Motorinio dviracio orginalumas (Riga 5)

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 724
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Standartinė Geodezininkas »

va radau, kažkada pardavinėjau
Prikabinti failai
Capture.PNG
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 724
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Standartinė Geodezininkas »

O ten antroj foto turbūt yra riga 7, su kitokiu stopu, sparnų laikikliais storais.
DRV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 261
Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
Miestas: Kaunas

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Standartinė DRV »

Geodezininkas rašė:O ten antroj foto turbūt yra riga 7, su kitokiu stopu, sparnų laikikliais storais.
Panašu, kad taip ir bus - variklis su atskiriama galvute, tai bus D6.
augism
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 604
Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
Miestas: Radviliškis

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Standartinė augism »

Labai gražus Riga 5 motorinis. Vairo kolonėlės tiltas charakteringas Riga 5. Visi, kas domisi motoriniais žino, kad Riga 5 buvo labiausiai besikeičiantis modelis. Visi sutinka tik dėl vieno: variklis turi būti D5. Ant Jūsų variklio neiškalta nieko. Internete paplitusi nuomonė, kad tai D8 ar D8E variklio brokas. T.y., nepraeidavo bandymų, arba kas nors iki bandymų nufyrindavo... nespėdavo suteikti numerio :) Čia daugiau versija.
Gaila žiūrėti į tokį sulankstytą baką. Parašykite man, tikrai su geriausiais linkėjimais padovanosiu. Tik be gumos (deficitas). Žinau, kad Jūsų apetitas bus didesnis, siūlysite pinigus, bet ... deja. Tik dovanos :)
egvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 679
Užsiregistravo: 25 Kov 2008, 18:04
Miestas: Jankai

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Standartinė egvis »

augism rašė:Labai gražus Riga 5 motorinis. Vairo kolonėlės tiltas charakteringas Riga 5. Visi, kas domisi motoriniais žino, kad Riga 5 buvo labiausiai besikeičiantis modelis. Visi sutinka tik dėl vieno: variklis turi būti D5. Ant Jūsų variklio neiškalta nieko. Internete paplitusi nuomonė, kad tai D8 ar D8E variklio brokas. T.y., nepraeidavo bandymų, arba kas nors iki bandymų nufyrindavo... nespėdavo suteikti numerio :) Čia daugiau versija.
Gaila žiūrėti į tokį sulankstytą baką. Parašykite man, tikrai su geriausiais linkėjimais padovanosiu. Tik be gumos (deficitas). Žinau, kad Jūsų apetitas bus didesnis, siūlysite pinigus, bet ... deja. Tik dovanos :)

Aciu pakomentavusiems , bendras vaizdas ryskeja :-) Kiek pavyko iskaityti lenteleje panasu kad sis motorinis 1969m. gamybos kaip suprantu paskutiniu Riga5 leidimo metu?

Galbut kazkas turi foto orginalios stovejimo kojeles ir galetu detaliai pakomentuoti kuo skiriasi nuo kitu modeliu? esanti mano modifikacija :-) paemiau naujesne ,nes nebuvo ka deti ir ispjoviau vidine daly ,kad nekabintu rato.Truputy pavirinau kad stipresne butu.

Prisiminiau kad kazkur yra ir senesnio modelio sodyne , bet odos apmusalo nelike tik kempine.
Labai domina orginalios sodynes pasiuvimas, tai yra aptraukta vientisa oda ar yra kazkoks rastas?
:labas:
Vartotojo avataras
Klasikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 240
Užsiregistravo: 04 Sau 2011, 12:38
Miestas: Vilnius-Ignalina

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Standartinė Klasikas »

Jei reikės D5 varikliuko rašyk. Žmogus pilnam komplekte turi. :-)
egvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 679
Užsiregistravo: 25 Kov 2008, 18:04
Miestas: Jankai

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Standartinė egvis »

Sveiki , truputy pasimeciau informacijos gausumoje, is kurios puses turetu buti priekine(didzioji) mynimo zvaigzde kaireje ar desineje?
Paskutinį kartą redagavo egvis 16 Bir 2014, 22:47, redaguota 1 kartą(us).
:labas:
DRV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 261
Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
Miestas: Kaunas

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Standartinė DRV »

Jei kalba apie Riga 5 tai priklauso nuo modifikacijos. Pas pirmosios laidos modelius iš kairės, pas vėlesnius - iš dešinės.
egvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 679
Užsiregistravo: 25 Kov 2008, 18:04
Miestas: Jankai

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Standartinė egvis »

DRV rašė:Jei kalba apie Riga 5 tai priklauso nuo modifikacijos. Pas pirmosios laidos modelius iš kairės, pas vėlesnius - iš dešinės.

Galbut atvirksciai? sakykim sedziu ant motorinio tai kuri puse bus?

Dar vienas klausimas butu ar teisingos ratu stebules pasmane?
:labas:
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 724
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Re: Motorinio dviracio orginalumas

Standartinė Geodezininkas »

Kad nekurt naujos temos prisijugsiu.
Riga 5 ir 7 lempa skiriasi dydžiu ir tvirtinimu, bet ar pats lankelis su stiklu tinka vienas kitam? Ir prie ko tvirtinas riga 5 lempa?
Kitas klausimas dėl pedalų grandinės įtempėjo kur prie galinės žvaigždės. Kodėl eksploatacinej knygutej paišomas kažkoks įtempėjas prie kojelės?
Riga 5 sėdynė su paralonu ar tik iš kietos odos kaip paprasto dviračio?
Ar grandines apsauga būdavo pas riga 5 tik uždara ar gali būt ir kaip 7 su skyle?
Gazo rankena ruda ar balta pas 5?
Skelbti atsakymą