Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
virginijus007
|
Parašytas: 2016 Sau 24 Sek, 16:04 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1237 Miestas: Mažeikiai
|
Girdėjau gandą, kad negalima, kažkodėl tai, pilti antifryzo į rusišką techniką. Tiesa ar mitas ir kodėl gi negalėtų/ar negalima pilti?
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2016 Sau 24 Sek, 17:18 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Antifryzas- tai aušinimo skysčio žargoniškas pavadinimas. Tai kodėl gi jo būtų negalima pilti į skysčiu aušinamą variklį.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
tauras000
|
Parašytas: 2016 Sau 24 Sek, 18:25 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Kov 30 Tre, 14:37 Pranešimai: 832 Miestas: Druskininkai
|
Pavadinimu... Tasolas CCCP, antifreez- international Ne manau, kad pardavėjai, gamintojai naudotų žargoną. Pvz: http://aransa.lt/Antifrizas-%C5%BEaliasTikras mitas, tik tas, kad Tosol mėlynas, antifriz žalias, vienas skirtas aliumininiam radiatoriui, kitas variniam Pilk raudoną G12, neapsigausi, modernesnis, pažangesnis, naujesni priedai nuo korozijos ir t.t., bet vėl gi, ne pigiausią (kažkur išpilstytą), nes tuos pigius, velniai žino iš ko gamina
_________________ Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus Traktorius: DT-20 1964 Tula TMZ M-72 Jawa 353
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2016 Sau 24 Sek, 18:52 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1237 Miestas: Mažeikiai
|
Na tą norėjau pasakyti, kad sako ale negalima pilti antifryzo, reikia pilti vandenį. Jeigu taip, tai ką tada tarybiniais laikais pildavo tie, kurie žiemą važinėdavo? Negi nebuvo irgi kažkokio tai to neužšąlančio aušinimo skysčio?
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
tauras000
|
Parašytas: 2016 Sau 24 Sek, 19:06 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Kov 30 Tre, 14:37 Pranešimai: 832 Miestas: Druskininkai
|
Pildavo vandenį, grįžta vakare, atsuka kranelius, iš bloko ir radiatoriaus, išleidžia vandenį, o ryte, ateina ir pripila karšto vandens, variklį jis sušildydavo, o kodėl vandenį, gal ir buvo galima buvo pilti antifrizą, bet jo tiesiog nebuvo, o ir vargu ar būtų pavykę žiemą užvesti ar bent prasukti variklį, kuriame rusiški tepalai virtę sviestu, kai lauke -25 stabilai. Dabar pila antifrizą ir namo šildymo sistemoje
_________________ Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus Traktorius: DT-20 1964 Tula TMZ M-72 Jawa 353
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2016 Sau 24 Sek, 19:52 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Kaip supratau, aktualus klausimas daugiau apie Žigulius, o ne apie kitą techniką. Senesniuose automobiliuose, traktoriuose ir pan. tai, kaip rašė Tauras, buvo naudojamas tik vanduo. Žiguliuose jau naudodavo neužšalantį skystį (angliškai tai vadinama antifreez cooling liquid- iš kur ir kilo žargonybė- antifryzas). Skysčio (anglizmų mėgėjai gali sakyti- antifryzo) markė buvo viena ir vienintelė- TOSOL. Iš čia kilo antra žargonybė-tosolas. Su tuo skysčiu užpildyti Žiguliai iškeliaudavo iš gamyklos. Visi Žigulių savininkai kaip įmanydami stengėsi tą aušinimo skystį saugoti, jo neišlaistyti, neprarasti. Žiguliuose vanduo beveik nebuvo naudojamas, nebent jau kokio labai apsileidusio savininko.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2016 Sau 25 Pir, 21:23 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1237 Miestas: Mažeikiai
|
Viskas aišku, supratau, ačiū už paaiškinimus vyrai. Tam žmogui kuris čia taip man "praskiedė" reiks druskos į kavą pribert gavus progą.. netyčia.. Nes gi aš ir galvoju, kad kažkas tokio kaip Tosol'as juk buvo berods, o jis man labai norėjo įrodyt, kad tik vandenį pildavo.. Na žodžiu neesmė, dabar žinau tiesa ir gerai. Dabar paskutinį kartą prieš kelias dienas užsukau į garažą užkurti Žigulį, pašildyti, pagazuoti, pasiilgau to kvapo. Ir nesuprantu, kas yra atsitikę, jau keletą kartų taip. Istorija tokia: originaliam spidometrui (baltu ciferblatu) neveikė temperatūros rodiklis, tai iš donoro žydrojo žigulio išėmiau visą spidometrą, nes pasirodė, kad atskirai išimti to daviklio negalima, tai žaliajame Žigulyje sukeičiau spidometrus, įdėjau juodu ciferblatu. Viską sujungiau (atrodo) ir užkūriau pabandyti. Temperatūra kyla, viskas gerai, BET.. Po kurio laiko, užgesinus ir vėl pasukus raktelį (įjungus degimą) nebešviečia jokios kontrolinės lemputės ir davikliai tiek kuro, tiek temperatūros, atrodo, nebeveikia, o ir variklis atrodo, labiau kratytis pradeda (nors ir taip, jis nestabiliai dirba). Ir taip dabar jau po to spidometro pakeitimo yra atsitikę. Vienu momentu, kai užgesinau, lemputės trumpu momentu suveikė ir temperatūros daviklis suveikė, bei kuro, bet visa tai įvyko per sekundę ir vėl viskas užgeso. Variklis kuriasi ir dirba, tik taip dar labiau nenoriai, ir jokie davikliai ir kontrolinės lemputės (krovimo, tepalo spaudimo) neveikia. Kame replės? Nuo ko pradėti ieškoti kame jos? Ar pirma pabandyti, atgal pakeisti spidometrą originalujį? Gal gali būti kalta krovimo rėlė? Kai nusipirkau Žigulį, jame stovėjo elektroninė krovimo rėlė, bet ji buvo sudegusi, tai uždėjau rėlę nuo žydrojo žigulio, mechaninę. Gal kažkur laidai trumpina, ar negauna normaliai masės? Nors ir nedega lemputės, bet nuėmus klemą nuo akumuliatoriaus - neužgęsta, vadinasi akumuliatorių krauna. Kokių turėtumėt patarimų, ar sprendimų šiaip problemai? Beje, gal kas turite gerą ir teisingą su dalių paaiškinimais VAZ 2101 elektros schemą? Reikėtų „pagaudyti“ palaidus laidus.
