Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
Izhas56
|
Parašytas: 2011 Lap 07 Pir, 21:13 |
|
Užsiregistravo: 2011 Bir 11 Šeš, 21:11 Pranešimai: 232 Miestas: Vilnius-Zarasų raj
|
jei pinigų ir noro turi , apsimoka .
_________________ PERKU K-175 DALIS.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
pofke78
|
Parašytas: 2011 Lap 07 Pir, 21:20 |
|
Užsiregistravo: 2011 Bal 11 Pir, 10:23 Pranešimai: 1908 Miestas: Kaunas
|
jokse19 rašė: O gal kas žinot kiek gali ~kainuoti padaryti stūmuoklį? nuo 43 eurų
|
|
Į viršų |
|
|
Whizzer
|
Parašytas: 2011 Lap 17 Ket, 23:24 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Vas 14 Šeš, 17:31 Pranešimai: 20 Miestas: Birzai
|
Pridesiu iš savo patirties su minsk varikliais. Nepatariu forsuoti minsk'o variklio nes jo variklio pagrindas sukurtas dar pokario metais ir is esmes nepakeistas iki šiol. Tai seno tipo design'as todėl ji labai sunku forsuoti, ir dažniausiai nepateisina lukesciu į įdėtą darbą. Forsuoto sumažes drastiškai resursas ir ilgai džiaugtis negalėsi, labai galimas variantas, kad gerai forsuotas minsk variklis gali nelaikyt nė vienų kroso varžybų (na tai priklauso kiek ko pakeista iš "stock" į "race" dalis). Nesakau, kad geriau nieko nedaryt išvis, jei yra lešų tai pirmyn, nes bus gera praktika su varikliais pradziai. Įtin daug galios galima išspausti iš jawa, 638-12v modelio. Suderinus net ir rezonansini ismetimo efekta su isiurbimo, tam tikram sūkų deapazone galima gaut nemaža sūkimo momentą. Norint plestis galima būtų parašyt knygą, kadangi pradėjus didinti galia sovietiniams motociklams iš esmės reiktų keisti pagrindinius sūkimo momento perdavimo taškus su visom jiems tenkančioms apkrovoms. Aplamai perdarinėjant gaunasi labai daug teorijos praeiti ir kita svarbiausia dalis darbų atlikimo preciziškumas, tam reikia nemažai spec. įrankių, staklių, patirties.
_________________ RIGA 11
Hercules prima 5s
|
|
Į viršų |
|
|
judosius
|
Parašytas: 2011 Lap 18 Pen, 9:58 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2010 Rgs 01 Tre, 22:05 Pranešimai: 42 Miestas: kaunas
|
Nuotraukose matomi,ir dar begalė įvairiu perdarymu buvo(gaila neišliko kitos foto) , jikov karbiuratorius. Broliuku Latviu gamintas degimas (panašus į motoplata) Specialus duslintuvas. Perdarytas cilindras, 1mm. plieninis žiedas. ir tt.. Toks variklis stovėjo mano kartinge, ėjo kaip velnias. Ir kartingas ir pinigai remontui. Bei begalė nervu ir nusivylimo, nes nežinai ar jis važiuos šiandien , ar ne. Galiausiai pakeitęs stūmoklį, visus guolius, "padares" cilindrą - viska kartu su kartingu pardaviau už 500 litu ir tuo džiausiuosi,nekalbant koki nuostoli patyriau. Bijojau po remonto užkurt kad niekas vėl nesugestu. Tikrai nepatariu prasidėt su minsk 125 forsavimu.
Prikabinti failai: |
Failo aprašymas: vietoje grandines dantratinis perdavimas.
DSC02024.JPG [ 77.26 KiB | Peržiūrėta 4716 kartus(ų) ]
|
Failo aprašymas: lengvintas alkūninis , ir ko gero ne originalas, bei tikrai neoriginalus švaistiklis.
