Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
|
|
Puslapis 1 iš 1
|
[ 10 pranešimai(ų) ] |
|
Autorius |
Žinutė |
Maskvekas
|
Parašytas: 2015 Spa 08 Ket, 14:14 |
|
Užsiregistravo: 2004 Bir 18 Pen, 18:27 Pranešimai: 169 Miestas: Alytus
|
Sveiki forumiečiai, galvoju apie projektą iš moskvičiaus padaryti coupe kabrioletą, kaip dėl dokimentų ar reikėtų juos keisti? Ir kaip dėl kėbulo stiprinimo, ką reikia daryti?
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Snoopy
|
Parašytas: 2015 Spa 08 Ket, 14:48 |
|
Užsiregistravo: 2008 Bir 09 Pir, 13:21 Pranešimai: 68 Miestas: Antalieptė/Kaunas
|
Dėl dokumentų tai iškils nemažai bėdų. Busi pasiustas į ekspertizes, ten paprašys krūvos skaičiavimų kurių kiek žinau pats jei nesi inžinierius irgi negali atlikti.
Kas dėl kėbulo automatiškai reikės tvirtinti dugną, kad automobilis nelūžtų pusiau. Geriausia tokiems žaidimams naudoti mašinas kurių kėbulas stovi ant rėmo tada jokio papildomo tvirtinimo nereikėtų.
P.S. Nežinau kiek tai svarbu ekspertizės metu, bet saugumas manau turėtų būti pirmoje vietoje todėl reiktų kažką sugalvoti kad jei kartais būtų virstama galva liktų ant pečių, o ne bulvių lauke
_________________ "Duodami patarimai, bet neduodama proto jais naudotis." - F. de Larošfuko +37061645934, Nerijus
|
|
Į viršų |
|
|
Snoopy
|
Parašytas: 2015 Spa 08 Ket, 14:59 |
|
Užsiregistravo: 2008 Bir 09 Pir, 13:21 Pranešimai: 68 Miestas: Antalieptė/Kaunas
|
Dar kad kėbulo tvirtinimas privalomas gali įsitikinti palyginęs serijinės gamybos automobilius pvz:
BMW 3 series(E46) 330i, sedanas sveria 1400kg, kabrioletas 1550kg. Varikliai ir greičių dėžės identiškos plius kabrioletas dar ir kupė, o kupė dar lengvesnė nei sedanas
_________________ "Duodami patarimai, bet neduodama proto jais naudotis." - F. de Larošfuko +37061645934, Nerijus
|
|
Į viršų |
|
|
suinteresuotas
|
Parašytas: 2015 Spa 08 Ket, 15:11 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2008 Kov 10 Pir, 13:39 Pranešimai: 209 Miestas: rajonas
|
Jei jau klausiama tokių klausimų, tai tokių projektų geriau nei nepradėti. Pradžiai - stogas vienas iš konstrukcijos tvirtumą palaikančių elementų, jo netekus kėbulą neišvengiamai reiktų standinti, o tai be abejo papildomų kėbulo elementų virinimas + reiks plieno profiliais stiprinti ir priekinio lango rėmą kuris taps papildomo saugumo elementu (verčiantis avarijoje tik nuo jo priklausys ar liksi su galva). Pats tokius darbus jei ir atliksi, tai einant ekspertizę reiks dokumento, kad tai atliko tokiais darbais turinti teisę verstis firma, dar ekspertizei reiks skaičiavimų kaip be stogo kebulas nusilps ir kaip ir kokie nauji pačio privirinti kėbulo elementai užtikrins kėbulo standumą ir saugumą. Apskritai Lietuvoje tokio projekto patvirtinimui gali būti pasiūlyta kreiptis į automobilio gamintoją nes tai naujo tipo kėbulas šiam automobiliui kuriam reikia setifikato (o gamintojas tai miręs...) todėl vienas iš realių tokio projekto dokumentų gavimo ir galimybės priregistruoti kelių - Estija (kas ten ir kaip - domėkis pats). Dar viena problema - pats stogas, moskvičius siauresnis už daugumą automobiliu kuriu kabrioletų stogus galima jam panaudoti, todėl, ko gero, teks perdarinėti ar konstruoti naujai ir patį stogą, nes labai tikėtina, kad toks koks jis stovi ant opel astros, ford escort, vw ar kitų šrotinių auto - netiks.
