Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
VERSLOVAS rašė:na kolegos pasidalinsiu savo šios dienos bandymu praeiti T.A vilniuje su GAZ 24-02.Tikiuos netaps tai nauja tuvlitos mada-nes kiek savo turėtų,ar esamų oldtimerių -taip dar netikrino:) Pradžia-atvažiavau į apžiūrą ir iškart (turbūt metę kitas mašinas apžiūrimas) sulekė gal septyni-devyni darbuotojai.Kiekvienas žiūrinėjo,komentavo ir tt. Pradėjo -kodėl tech.pase nėra įrašyta septynių sėdimų vietų.Sakau- senam tech.pase to nebuvo, o aš papildomos apžiūros nedariau ir perašiau iš seno į naują tech.pasą duomenis. Tada-kur diržai gale:))??vėliau daėjo iki galinės dalies ir vos ne prisiglaudę prie galiniių žibintų-įžiūrėjo kad gal būt 2cm pločio ir kokių 5 cm ilgio atšvaitukas galiniam žibinte pablūkęs. Na pasakiau,kad mašina garaže buvo laikoma pastoviai ir tech.apžiūras eidavo be problemų (prieš mėnesį eita taip pat ir niekad nebuvo prikibta dėl to-reikėjo lingėse gumas pasikeist tik)...tada pasakė-klijuok atšvaitukus šalia žibintų.Sakau,čia antros laidos GAZ 24 ( pas mane 1980 m. - antra laida jei neklystu nuo 77 prasidėjo) ir jau nėra joje tų atšvaitų-tada užvirė tas darbuotojas:))kad neiaškinčiau ir kad reik įklijuot:)) Tada priėjo prie vairuotojo durų ir pradėjo krapšyt langą (aš sakau kas dabar- sako mėgstat klijuot plėveles.....aš sakau kokias????langai gi šviesus.....-pakarapštė ir nieko netsakęs pradėjo apžiūra kitų organų:))-na po šių veiksmų, aš nusisukau ir nekreipiau dėmesio į jo tikrinimus:) po tikrinimų -darbuotojas sėdo sau ramiai ir išvažiavo iš stoties už vairo (niekad gyvenime nieks nevažinėjo po apžiūros) ir tada pasakė-kad turi "švilpt" stabdžių stiprintuvas (pas mane jie du).Stabdžiai stende parodė-kad stabdžiai yra geri ir toli dar buvo iki leistinų normų.Sako -aš turėjau volgą ir ten švilpė jomajo kaip- o pas tave nešvilpia:_))
Tad tikiuos tik man toks "tuvlitos kadras" pateko , ir netaps tai nauja mada -kaip vėl privertsi eiti T,A.pakartotinai turintiems oldtimerius (vien kad langus krapštinėjo nagu ,kurie yra niekad nematę jokių plėvelių-ką pasako).Tiesa apžiūros metu-man vis kišdavo įsigyt galinį tiltą, kurį jis turi:)) gerai,dar kad neprikibo prie manojo tilto-nes turbūt vilniuj jau nepraeičiau T.A kol tilto nepasikeisčiau:))
Man tas pats buvo kai savo 24 Volga variau i TA. Kai paprase ijungti avarine ir priesrukinius zibintus ir kai atsakiau kad ju tokiu cia is gamyklos ner tai net tiket nenorejo, kol nenuejau pas pamainos virsininka ir jis atejas nepaaiskino kad cia tokiu tikrai is gamyklos nera. Ir dar kai sriegine ivore barskejo kratant masina, tai irgi nezinojo kas cia barska kol pats neparodziau ir nepaaiskinau, kas barska.
Vos spejau susitvarkyti. 8:03 valandos ryto 6-ieni issispaudziau 132 numeriuka :) . Internetu sake, kad jau negalima, uzluze viskas. Be je , sustabdymą galima pratęsti ne iki spalio 1 d., o tik iki rugsėjo 28 dienos!
Kiek domejausi, tai sustabdai registracija, o toliau viskas kaip ir anksciau. Susirasai pirkimo pardavimo sutarti (zinoma su draudimu) ir tada vargas lieka pirkejui-TA .
Aš tai prikniedysiu, nes numeris mano, pirktas už mano pinigus, jei nores nuimti te patys kniedes nusigrežia Tiesa, į kelius nevažiuosiu, bet numerio nei už ką neatiduosiu.
arwis rašė:Gal kas zinot kaip bus su siuo metu jau isregistruotom t.p? na del ilgo neperrasymo pvz.
Vakar klausiau regitroje kaip bus, jei pardaviau baika ir deklaravau pardavima online, o zmogus neregistravo, nes baikas be TA ir draudimo ir bendrai - isardytas. Sake - baikas isregistruotas, reikes eiti nr sutikrinima, TA, o del numeriu nepasiteiravau. Taigi nematau as cia bedos - jei turite dokus ir pirkimo sutarti, po kurio laiko blogiausiu atveju reiks nusipirkti naujus numerius, nes seni bus pripazinti negaliojantys.
Mano turima jawa, kuri yra išardyta, kaip tik tokioje situacijoje. Jos dar neprisiregistravau, o turiu tik pp sutartis. Nieko tragiško nematyčiau dėl naujo numerio ėmimo, bet va senasis dar su lietuviška trispalve ir nėkart nenaudotas, tad verktų širdis tokį atiduot "metalan"...