis įsigyti. Žinau vieną, reik ieškoti, kad turetu funkcija ac/dc. Kaip tie kiniečiai? kokio galingumo ir t.t. Na padiskutuokim apie TIG'us.
Labai domintų žmogeliukų nuomones dirbančiųjų tokiais suvirinimo įrenginiais.
p.s tokios temos neradau, gal blogai ieškojau.
Gal pradžiai reikėtų pasakyti ką ruošiesi daryti, o po to aptarti AC/DC klausimus?
Perku viską kas su karine technika 1940 -1945 m. ,,made in usa,, ....
Re: TIG'o pliusai ir minusai is praktikos.
Gal pradžiai reikėtų pasakyti ką ruošiesi daryti, o po to aptarti AC/DC klausimus?[/quote]
mane domina visa info apie virinima tig'u. AC - kintama srove skirta virinti aliuminiui. kitu nežinau
tai ir prasau patarimo ir konsultacijos.
mane domina visa info apie virinima tig'u. AC - kintama srove skirta virinti aliuminiui. kitu nežinau
tai ir prasau patarimo ir konsultacijos.
Re: TIG'o pliusai ir minusai is praktikos.
Nesu žinovas, bet truputis žinių ir praktikos jau susikaupė . Virinti TIG'u yra tikrai lengva ir, tam tikra prasme, įdomu, kadangi šio tipo aparatais galima virinti nuo labai plonų ar smulkių iki pakankamai stambių detalių. Ploniausia mano virinta skarda (juoda) buvo maždaug 0,2 - 0,3mm - kokybės nebuvo - galit įsivaizduoti - vos ne folija , bet pabandykit pavirinti su kitokio tipo aparatu...
Apie smulkmenas. Virinant aliuminį, kaip nebūtų keista, reikalinga maždaug dvigubai didesnė srovė nei juodam ar nerūdijančiam plienui. Na, čia reguliavimo reikalas, bet privalo būti pradinis padidintos srovės impulsas (mygtuko paspaudimo momentu) aliuminio oksido "prakirtimui". Taip pat srovės kilimo ir kritimo funkcija nuo mygtuko paspaudimo ir po mygtuko išjungimo.
Šiaip jau mano patarimas būtų važiuoti į rimtą parduotuvę, kur gausi tikrai išsamų visko paaiškinimą. Apie pigius variantus negaliu nieko pasakyti, bet čia reikėtų pasidomėti, koks tokių aparatų servisas ir ar apskritai jis yra. Čia gedimo atveju.
Dar papildysiu. Virinant TIG'u juodą metalą siūlė būna minkšta, kaip suvirinus autogenu. Be to, tinkamai pasirinkus srovę ir pridėtinio virbelio storį, siūlė gaunasi daili, neiškilusi, lengvai apdirbama šlifuojant. Skardos, kėbulo detalių atveju kuo puikiausiai galima po suvirinimo atlikti iškalinėjimo (lyginimo) darbus. TIG'as taip pat gali būti nepakeičiamas "draugas" detalių ir aksesuarų gamyboje.
Pastebėjimas - TIG'as "nemėgsta" nešvaros - virinami paviršiai turi būti gerai nušveisti.
P.S. Profesionalų (dirbančių su TIG'ais kasdien) patirties ir aš su malonumu pasisemčiau .
Apie smulkmenas. Virinant aliuminį, kaip nebūtų keista, reikalinga maždaug dvigubai didesnė srovė nei juodam ar nerūdijančiam plienui. Na, čia reguliavimo reikalas, bet privalo būti pradinis padidintos srovės impulsas (mygtuko paspaudimo momentu) aliuminio oksido "prakirtimui". Taip pat srovės kilimo ir kritimo funkcija nuo mygtuko paspaudimo ir po mygtuko išjungimo.
Šiaip jau mano patarimas būtų važiuoti į rimtą parduotuvę, kur gausi tikrai išsamų visko paaiškinimą. Apie pigius variantus negaliu nieko pasakyti, bet čia reikėtų pasidomėti, koks tokių aparatų servisas ir ar apskritai jis yra. Čia gedimo atveju.
Dar papildysiu. Virinant TIG'u juodą metalą siūlė būna minkšta, kaip suvirinus autogenu. Be to, tinkamai pasirinkus srovę ir pridėtinio virbelio storį, siūlė gaunasi daili, neiškilusi, lengvai apdirbama šlifuojant. Skardos, kėbulo detalių atveju kuo puikiausiai galima po suvirinimo atlikti iškalinėjimo (lyginimo) darbus. TIG'as taip pat gali būti nepakeičiamas "draugas" detalių ir aksesuarų gamyboje.
Pastebėjimas - TIG'as "nemėgsta" nešvaros - virinami paviršiai turi būti gerai nušveisti.
P.S. Profesionalų (dirbančių su TIG'ais kasdien) patirties ir aš su malonumu pasisemčiau .
