Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Ledūklis
|
Parašytas: 2021 Gru 14 Ant, 23:21 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 1:03 Pranešimai: 1412 Miestas: Alytus
|
Kontrolinės lemputės rodo laisvą bėgį, pažibinčius ir ilgas šviesas.
Prikabinti failai: |
IMG_3635.JPG [ 127.05 KiB | Peržiūrėta 4260 kartus(ų) ]
|
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2021 Gru 16 Ket, 9:46 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 12:24 Pranešimai: 8585 Miestas: Alytus
|
Biržuose, renginyje „Senas motociklas 2021“.
Prikabinti failai: |
218730768_4504818222936319_4292727551404844313_n.jpg [ 171.15 KiB | Peržiūrėta 4246 kartus(ų) ]
|
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2021 Gru 16 Ket, 20:51 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
|
Gražus motociklas. Daug prie jo teko dirbti ir investuoti pinigų. Sveikinu užbaigus projektą Žiūrint projektą , užvaldė prisiminimai. 1986m. įšsilaikiau motociklo teises ir gavau dovanų naują ČZ350. Pavažinėjus metus nusprendžiau jį perdarinėti. Nes visi aplink buvo vienodi - pilka kasdienybė. O perdaryti buvo vienetiniai. Žodžiu laiptelis aukščiau. Pjausčiau baką, keičiau jo formą, pjausčiau priekinį sparną, kėliau galą, ką tai dengiau chromu , nudažiau buvusias oranžines dalis su auto dažais baltai, pastačiau japoniško sport ižo karbiuratoriu. Baigus darbus jaučiau sau pasitenkinimą, na ir draugai gyrė atliktą darbą. Tuo metu buvo tokia mada. Suprantama kad šis motociklas Jums brangus dvasiškai - nes tai Jūsų kūrinys. O kaip toks motociklas vertinamas šiais laikais parodose? Ar turi populiarumą tiuninguoti motociklai ?
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2021 Gru 18 Šeš, 0:31 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 1:03 Pranešimai: 1412 Miestas: Alytus
|
kęstutis rašė: Gražus motociklas. Daug prie jo teko dirbti ir investuoti pinigų. Sveikinu užbaigus projektą Žiūrint projektą , užvaldė prisiminimai. 1986m. įšsilaikiau motociklo teises ir gavau dovanų naują ČZ350. Pavažinėjus metus nusprendžiau jį perdarinėti. Nes visi aplink buvo vienodi - pilka kasdienybė. O perdaryti buvo vienetiniai. Žodžiu laiptelis aukščiau. Pjausčiau baką, keičiau jo formą, pjausčiau priekinį sparną, kėliau galą, ką tai dengiau chromu , nudažiau buvusias oranžines dalis su auto dažais baltai, pastačiau japoniško sport ižo karbiuratoriu. Baigus darbus jaučiau sau pasitenkinimą, na ir draugai gyrė atliktą darbą. Tuo metu buvo tokia mada. Suprantama kad šis motociklas Jums brangus dvasiškai - nes tai Jūsų kūrinys. O kaip toks motociklas vertinamas šiais laikais parodose? Ar turi populiarumą tiuninguoti motociklai ? Ačiū už įvertinimą. Sudomino, gal turite savo ČZ nuotrauką? Nu man ir buvo panaši mintis prieš kokia 10 metų, kada atvažiavau in renginį su restauruota JAWA-360 ir per gausybę motociklų daug kas nepastebėjo ar aš apskritai buvau, nes ten tokių Jawų buvo daug. Nu..kažkaip norėjosi nustebinti, patraukti dėmesį, tai ėmiau perdarinėti motociklus. Tiksliau, rinkti iš atskirų dalių kas patinka. Išvaizda, dizainas, spalvos visada buvo įdomiausia. Kita labai svarbi priežastis buvo motociklų patogumas. Pabandžiau tarybinius visus ir supratau, kas juose netenkina, ką reikia tobulint. Dėl populiarumo ir vertinimo šiais laikais sunku vienareikšmiškai atsakyt. Šiaip bendrai paėmus, atsiradę daug abejingumo apskritai, kas liūdniausia. Matyt žmonės atbukę dėl daiktų ir informacijos pertekliaus. Jei seniau kas keldavo nuostabą ir susidomėjimą, dabar daug kas net akių nepakelia ir čia jau būna nesvarbu ar tas motociklas perdarytas ar ne. Dar vienas aspektas, kaip perdaryta. Jei padaryta tvarkingai, ne "kirviu", tai daug kas net nesupras, ar perdaryta ar ne, nes nežino ar iš gamyklos taip ėjo. Anksčiau žinoma labai rūpėjo "ką žmonės pasakys". Žinoma, visiem smagu kai pastebi ir įvertina teigiamai. Bet pagrindinis dalykas dėl ko viską turime daryti, tai dėl savęs. Labai įdomu kažką mintyse sugalvoti unikalaus ir paversti tikrove. Tai kūryba, saviraiška, kantrybės ugdymas. O žmonės vertina įvairiai. Ne vieną esu darbą panašų pradėjęs, kai kas ir labai užsitęsia, ar nebetenka tokios reikšmės, tad pabaigt iki galo būna toks savotiškas pliusas, sau. Ir jei manau, kad verta tuo pasidalinti, parodau, kad kažkam tai galėtų sukelti teigiamų minčių.