|
|
Į viršų |
|
|
Yha
|
Parašytas: 2015 Spa 08 Ket, 21:24 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Rgs 02 Pen, 11:11 Pranešimai: 241
|
Snoopy rašė: Dar kad kėbulo tvirtinimas privalomas gali įsitikinti palyginęs serijinės gamybos automobilius pvz:
BMW 3 series(E46) 330i, sedanas sveria 1400kg, kabrioletas 1550kg. Varikliai ir greičių dėžės identiškos plius kabrioletas dar ir kupė, o kupė dar lengvesnė nei sedanas coupe sunkesnis uz sedana.
|
|
Į viršų |
|
|
tetera
|
Parašytas: 2015 Spa 09 Pen, 14:02 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2010 Spa 28 Ket, 21:12 Pranešimai: 887
|
Maskvekas rašė: Sveiki forumiečiai, galvoju apie projektą iš moskvičiaus padaryti coupe kabrioletą, kaip dėl dokimentų ar reikėtų juos keisti? Ir kaip dėl kėbulo stiprinimo, ką reikia daryti? Okoks moskviako modelis?????????? Jeigu 401 tai jie buvo gaminami kabriais-400-420A
|
|
Į viršų |
|
|
tauras000
|
Parašytas: 2015 Spa 09 Pen, 21:52 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Kov 30 Tre, 14:37 Pranešimai: 832 Miestas: Druskininkai
|
HotRod rašė: Buvo i Izevsko kombi .kaip ir caupe .gali vietoj keturiu duru padaryt dvi .ir dar buvo tokie Kablukai vadinami ,kaip ww cady .gal toki panaudot .manau puse jau nupjauta.. Kablukas ne labai, dugno nepadarysi gale keleiviams sėdėt, nebent kemperis
_________________ Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus Traktorius: DT-20 1964 Tula TMZ M-72 Jawa 353
|
|
Į viršų |
|
|
tauras000
|
Parašytas: 2016 Sau 29 Pen, 21:45 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Kov 30 Tre, 14:37 Pranešimai: 832 Miestas: Druskininkai
|
Москвич-408 Турист – опытное купе-кабриолет Gaila, bet tik eksperimentinis...
_________________ Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus Traktorius: DT-20 1964 Tula TMZ M-72 Jawa 353
|
|
Į viršų |
|
|
|
Puslapis 1 iš 1
|
[ 10 pranešimai(ų) ] |
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 13 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
dnepr diskinis stabdis
zazrali
» 2023 Geg 15 Pir, 20:29
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
zazrali
» 2022 Gru 05 Pir, 16:29
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
Giedryz
» 2020 Sau 16 Ket, 13:21
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
Ledūklis
» 2021 Gru 14 Ant, 21:09
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
kukutis
» 2021 Rgp 05 Ket, 8:58
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
Ledūklis
» 2020 Gru 13 Sek, 18:43
|
|
Pannonia cdi degimas
Mikik
» 2018 Lie 01 Sek, 11:00
|
|
Bmw r100 k650 reme
chille1983
» 2020 Vas 13 Ket, 22:29
|
|
Gaz 21 tilto keitimas
karpekas
» 2019 Vas 14 Ket, 11:07
|
|
M-72 ir sovek.
virginijus007
» 2018 Lap 08 Ket, 11:58
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
dnepr diskinis stabdis
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2023 Bir 15 Ket, 20:57
zazrali
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Gru 27 Ant, 21:42
Ledūklis
|
|
gaz 21/24 uaz priekiniai diskiniai stabdziai.
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Bir 17 Pen, 11:51
Tadas B
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Vas 03 Ket, 10:01
Giedryz
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Sau 03 Pir, 21:53
Ledūklis
|
|
Moskvich 412 su BMW varikliu, klausimai
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 24 Ant, 22:01
zazrali
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 05 Ket, 15:32
evris
|
|
Iž 49 + "motoraikos" degimas
[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Bal 21 Tre, 7:43
virginijus007
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 18 Pen, 22:31
Ledūklis
|
|
Pannonia cdi degimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 06 Sek, 20:29
papaukst
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|