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
xecutioner
|
Parašytas: 2016 Sau 25 Pir, 21:39 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Vas 13 Sek, 19:47 Pranešimai: 329 Miestas: kaunas
|
Ledūklis rašė: xecutioner rašė: geros tos sedynes ziguliuose ir priekines... nebent kaip gonkese vazinet linkes. dirzai tai sutinku biski nepatogus kad nesusitraukia Gerumas gerumu, bet jei, neduok Dieve, avarija, tai lūžta ne tik jos rėmas, bet ir sprandas. Minusas didžiausias, kad galvos atlošų nėra. kalba ejo apie patoguma o skirtumo nebus ar naujos masinos sedynes ar senos jei i tokia avarija papulsi kad sprandas kentetu kad nera atlosu tai tas sprandas bus maziauses rupestis nes pati masina susitrins kaip kartonine dezute
|
|
Į viršų |
|
|
tauras000
|
Parašytas: 2016 Sau 25 Pir, 21:49 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2011 Kov 30 Tre, 14:37 Pranešimai: 832 Miestas: Druskininkai
|
"Pati masina susitrins kaip kartonine dezute" Nu, nu, greičiau su ja susidūrusi mašina kaip kartoninė dėžutė, rusai metalo nepagailėjo
_________________ Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus Traktorius: DT-20 1964 Tula TMZ M-72 Jawa 353
|
|
Į viršų |
|
|
virginijus007
|
Parašytas: 2016 Sau 25 Pir, 22:07 |
|
Užsiregistravo: 2009 Kov 11 Tre, 12:12 Pranešimai: 1237 Miestas: Mažeikiai
|
Išvada: nepapult į avariją, bet kokiu atveju.
_________________ Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus): Trabant 601; 600; 500 Volkswagen Passat B2 Syncro Ford Transit MK1 Jawa 353;354 +37062436168
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 14 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
dnepr diskinis stabdis
zazrali
» 2023 Geg 15 Pir, 20:29
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
zazrali
» 2022 Gru 05 Pir, 16:29
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
Giedryz
» 2020 Sau 16 Ket, 13:21
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
Ledūklis
» 2021 Gru 14 Ant, 21:09
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
kukutis
» 2021 Rgp 05 Ket, 8:58
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
Ledūklis
» 2020 Gru 13 Sek, 18:43
|
|
Pannonia cdi degimas
Mikik
» 2018 Lie 01 Sek, 11:00
|
|
Bmw r100 k650 reme
chille1983
» 2020 Vas 13 Ket, 22:29
|
|
Gaz 21 tilto keitimas
karpekas
» 2019 Vas 14 Ket, 11:07
|
|
M-72 ir sovek.
virginijus007
» 2018 Lap 08 Ket, 11:58
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
dnepr diskinis stabdis
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2023 Bir 15 Ket, 20:57
zazrali
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Gru 27 Ant, 21:42
Ledūklis
|
|
gaz 21/24 uaz priekiniai diskiniai stabdziai.
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Bir 17 Pen, 11:51
Tadas B
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Vas 03 Ket, 10:01
Giedryz
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Sau 03 Pir, 21:53
Ledūklis
|
|
Moskvich 412 su BMW varikliu, klausimai
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 24 Ant, 22:01
zazrali
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 05 Ket, 15:32
evris
|
|
Iž 49 + "motoraikos" degimas
[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Bal 21 Tre, 7:43
virginijus007
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 18 Pen, 22:31
Ledūklis
|
|
Pannonia cdi degimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 06 Sek, 20:29
papaukst
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|