Pakonsultuokite dėl smėliavimo

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderators: Baronas, Moderatoriai

Forum rules
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
User avatar
Pofka1
Forumietis
Forumietis
Posts: 1207
Joined: 2006 Jan 21 Sat, 19:18
Location: Kaunas

Post by Pofka1 »

Smaluotos dangos valymo metodika yra visai kitokia. Salerka arba specialiais tirpikliais atitirpdyti smala, paskuj mentelės pagalba nuvalyti didžiają smalos dalį. Va tik po to gal;ima imti geležinių šepečių. Beje šveičiant taip pat reikia naudoti tirpiklius, jie neleidžia šepečiams "veltis".
User avatar
Socrat
Forumietis
Forumietis
Posts: 360
Joined: 2004 Aug 07 Sat, 21:55
Location: Utena- Vilnius
Contact:

Post by Socrat »

Na tai kaip ir būtų galima prieit išvados, jog geriausia šveist šepečiais, o neprieinamas vietas smėliasrove. Tačiau ar apsimokės gabent kažkur toliausiai dėl kelių neprieinamų vietų smėliavimo?

Na bet visdėlto, jei tarkim aš neturiu laiko pats šveist 3 mėnesius, ir nutarčiau atiduot į smėliavimą, tai per kiek laiko padarytų visą kėbulą? Apie kainas jau kaip ir parašė. Tik klausimas: čia vien už smėliavimą, ar ne? Kiek dar kainuoja gruntavimas? Ir kaip tada daryt su gruntavimu? Tarkim nusmėliuoja ir reiktų iškart gruntuot, kad nepasidengtų rūdim. Bet juk reikia dar daug kur pervirint. Tai paskui pervirintas vietas pakartotinai gruntuot?
Neformatas! :baninti?:
User avatar
Saintly
Forumietis
Forumietis
Posts: 94
Joined: 2004 Mar 30 Tue, 20:57
Location: Vilnius

Post by Saintly »

Pofka1>
gal gali tiksliai aprasyt, kaip valei detales, kokias medziagas, irankius naudojai?
User avatar
Pofka1
Forumietis
Forumietis
Posts: 1207
Joined: 2006 Jan 21 Sat, 19:18
Location: Kaunas

Post by Pofka1 »

Saintly wrote:Pofka1>
gal gali tiksliai aprasyt, kaip valei detales, kokias medziagas, irankius naudojai?
Metodika tokia. Senukuose perki rūgšties dažams (senų dažų nuėmėjas ir t.t. Tik nemaišyk su tirpikliu !!!) Būna ten ivairių tik nepirk pačios pigiausios, nes prastai "ima". Dar nusipirk specialių, atsparių rūgščiai pirštinių ir apsauginius akinius, nes gali nusideginti rankas gana rimtai. Rūgštį ant detalių reikia dengti teptuko pagalba ir gan storai. Vėliau palaukti 20 - 30 min. (priklauso nuo dažų ir jų storio). Praėjus tam tikram laikui dažų sluoksnis tarsi "susigarbanoja" ir pavirsta į drebučius. Jie iš pirmo karto dažai neatšoka, tepimą rūgštimi galima pakrtoti, tik savrbiausia negailėti rūgties. Taigi kai dažai jau atšokę, imi į rankas drėlę, dedi ant jos vielinį šepetį ir valai. Dažai valosi itin lengvai - tiesiog malonumas. Nušveitus dažus šepečiu darbą reikėtų užbagti acetonu arba skiedikliu 647 ir t.t Patariu acetonu detalę valytikelis kartus, kad gerai nusiriebalintų ir neliktų jokių rūgšies likučių. Prieš gruntuojant dar galima lengvai sušveisti detalę smulkiu glencpopieriu, bet tai nėra būtina. Taigi sėkmės darbe ! ! !
mindazzz
Forumietis
Forumietis
Posts: 169
Joined: 2004 Apr 15 Thu, 7:26
Location: Vilnius
Contact:

Post by mindazzz »

Dar vienas patarimas - nepagailėk pinigų geresniam ir brangesniam šepečiui, kuris storesnės vielos ir daugiau apsukų atlaiko - tie prastesni gal ir pigesni (apie 5-8lt/vnt), bet vieno užtenka maždaug valandai darbo. Aš Dnepro skardas valydamas sunaudojau apie 8 vnt jau. Bet tie geri irgi nepigūs - apie 20lt/vnt. Jei nesiruoši daug pinigų tam išleist, tai patarčiau šepečius pirkt ne "Senukuose", o "Statybų alėjoj", ten yra tokie po 4,80lt - kolkas geriausiai laiko.

Na o nuvalytą paviršių, yrap ten, kur parūdiję buvo, patarčiau rūdžių surišėjo sutept, palaukt, kol išdžius, nušveist su šepečiu. Gali procedūrą kelis kartus pakartot - nepakenks :wink:
Niekada nesakyk niekada!
User avatar
Dragoon
Forumietis
Forumietis
Posts: 128
Joined: 2005 Feb 09 Wed, 22:18
Location: Utena
Contact:

Post by Dragoon »

cia motociklo cilindrai su galvutem kaip atrodo pries smeliavima ir po
Attachments
0222_184505X.jpg
0222_184505X.jpg (35.54 KiB) Viewed 1324 times
0213_222557X.jpg
0213_222557X.jpg (36.66 KiB) Viewed 1324 times
0603_120318X.jpg
0603_120318X.jpg (35.68 KiB) Viewed 1324 times
User avatar
Socrat
Forumietis
Forumietis
Posts: 360
Joined: 2004 Aug 07 Sat, 21:55
Location: Utena- Vilnius
Contact:

Post by Socrat »

Dragoon, kokį čia mocą tvarkai? (gali į pm)
Neformatas! :baninti?:
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Posts: 470
Joined: 2005 Jul 08 Fri, 21:02
Location: Šiauliai

Post by Kalvis »

Dragoon,o po smėliavimo galvutės nesitepa?Paviršius pasidaro šiurkštus ir turėtų traukti nešvarumus.Turiu darbe smėliasrovę,bet galvutes nesiryžtu smėliuoti,kad poto nebutų dar bjauresnės.Aliuminį geriausia chemiškai poliruoti,bet pas mus galvanikoje to jau gerą dešimtmetį nebedaro.
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Posts: 470
Joined: 2005 Jul 08 Fri, 21:02
Location: Šiauliai

Post by Kalvis »

Keista skaityti,kai baiminamasi smėliasrove sugadinti detales,bet siūloma jas ėsdinti rūgštimi ir po to nuplauti skiedikliu.Nesu stiprus chemikas,bet žinau,kad rūgštis neutralizuojama šarmu,o ne skiedikliu.Manau,kad tie dažų nuėmikliai tinka tik grindų dažams nuimti,o dirbant su metalu tik smėliasrovė.
Beje,koks turi būti spaudimas,kad skardą sulankstytų?Darbininkas šlangos nenulaikys.
Apie rūdžių įmušimą išvis kažkoks "briedas".Du motociklus pats nušveičiau,bet tokio efekto neteko stebėti.Kvarcinis smėlis,spaudimas 6-7 atm.-ir kuo puikiausias rezultatas,jokių įlenkimų,jokių įmuštų rūdžių.
User avatar
Sergej
Forumietis
Forumietis
Posts: 936
Joined: 2004 May 20 Thu, 16:22
Location: Vilnius

Post by Sergej »

o as su paprastu smulkiu smeliu ir 10-11atm:)
Post Reply