Motociklas: Jawa 360 (1972 metų). Įjungus degimą - užsižiebia raudona krovimo lemputė. Užvedus motociklą - ji neužgesta. Norėjau patikrinti ar generatorius bent kiek krauna akumuliatorių. Prie akumuliatoriaus prijungiau testerį. Užvedus motociklą testeris pradėjo rodyti pačius įvairiausius skaičius, neįmanoma suprasti nieko: https://drive.google.com/file/d/0B46Dpa ... sp=sharing
Šitame video (nuo 1:07 iki 1:17) atjungiau akumuliatorių, tai skaičiai kurį laiką lyg ir stabiliau buvo rodomi.
Faktas: generatorius krauna, nes motociklas dirba ir be akumuliatoriaus.
Klausimai: kur gali būti problema dėl negestančios krovimo lemputės? Kaip galima pamatuoti Jawa krovimą, kad įsitikinčiau ar viskas veikia tvarkingai? Pvz.: tuo pačiu testeriu matuojant motociklo IŽ krovimą - įtampa rodoma labai stabiliai, aiškiai ir suprantamai.
Jawa 360 krovimo tikrinimas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
- marjaxxx
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: Jawa 360 krovimo tikrinimas
Dėl bardako testerio ekranėlyje kalta babina, žvaiklaidis arba pypkė. Kažkur yra pramušta, todėl rodo nesamones.
Re: Jawa 360 krovimo tikrinimas
marjaxxx rašė:Dėl bardako testerio ekranėlyje kalta babina, žvaiklaidis arba pypkė. Kažkur yra pramušta, todėl rodo nesamones.
Tai su testeriu matuojant užvestos Jawa krovimą, ekrane turi būti matoma stabili (aiškiai suprantama) įtampa?
- marjaxxx
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: Jawa 360 krovimo tikrinimas
Rootis rašė:marjaxxx rašė:Dėl bardako testerio ekranėlyje kalta babina, žvaiklaidis arba pypkė. Kažkur yra pramušta, todėl rodo nesamones.
Tai su testeriu matuojant užvestos Jawa krovimą, ekrane turi būti matoma stabili (aiškiai suprantama) įtampa?
Tikrai taip
- zigmasmoto
- Forumietis
- Pranešimai: 602
- Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
- Miestas: Varėna
Re: Jawa 360 krovimo tikrinimas
Ta pati problema ir pas mane, tiek su Iž-49, tiek su Iž- planeta, matuoklio ekrane laksto skaičiai, neįmanoma išmatuoti. Motociklų elektros sistemos veikia normaliai. Keičiau 2 skaitmeninius matuoklius, niekas nesikeitė, bėdą suverčiau matuokliams, nors automobiliui rodo normaliai. Nusipirkau pusiau mechaninį matuoklį, su rodykle, rodo teisingai.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
- marjaxxx
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: Jawa 360 krovimo tikrinimas
Dėl tos pačios priežasties seniau ir televizoriai bobutėms mirgėdavo, kai su Jawa be pypkių (tik laidas užvyniotas) pralėkdavo. Krovimą turi rodyt normaliai. Arba žiūrėt, kur yra pramušta, arba ekranuoti laidus ir kažkaip patį multimetrą, arba važinėt ir nesukti galvos
Re: Jawa 360 krovimo tikrinimas
Su rodikliniu analoginiu prietaisu tokius dalykus reik matuoti... pigus skaitmeninis prietaisas neatsparus generatoriaus ir degimo sistemos keliamiems tridziams .
Re: Jawa 360 krovimo tikrinimas
Alexx rašė:Su rodikliniu analoginiu prietaisu tokius dalykus reik matuoti... pigus skaitmeninis prietaisas neatsparus generatoriaus ir degimo sistemos keliamiems tridziams .
