Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
pofke333
|
Parašytas: 2013 Kov 21 Ket, 21:44 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2010 Rgp 26 Ket, 10:37 Pranešimai: 106 Miestas: Vilnius.
|
[quote="jolita"][quote="pofke333"]Variklio turi pakakt tikrai.nes 250cc plius dvitaktis, tai prilygsta ir 500cc 4t varikliams.dar skysciu ausinamas, tai ir del ausinimo sukt galvos nereiks[/quote] galetumet paaiskint[/quote] hmmmm, na keturtaktis variklis turi 4 darbo ciklus ir juos atlieka per 2 alkuninio veleno apsisukimus, o dvitaktis variklis viska atlieka per viena alkuninio veleno apsisukima, taip isskirdamas daugiau galios, taip lygiuodamasis ir su daug galingesniais 4 taktu varikliais
_________________ VAZ 21013-1981 :)
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
pofke78
|
Parašytas: 2013 Kov 21 Ket, 21:50 |
|
Užsiregistravo: 2011 Bal 11 Pir, 9:23 Pranešimai: 1908 Miestas: Kaunas
|
pofke333 rašė: hmmmm, na keturtaktis variklis turi 4 darbo ciklus ir juos atlieka per 2 alkuninio veleno apsisukimus, o dvitaktis variklis viska atlieka per viena alkuninio veleno apsisukima, taip isskirdamas daugiau galios, taip lygiuodamasis ir su daug galingesniais 4 taktu varikliais Kažkur bandymai daryti su tiksliais matavimais, ar tik pasvarstymai prieš miegą?
|
|
Į viršų |
|
|
martian
|
Parašytas: 2013 Kov 21 Ket, 22:45 |
|
Užsiregistravo: 2005 Sau 17 Pir, 23:30 Pranešimai: 178 Miestas: Nemenčinė-Vilnius
|
pofke333 pasakė greičiau "pasvarstymus prieš miega". Dvitaktis variklis tik teoriškai turėtų generuoti dvigubai didesne galią nei tokio paties darbinio tūrio keturtaktis variklis..tokia teorija galima lygint nebent su hipoteze. "Toli gražu" tokiom hipotezėm iki realybes :) Dvitakčio variklio nuostoliai didesni nei keturių taktų variklio (prarastas darbinis tūris dėl kanalų, tikrasis suspaudimo laipsnis mažesnis nei geometrinis (gamintojo pateikiamas), šviežio degiojo mišinio porcijos dalies praradimas su deginiais ir panašūs dalykai...). Mechaninis naudingumo koeficientas mažesnis nei keturtakčio VDV. Lyginant to paties darbinio tūrio dvitaktį ir keturtaktį VDV, dvitakčio galia gali būti tik iki 60% didesnė nei keturtakčio...jokiu būdu ne dvigubai.
_________________ Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m. Днепр ??? ???? VW Scirocco "White Cat" 1985 m. Ford Fiesta Mk1 1982 m.
|
|
Į viršų |
|
|
juodas
|
Parašytas: 2013 Kov 22 Pen, 8:13 |
|
Užsiregistravo: 2012 Lie 19 Ket, 11:49 Pranešimai: 91 Miestas: Kaunas
|
jolita rašė: nerandu filmuko nuorodos Pataisiau pirmą pranešimą, buvau pamiršęs pridėt nuorodą.
_________________ Jei neturi ką pasakyti - patylėk.
|
|
Į viršų |
|
|
tadas1991
|
Parašytas: 2013 Kov 22 Pen, 8:29 |
|
Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03 Pranešimai: 2067 Miestas: Kaunas
|
juodas rašė: Tai galima pajungti su radijatorium pritaikyt, čia manau didelių problemų neturėtų kilti. Mane labiau gąsdina benzino siurbliukas, nes kolkas su tokiu dalyku neteko susidurti, net neįsivaizduoju kaip jis veikia, o ardyt, tam kad pravalyt, tai greičiausiai teks. Atvirkščiai, kuro padavimą padaryt nėra problemų, o pritaikyt variklį, aušinamą vandens telkinio vandeniu (amplitudė 0-20C) aušintis uždaram rate, kur darbinė skysčio temperatūra gali būti gerokai didesnė, lengva nebus. Reiks ir pompą priderint, ir radiatoriaus labai didelio, kad išaušintų gerai.
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2013 Kov 22 Pen, 8:36 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Jei gąsdina benzino siurbliukas, tai gal reiktų pradėt nuo susipažinimo su technika paprastesniuose projektuose, negu oro rogių konstravimas.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Kęstutis 57
|
Parašytas: 2013 Kov 22 Pen, 9:54 |
|
Užsiregistravo: 2009 Rgp 27 Ket, 22:58 Pranešimai: 887
|
Benzino siurbliukas, tai paprasčiausia, kas yra tame variklyje. Dar 10 metų iki to, kaip pradėjo tai daryti gamykla (kartinge), pas mane bakas buvo žemai. Jokių mechaninių perdavimų, niekas nestringa. Siurblys su varikliu sujungtas dviem žarnelėm,- per vieną pulsuojantis vakumas, o per kitą benzinas.