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2021 Gru 18 Šeš, 21:59 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
|
Gaila, bet nuotraukų neturiu. 1987metais buvo bendravimas gyvai. Fotografuoti nebuvo mada, nes nebuvo nei kompiuterių, nei interneto ar išmanių telefonų. Fotoaparatai turėjo ryškinamas juosteles 12;24;36 kadrų ir nepigiai kainuodavo. Žinoma galėjau atlikti foto sesiją, bet matomai ne tas rūpėjo . Dėl motociklų patogumo, tai reikia importinio ir visa dinamika pasikeičia iš esmės. Turiu Honda VT750 1985m. 6pavaros, skysčiu aušinamas, priekiniai diskiniai stabdžiai. Sankaba ir priekinis stabdis hidrauliniai. Stabdymas vyksta pagrinde su priekiniu ratu, nes priekinė šakė stovi kitu kampu nei pas sovietinius. Na ir patikimumas geresnis. Malonu bendrauti su bendraminčiais. Parašykite plačiau apie savo motociklo variklį. Kodėl pasirinktas senesnis variklis kaip suprantu 3 pavarų? naujesnis manau būtų galingesnis, gal ir ekonomiškesnis?
|
|
Į viršų |
|
|
Ledūklis
|
Parašytas: 2021 Gru 20 Pir, 22:37 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 29 Sek, 1:03 Pranešimai: 1412 Miestas: Alytus
|
Dėl nuotraukų, tai taip, suprantu. Iki šiol fotografuoju su juostiniu. Kurį laiką nenaudojau, bet pamačiau, kad su skaitmeniniu prisikaupia daug bereikalingų nuotraukų, nes kai nėr juostelės fotografuojama bile kas, nėra atsakomybės. O kai reikia atrinkt ką gražaus iš to, tai papildomas darbas. Su juostele paprasčiau. 36 kadrai, iškart albuman ir viskas. Skaitmeną dabar naudoju pagrinde internetui ar kai ką smulkiai ir detaliai fotografuot reikia. Dėl užsienietiškų motociklų taip, ten visai kas kita. Pusseserė turi Suzuki GN125, tarsi būtų Minsk analogas. Tikrai geras visom prasmėm. Bet aš dabar daug nevažiuoju, o prie tarybinių pripratęs. Jei kur važiuoju rimčiau, toliau, tai mašina. O motociklas man kaip meditacija: lėtai kur kaime ar kelukais pavažinėt kai geras oras, susiliet su gamta, praeitim, prisiminimais. Užtai ir renkuosi seną. Dėl variklio, tai ne visai taip supratote. 3 bėgių variklis buvo tik pirmoje nuotraukoje, senam kūne. Dabar yra indėtas absoliučiai naujai perrinktas 4 bėgių naujesnio Minsk variklis. Blokai yra 1988 metų. Nauji SKF guoliai, naujos tarpinės, naujas senų laikų alkūninis su adatiniu guoliuku. Naujas 12V elektroninis degimas. Variklio išvaizda apgaulinga, kadangi uždėjau seno modelio apvalius dangčius. Cilindras ir stūmoklis parvežtas iš Gardino, šiuolaikinės gamybos, absoliučiai naujas. Cilindras buvo kvadratinis, bet aš nupjoviau ir apšlifavau jo briaunas pagal seną, kad tiktų prie motociklo stiliaus. Uždėta ir senos laidos galvutė su dekompresorium dėl patogumo, senas karbiuratorius, kadangi jis paprastesnis ir patvaresnis. Pats variklis pasirinktas naujesnis 4 bėgių, kadangi turi laisvo bėgio indikatorių, soresnes cilindro špilkas, jam gauti lengviau dalių ir kad atsidaro pavarų dėžė per atskiirą dangtelį - nereikia skelt. Tai kaip matot yra surinktas unikalus variklis, kuris viduje yra naujos laidos, bet turi apgaulingą senovinę išvaizdą. Radau kelias nuotraukas visgi iš variklio rinkimo.