Re: TIG'o pliusai ir minusai is praktikos.
dariusgs1 rašė:Kaip tie kiniečiai?
Metus turiu Jasic, vieną balioną jau išeikvojau, tfu tfu, dar nesugedo.
Vienas TIG-o ypatumas dar ir tas, jog reikia aklinai apsirengt, kad neliktų nepridengtų odos plotų. TIG-o plazmoj daug ultravioleto, šviesa nudegina odą.
Užvakar pamiršau kojines apsimaut – dabar tepu aliejum.
Re: TIG'o pliusai ir minusai is praktikos.
minde rašė:dariusgs1 rašė:Kaip tie kiniečiai?
Metus turiu Jasic, vieną balioną jau išeikvojau, tfu tfu, dar nesugedo.
Vienas TIG-o ypatumas dar ir tas, jog reikia aklinai apsirengt, kad neliktų nepridengtų odos plotų. TIG-o plazmoj daug ultravioleto, šviesa nudegina odą.
Užvakar pamiršau kojines apsimaut – dabar tepu aliejum.
Kolega, prašome pasidalinti darbu patirtim- kaip, ka ir kaip sekėsi? Kokie pastebėjimai ar paklydimai, kurių verta nekartoti kitiems pradedantiems ir t.t.
Gal apie kojines ir stipriai pasakyta, bet kad oda po tokių darbu keistai kvep - tai jau tiesa
Perku viską kas su karine technika 1940 -1945 m. ,,made in usa,, ....
Re: TIG'o pliusai ir minusai is praktikos.
Virinau kol kas tik supuvusius duslintuvus. Patirtis viso labo tokia, kad siūlės jau nebeplyšta po pirmo stipresnio krestelėjimo.
Kažkokio grožio pasiekti kol kas nepavyko, aparato dėl to nekaltinu... Tik tiek, kad su TIG-u snarglius galima bandyt aplygint/nuvarvint/nupūst.
Su MIG pusautomačiu, kiek suprantu, nuo taisymo snargliai tik didėja. Nors MIG nebandžiau, palygint negaliu, su brangiais TIG aparatais irgi ne.
O už paprastą elektrodinį virinimą žymiai geriau.
Paklydimų kažkokių lyg ir nepadariau. Ko minimaliai reikia iš aparato – kažkada jau rašiau – argono valdymo vožtuvo (šlanga turi eit per aparatą, ne tiesiai į pistoletą, be to aparate turi būti valdymo mygtuko prijungimo jungtis) ir lanko įžiebimas geriau yra osciliatorinis (aukštos įtampos kibirkščių impulsais).
Pigiausi aparatai, vadinamieji TIG ready, šitų abiejų savybių neturi, argonas, kaip suprantu, pučia pastoviai, o lankas žiebiamas „arc lift“ būdu, panašiai, kaip su paprastu elektrodu, o šitą būdą lygtai sunku įvaldyt.
Kažkokio grožio pasiekti kol kas nepavyko, aparato dėl to nekaltinu... Tik tiek, kad su TIG-u snarglius galima bandyt aplygint/nuvarvint/nupūst.
Su MIG pusautomačiu, kiek suprantu, nuo taisymo snargliai tik didėja. Nors MIG nebandžiau, palygint negaliu, su brangiais TIG aparatais irgi ne.
O už paprastą elektrodinį virinimą žymiai geriau.
Paklydimų kažkokių lyg ir nepadariau. Ko minimaliai reikia iš aparato – kažkada jau rašiau – argono valdymo vožtuvo (šlanga turi eit per aparatą, ne tiesiai į pistoletą, be to aparate turi būti valdymo mygtuko prijungimo jungtis) ir lanko įžiebimas geriau yra osciliatorinis (aukštos įtampos kibirkščių impulsais).
Pigiausi aparatai, vadinamieji TIG ready, šitų abiejų savybių neturi, argonas, kaip suprantu, pučia pastoviai, o lankas žiebiamas „arc lift“ būdu, panašiai, kaip su paprastu elektrodu, o šitą būdą lygtai sunku įvaldyt.
Re: TIG'o pliusai ir minusai is praktikos.
Na, su TIGu, bent is savo patirties, sakyciau vyrint sudetingiau negu su MIGu, darbo nasumas zemesnis. Taip pat sunkiai isivaizduoju kaip sunkiai prieinamose vietose virint su TIGu. Zodziu, manau, kad paprastiems darbams prie oldtimerio zymiai geresnis vis gi yra MIGas. (Na, cia gal taip atrodo nes nesu gerai "perkandes" TIGo). Jo, tiesa teko dirbt su sudetingu aparatu su kruva ivairiausiu nustatymu... Vnz. laukiam kokio gero speco "master class" TIGo klausimais :)
Oldtimeristui nanotechnologijos yra viskas, kas užsukama mažesniu nei 22 raktu.