_________________ Kęstutis, bet ne tas. Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
|
|
Į viršų |
|
|
abc
|
Parašytas: 2013 Kov 22 Pen, 10:49 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Sau 18 Ket, 16:39 Pranešimai: 388 Miestas: Ukmergė
|
Mano nuomone šis motoras aiškiai persilpnas ir netinkamas aerorogems.Jeigu dar prikabinsi radiatorių su aušinimo skysčiu, padidinsi bendrą masę,pabloginsi aerodinamines konstrukcijos savybes.Aerorogės,tai aviacija.Kaip nebūtu keista,bet pakelti vienviečiui lėktuvėliui užtenka žymiai silpnesnio variklio,negu pastumti balvona sniegu.Sniegas nėra toks slidus kaip atrodo.Saugumo sumetimais rogėse sraigtas stovi gale,ir dalinai dirba aerodinaminiame šešėlyje,kitaip sakant negali pilnai atsispirti į orą.O jeigu da neparinktas tinkamas propeleris,tai ir su dar galingesniu varikliu gali taip ir nepajudėti iš vietos. Šiaip tinkamiausi kokybės ir kainos atžvilgiu tam reikalui būtu ,,kaškiu ,emkiu,, ,vw 1.6,gal dar zaz,oru aušinami varikliai,prieš tai juos atatinkamai apdirbus.
_________________ Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
|
|
Į viršų |
|
|
juodas
|
Parašytas: 2013 Kov 22 Pen, 11:43 |
|
Užsiregistravo: 2012 Lie 19 Ket, 11:49 Pranešimai: 91 Miestas: Kaunas
|
tadas1991 rašė: juodas rašė: Tai galima pajungti su radijatorium pritaikyt, čia manau didelių problemų neturėtų kilti. Mane labiau gąsdina benzino siurbliukas, nes kolkas su tokiu dalyku neteko susidurti, net neįsivaizduoju kaip jis veikia, o ardyt, tam kad pravalyt, tai greičiausiai teks. Atvirkščiai, kuro padavimą padaryt nėra problemų, o pritaikyt variklį, aušinamą vandens telkinio vandeniu (amplitudė 0-20C) aušintis uždaram rate, kur darbinė skysčio temperatūra gali būti gerokai didesnė, lengva nebus. Reiks ir pompą priderint, ir radiatoriaus labai didelio, kad išaušintų gerai. Protingai pasakei, apie tą dalyką visai nesusimąsčiau. Dėkui visiems už patarimus, manau vėliau dar bus daugiau patarimų, o tą aparatą tai dar ateitį tik žadu konstruoti, tikrai ne dabar, ir manau iki tol susipažinsiu ir su kuro siurbliuku ir kitais dalykais.
_________________ Jei neturi ką pasakyti - patylėk.
|
|
Į viršų |
|
|
jolita
|
Parašytas: 2013 Kov 22 Pen, 14:17 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2012 Rgs 09 Sek, 14:48 Pranešimai: 42
|
abc rašė: Mano nuomone šis motoras aiškiai persilpnas ir netinkamas aerorogems.Jeigu dar prikabinsi radiatorių su aušinimo skysčiu, padidinsi bendrą masę,pabloginsi aerodinamines konstrukcijos savybes.Aerorogės,tai aviacija.Kaip nebūtu keista,bet pakelti vienviečiui lėktuvėliui užtenka žymiai silpnesnio variklio,negu pastumti balvona sniegu.Sniegas nėra toks slidus kaip atrodo.Saugumo sumetimais rogėse sraigtas stovi gale,ir dalinai dirba aerodinaminiame šešėlyje,kitaip sakant negali pilnai atsispirti į orą.O jeigu da neparinktas tinkamas propeleris,tai ir su dar galingesniu varikliu gali taip ir nepajudėti iš vietos. Šiaip tinkamiausi kokybės ir kainos atžvilgiu tam reikalui būtu ,,kaškiu ,emkiu,, ,vw 1.6,gal dar zaz,oru aušinami varikliai,prieš tai juos atatinkamai apdirbus. na jaigu zaz ir vw tai gal geriau oka varikli paieskot
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 15 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
dnepr diskinis stabdis
zazrali
» 2023 Geg 15 Pir, 20:29
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
zazrali
» 2022 Gru 05 Pir, 16:29
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
Giedryz
» 2020 Sau 16 Ket, 13:21
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
Ledūklis
» 2021 Gru 14 Ant, 21:09
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
kukutis
» 2021 Rgp 05 Ket, 8:58
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
Ledūklis
» 2020 Gru 13 Sek, 18:43
|
|
Pannonia cdi degimas
Mikik
» 2018 Lie 01 Sek, 11:00
|
|
Bmw r100 k650 reme
chille1983
» 2020 Vas 13 Ket, 22:29
|
|
Gaz 21 tilto keitimas
karpekas
» 2019 Vas 14 Ket, 11:07
|
|
M-72 ir sovek.
virginijus007
» 2018 Lap 08 Ket, 11:58
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
dnepr diskinis stabdis
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2023 Bir 15 Ket, 20:57
zazrali
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Gru 27 Ant, 21:42
Ledūklis
|
|
gaz 21/24 uaz priekiniai diskiniai stabdziai.
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Bir 17 Pen, 11:51
Tadas B
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Vas 03 Ket, 10:01
Giedryz
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Sau 03 Pir, 21:53
Ledūklis
|
|
Moskvich 412 su BMW varikliu, klausimai
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 24 Ant, 22:01
zazrali
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 05 Ket, 15:32
evris
|
|
Iž 49 + "motoraikos" degimas
[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Bal 21 Tre, 7:43
virginijus007
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 18 Pen, 22:31
Ledūklis
|
|
Pannonia cdi degimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 06 Sek, 20:29
papaukst
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|