DSC02032.JPG [ 78.58 KiB | Peržiūrėta 4716 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
marjaxxx
|
Parašytas: 2011 Lap 18 Pen, 13:54 |
|
Užsiregistravo: 2007 Spa 05 Pen, 13:50 Pranešimai: 1623 Miestas: Panevėžys - Vilnius
|
|
Į viršų |
|
|
sth55
|
Parašytas: 2011 Lap 18 Pen, 19:02 |
|
Užsiregistravo: 2008 Rgs 18 Ket, 19:11 Pranešimai: 1212 Miestas: Vilnius
|
|
Į viršų |
|
|
Whizzer
|
Parašytas: 2011 Lap 18 Pen, 20:49 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2009 Vas 14 Šeš, 17:31 Pranešimai: 20 Miestas: Birzai
|
Paciam neteko turet reikalu su izh markes motociklais, bet yra kas uzsiiminejo su sitais varikliais. Va http://www.motomanai.lt/moto-forumas/mo ... .4504.html Kaip matyti, tikiem varikliam reikia nueiti ilgoka kelia norint ka nors is ju padaryti, ir tai yra gerbtina, bet kaip ir kitu sovietiniu motociklu pagrindinis minusas tai ju mazas resursas. Noredamas nors kiek laiko be problemu vazinetis turi pakeist kone viska, kas yra brangu, nes daug detaliu gaminti reikia kontaktuojant su ivairiais meistrais, taikyti nuo geresnes technikos. Toks darbas neatsiperka ir negali atsipirkt, taciau yra labai gera praktika tolimesniam darbui su varikliais.
_________________ RIGA 11
Hercules prima 5s
|
|
Į viršų |
|
|
DRV
|
Parašytas: 2011 Lap 21 Pir, 3:32 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Lap 13 Sek, 20:38 Pranešimai: 261 Miestas: Kaunas
|
jokse19 rašė: Sveiki... Norėjau paklausti apie Minską(4 bėgių). Noriu forsuoti variklį, dėti 1 ziedo didesnį stūmuoklį, lengvinti veleną. Taigi ar tai apsimoka? Negražu atsakinėti klausimu į klausimą, bet... Koks tavo galios didinimo tikslas? Aplenkti draugą su kitu Minsku, ar nori pasikrapštyti, ar tiesiog nori ką nors sugadinti? Prieš mėnesį prisiminiau seną savo pomėgį - dvirates transporto priemones ir nusprendžiau nuo keturtakčių variklių grįžti prie dvitakčių nuo kurių prasidėjo mano hobis. Vaikystėje išsiaiškinau dvitakčio veikimo principus ir persiorientavau į keturtakčius; su jais praleidau eilę metų - sukaupta daug medžiagos, žinių; įgyta patirties, pasiekta pergalių. Kai grįžau prie dvitakčių pradėjau nuo informacijos rinkimo, kad sukaupti kitų patirtį, vėliau viską "susidėlioti į lentynas" ir paversti viską žiniomis, kuriomis naudojantis galimą būtų kažko pasiekti. Man pasiekimas yra asmeninis pasitenkinimas. Jei aš esu patenkintas, tai jau šis tas. Per mėnesį praverčiau nemažai puslapių ir galiu pateikti santrauką - problemos tos pačios, kaip ir tarp autosporto mėgėjų. Mažai kas galvoja apie patvarumą. Dažnai nereikia be proto galingo variklio, kad užlipti ant pakilos, ar tiesiog mėgautis vairavimu. Sunku būtų suskaičiuoti kiek yra auto ir moto gerbėjų kurie atsisakė savo hobio, nes pritrūko pinigų dalims. Galios didinimas gali būti smagus dalykas, kai viskas daroma su protu, bet kai daroma be proto tai yra pragaištingas užsiėmimas. Dvitakčiai tampa labai trapūs avantiūristų rankose, nes juos, ne taip kaip keturtakčius, yra lengva modifikuoti. Tai yra ir pagrindinė dvitakčius ištinkančių tragedijų priežastis. Modifikuojant dujų skirstimo fazes - langus, nesunkiai galima sukelti variklio darbinius sūkius. Pasakykit man, ar protinga "sukti" variklį ir gainioti stūmoklinės grupės dalis iki 12 000 apsisukimų per minutę tuo tarpu kai viskas buvo sutverta veikti iki 6000 apsisukimų per minutę? Net nesinori naudojantis elementariomis fizikos žiniomis apie pagreitį skaičiuoti kokią inertinę masę įgyja stūmoklis pakėlus sūkius iki 12 000 per minutė. Nuo tų inertinių jėgų nepritaikyto alkūninio veleno "blynai" turėtų pradėti "šokti" ir "ploti". Be inercijos yra dar ir temperatūrinis režimas. Variklis net be žvakės išsuktas iki tų 12 000 apsisukimų, vien nuo trinties išskirs be galo daug šilumos ir be tinkamo aušinimo, mažų mažiausiai "užkals". Trintis kartu su išskiriama degimo metu šiluma tampa rimtu išbandymu, kai norima turėti galingą ir patvarų variklį. Pastebėjau, kad dažnai dvitakčių turėtojai linkę į mišinio liesinimą. Paliesinus išgaunamas didesnis