Gali būti, nes mano testeris yra pigus. Bet su šituo pačiu testeriu matavau ir IŽ planeta 2 bei IŽ planeta 3 motociklų krovimą. Jiems testeris įtampą rodo be jokių trikdžių. Pvz., IŽ planeta 3 video: https://drive.google.com/file/d/0B46Dpa ... 9jTTA/view
- Nerijus666
- Forumietis
- Pranešimai: 272
- Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
- Miestas: Kupiskis
Re: Jawa 360 krovimo tikrinimas
aš tai rekomenduočiau elektroninę krovimo rėlė naudot. pas amne irgi gazuojant įtampa keisdavosi, kartais net viršydavo 8 v. kai užsidėjau šiuolaikinę rėlę daabr krauna ir reguliuoja įtampą lygiai, jau prie maksimalaus galingumo rodo lygiai 7,60v, tiek prie vidutinių. nes šiaip ant šiuolaikinės technikos jau pastebėjau kad gerai veikianti rėlė įtampą palaiko vienodą, nesikeičia kas sekundė ir nešokinėja. tada ir prietaisuose lemputės nemirga. o šiaip krovimą rodys visi testeriai jei nebus trigdžių. gal žvaklaidis labai arti pliusinio laido eina ir yra neekranuotas gerai.
Re: Jawa 360 krovimo tikrinimas
Jeigu kam įdomu, tai parašysiu, kaip tvarkiau tą krovimo "chaosą". Dabar testeris jau rodo krovimo įtampą aiškiai ir suprantamai. Krovimo lemputė rodo krovimą taip kaip priklauso - užgesta užvedus motociklą.
Vaizdas buvo toks: (http://212.24.109.201/tmp/20170729_122243.jpg)
Pagal schemą (http://kejva.unas.cz/tech/schemata/350-360.jpg) vaizdas turėtų būti kitoks.
Krovimo lemputei buvo prijungtas laidas nuo spynelės 15 kontakto ir "masė" nuo pažibinčių. Nuo 61 spynelės kontakto - jokio laido nebuvo (buvo tik tas, kuris ateina iki to spynelės kontakto).
Atjungiau prie krovimo lemputės prijungtus laidus ir atvedžiau laidą nuo 61 spynelės kontakto iki krovimo lemputės. Laidą nuo spynelės 15 kontakto prijungiau prie tam kontaktui skirtos vietos (be lemputės, tiesiog kontakto vieta ant spidometro, šalia neutralios pavaros lemputės).
Peržiūrėjau kitus spynelės kontaktus, viskas atrodo lyg ir tvarkoje. Užvedus - krovimą rodo puikiai, lemputė užgesta, viskas tvarkingai.
Tačiau perjungus iš įprasto degimo (raktelis į dešinę) į avarinį degimą (raktelis į kairę) - testerio ekrane vėl rodomas chaosas. Manau, kad abiem degimo rėžimais testeris įtampą turėtų rodyti aiškiai ir suprantamai. Įtariu, kad kažkur vis dar yra laidų jungimo problemų.
Vaizdas buvo toks: (http://212.24.109.201/tmp/20170729_122243.jpg)
Pagal schemą (http://kejva.unas.cz/tech/schemata/350-360.jpg) vaizdas turėtų būti kitoks.
Krovimo lemputei buvo prijungtas laidas nuo spynelės 15 kontakto ir "masė" nuo pažibinčių. Nuo 61 spynelės kontakto - jokio laido nebuvo (buvo tik tas, kuris ateina iki to spynelės kontakto).
Atjungiau prie krovimo lemputės prijungtus laidus ir atvedžiau laidą nuo 61 spynelės kontakto iki krovimo lemputės. Laidą nuo spynelės 15 kontakto prijungiau prie tam kontaktui skirtos vietos (be lemputės, tiesiog kontakto vieta ant spidometro, šalia neutralios pavaros lemputės).
Peržiūrėjau kitus spynelės kontaktus, viskas atrodo lyg ir tvarkoje. Užvedus - krovimą rodo puikiai, lemputė užgesta, viskas tvarkingai.
Tačiau perjungus iš įprasto degimo (raktelis į dešinę) į avarinį degimą (raktelis į kairę) - testerio ekrane vėl rodomas chaosas. Manau, kad abiem degimo rėžimais testeris įtampą turėtų rodyti aiškiai ir suprantamai. Įtariu, kad kažkur vis dar yra laidų jungimo problemų.