Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Seno dyzelio kompresija

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Daxid
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 06 Rgs 2014, 22:17
Miestas: Varėna

Seno dyzelio kompresija

Standartinė Daxid »

Kokia turi buti seno 1.6 paprasto D variklio kompresija kuris stovedavo vw/audi automobiliuose,jei konkreciai tai GOLF MK2 1983–1991. Rida tarp 200-300 simtu stuku.Kiek sekundziu reikia sukti starteriu matuojant?Gal kas matave tokiu varikliu kompresija ir galit pasidalinti savo rodmenimis bei kokia buvo rida.

Aciu
pofke333
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 106
Užsiregistravo: 26 Rgp 2010, 11:37
Miestas: Vilnius.

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė pofke333 »

pasak autodatos naujam varikli turi but 23.5 baro, todel manau turetu but nemaziau 20baru
jawa360
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 46
Užsiregistravo: 03 Vas 2008, 19:30
Miestas: Utena
Susisiekti:

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė jawa360 »

Klisti. Buna ir 30. viena toki varikli matavom kuris nubeges buvo kiek daugiau nei 100 tukst. rodė po 28
tauras000
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 831
Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
Miestas: Druskininkai

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė tauras000 »

28 žemutinė riba, ir tai jau ne kažkas.
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Daxid
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 06 Rgs 2014, 22:17
Miestas: Varėna

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė Daxid »

mane domina konkreciai 1.6D ir kiek senkundziu reikia sukti starteriu?
vycka
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 325
Užsiregistravo: 23 Bal 2005, 23:21
Miestas: Pnvz

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė vycka »

Jei maziau kaip 25atm. tai ne stebuklas,o sukti nors ir 2 valandas,vistiek daugiau nebus
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė _Valdas_ »

suki kol nustoja kelt kompresometro rodyklę. tai priklausys nuo dujų skirstymo mechanizmo būklės. jei žiedam vamzdiec - gali sukt kaip kolega sakė kad ir dvi valandas, kompresijos nuo to nepadaugės. šitam aparatui apie 28bar būtų - dar pusė velnio, vesis. jei 25bar - tada gali būti, kad šaltu oru teks žvakes žarint du kartus. norma apie 30bar. kaip tai priklauso nuo ridos - niekas nepasakys, nes priklauso nuo variklio prižiūrėjimo lygio (vienas nekeisdamas alyvos gali variklį supielint ir ties 80 - 100 tūkst.km ridos ar dar mažiau, kitam ir milijoną atlaikys). ir dar - Lietuvoj su tikrom ridom..na būkim realistai - vienetai..
Daxid
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 189
Užsiregistravo: 06 Rgs 2014, 22:17
Miestas: Varėna

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė Daxid »

na tokiai masinytei rida nelabai vertes prideda...
jawa360
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 46
Užsiregistravo: 03 Vas 2008, 19:30
Miestas: Utena
Susisiekti:

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė jawa360 »

tauras000 rašė:28 žemutinė riba, ir tai jau ne kažkas.


Taip, nekazkas, nes variklis su turbina. O tie greiciau pradeda nebesivest..
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Seno dyzelio kompresija

Standartinė _Valdas_ »

gamintojas teigia, kad šitam aparatui ribos yra 26-34bar. patirtis rodo, kad važiuoja ir su mažiau. šiltu laiku, o šaltu...su mažiau kompresijos - stovi arba užvedimas "šlipso" pagalba.

dėl teiginio, kad "turbo dyzeliai greičiau praranda kompresiją" tai norėčiau išgirst rimtų argumentų.. :galvoti:

beje, autorius ir kolega Tauras turbo neminėjo.
Skelbti atsakymą