galingumas, nes liesas mišinys degimo proceso metu išskiria daugiau šilumos, o fizika skelbia, kad vienodo tūrio, sandarius indus pripildžius vienodų kiekiu dujų slėgis bus didesnis tame, kuris bus karštesnis. Paliesinus mišinį yra gaunamas didesnis slėgis virš stūmoklio darbo takto metu. Tiems kas dar neįžvelgė bendro vaizdo - paliesinus mišinį didėja jo degimo temperatūra ir labiau kaista stūmoklio dugnas, kuris, persistengus, perkaista ir nuo didelio slėgio, kuris jį veikia, yra "prapučiamas" kiaurai. Kitas gi reikalas - nesugebėjimas kontroliuoti variklio temperatūros ar netinkamas žvakės kaitrumo parinkimas priveda prie detonacijos - priešlaikinio degiojo mišinio užsidegimo drastiškai sukeliančio slėgį virš stūmoklio, ko pasekoje nukenčia stūmoklio dugnas, švaistiklio guoliai, o kartais ir švaistiklis sulinksta. Tik dabar supratau kokia yra žodžių junginio kurį aptikau knygutėje apie kartingus: "Умеренно форсированный двигатель" - sakingai padidintos galios variklis. Galima sukonstruoti variklį kurio paskirtis kuo greičiau sulūžti nuo savo gi galingumo, arba tokį kuris vos pasuks save, bet veiks be galo ilgai. Kalbant apie variklius reikia nuspręsti kokio "tvarumo" reikia; varžybos, vasaros sezonas, keturi šimtai metrų. Kai yra nuspręsta, tada reikia ieškoti atsakymo į klausimą - "kaip tai pasiekti". Mano draugas užsiiminėjo motorolerių sportu. 70 kubinių centimetrų variklis motoroleryje su ant viršaus užsilipusiu augalotų jaunuoliu išvystydavo 140 kilometrų per valandą greitį. Net važiuojant šimto kilometrų per valandą greičiu priekinis ratas nesunkiai atplyšdavo nuo žemės - motoroleris kildavo "piestu". Variklio kaina apie penkiolika tūkstančių litų. Variklio dalys buvo parinktos taip, kad galima būtų džiaugtis maksimaliu galingumu apie šešias valandas, po kurių reikia visą variklį perrinkti patikrinant pagrindines dalis, pakeičiant žiedą, riebokšlius, guolius ( vieneto kainai tarp 80 ir 300 litų). Dar kartas ir reikia keisti stūmoklį. Ir taip toliau. Tai yra kaina, kuria tenka mokėti už patvarumą, norint gauti taures ir medalius. Ar apsimoka didinti galią rusiškai technikai? Apsimoka, jei nori, ją padidinti su protu.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
dnepr diskinis stabdis
zazrali
» 2023 Geg 15 Pir, 21:29
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
zazrali
» 2022 Gru 05 Pir, 17:29
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
Giedryz
» 2020 Sau 16 Ket, 14:21
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
Ledūklis
» 2021 Gru 14 Ant, 22:09
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
kukutis
» 2021 Rgp 05 Ket, 9:58
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
Ledūklis
» 2020 Gru 13 Sek, 19:43
|
|
Pannonia cdi degimas
Mikik
» 2018 Lie 01 Sek, 12:00
|
|
Bmw r100 k650 reme
chille1983
» 2020 Vas 13 Ket, 23:29
|
|
Gaz 21 tilto keitimas
karpekas
» 2019 Vas 14 Ket, 12:07
|
|
M-72 ir sovek.
virginijus007
» 2018 Lap 08 Ket, 12:58
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
dnepr diskinis stabdis
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2023 Bir 15 Ket, 21:57
zazrali
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Gru 27 Ant, 22:42
Ledūklis
|
|
gaz 21/24 uaz priekiniai diskiniai stabdziai.
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Bir 17 Pen, 12:51
Tadas B
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Vas 03 Ket, 11:01
Giedryz
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Sau 03 Pir, 22:53
Ledūklis
|
|
Moskvich 412 su BMW varikliu, klausimai
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 24 Ant, 23:01
zazrali
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 05 Ket, 16:32
evris
|
|
Iž 49 + "motoraikos" degimas
[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Bal 21 Tre, 8:43
virginijus007
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 18 Pen, 23:31
Ledūklis
|
|
Pannonia cdi degimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 06 Sek, 21:29
papaukst
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|