Prikabinti failai: |
IMG_3483.JPG [ 118.41 KiB | Peržiūrėta 4154 kartus(ų) ]
|
IMG_3482.JPG [ 142.62 KiB | Peržiūrėta 4154 kartus(ų) ]
|
IMG_3481.JPG [ 135.52 KiB | Peržiūrėta 4154 kartus(ų) ]
|
_________________ Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
|
|
Į viršų |
|
|
kęstutis
|
Parašytas: 2021 Gru 29 Tre, 23:21 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2014 Sau 31 Pen, 15:49 Pranešimai: 1252 Miestas: Šilutė
|
Nežinojau, kad ant naujojo variklio tinka seni dangčiai, Puikiai atrodo. Ant daiktadiežių man nematyti Minsk šrifto užrašai. Spec. užsakymas, ar nuo kokio naujoko? Žiūrėjau filmuką Senas motociklas 21. Mėlynas moto puikiai išsiskiria iš raudonos minios
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
dnepr diskinis stabdis
zazrali
» 2023 Geg 15 Pir, 21:29
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
zazrali
» 2022 Gru 05 Pir, 17:29
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
Giedryz
» 2020 Sau 16 Ket, 14:21
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
Ledūklis
» 2021 Gru 14 Ant, 22:09
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
kukutis
» 2021 Rgp 05 Ket, 9:58
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
Ledūklis
» 2020 Gru 13 Sek, 19:43
|
|
Pannonia cdi degimas
Mikik
» 2018 Lie 01 Sek, 12:00
|
|
Bmw r100 k650 reme
chille1983
» 2020 Vas 13 Ket, 23:29
|
|
Gaz 21 tilto keitimas
karpekas
» 2019 Vas 14 Ket, 12:07
|
|
M-72 ir sovek.
virginijus007
» 2018 Lap 08 Ket, 12:58
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
dnepr diskinis stabdis
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2023 Bir 15 Ket, 21:57
zazrali
|
|
Baigtas projektas moskvich 407 numeriai
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Gru 27 Ant, 22:42
Ledūklis
|
|
gaz 21/24 uaz priekiniai diskiniai stabdziai.
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Bir 17 Pen, 12:51
Tadas B
|
|
Vykdomas projektas Jawa 354, 1961 metai (atkuriamieji darbai)
[ Eiti į: 1 ... 4, 5, 6 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Vas 03 Ket, 11:01
Giedryz
|
|
Paprastas ir patogus motociklas Minsk
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2022 Sau 03 Pir, 22:53
Ledūklis
|
|
Moskvich 412 su BMW varikliu, klausimai
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 24 Ant, 23:01
zazrali
|
|
Kontaktinė rėlė-reg. į elektroninę
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Rgp 05 Ket, 16:32
evris
|
|
Iž 49 + "motoraikos" degimas
[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2021 Bal 21 Tre, 8:43
virginijus007
|
|
VAZ-2101 1973 m. eksploatacija ir tobulinimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 18 Pen, 23:31
Ledūklis
|
|
Pannonia cdi degimas
forume Perdaryta senovinė technika
Paskutinis pranešimas:
2020 Gru 06 Sek, 21:29
papaukst
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|