Puslapis 8 iš 12
Re: Pannonia T1 1961m. restauracija
Parašytas: 26 Kov 2014, 12:19
feisas
Dainys16 rašė:aivaras. rašė:Atrodo neblogai , tik cilindrą reikėjo juodai dažyt.
Jo, man ir po to į galvą daėjo, kad reikėjo, būtų dar gražiau atrodę :)
Arba reiks vėliau kada nudažyt
varikli perinkai, alkunini restauravai grupe keitei ar tik nudazyt sugebejai? tavo variklis turetu atrodyti taip kaip foto bent jau isvaizda.
Re: Pannonia T1 1961m. restauracija
Parašytas: 26 Kov 2014, 15:23
Dainys16
feisas rašė:Dainys16 rašė:aivaras. rašė:Atrodo neblogai , tik cilindrą reikėjo juodai dažyt.
Jo, man ir po to į galvą daėjo, kad reikėjo, būtų dar gražiau atrodę :)
Arba reiks vėliau kada nudažyt
varikli perinkai, alkunini restauravai grupe keitei ar tik nudazyt sugebejai? tavo variklis turetu atrodyti taip kaip foto bent jau isvaizda.
Čia mano valia, kaip aš noriu, taip ir remontuoju
ką reikėjo sutvarkyti, tas ir buvo sutvarkyta, kas liečia variklį
Re: Pannonia T1 1961m. restauracija
Parašytas: 26 Kov 2014, 15:31
virginijus007
Dainys16 rašė:Čia mano valia, kaip aš noriu, taip ir remontuoju
ką reikėjo sutvarkyti, tas ir buvo sutvarkyta, kas liečia variklį
Pannonia tikrai graži, bet Tamsta nesupykit dėl to ką parašysiu. Reiktų Jums pervardinti temą tada į remontas o ne restauracija, nes sprendžiant iš tokio požiūrio, matyt nežinot kas tai iš tiesų yra restauracija.
Be pykčio.
Re: Pannonia T1 1961m. restauracija
Parašytas: 26 Kov 2014, 15:45
Dainys16
o kaip pakeist pavadinimą, tą senai jau būčiau padaręs
Re: Pannonia T1 1961m. restauracija
Parašytas: 26 Kov 2014, 18:09
virginijus007
Dainys16 rašė:o kaip pakeist pavadinimą, tą senai jau būčiau padaręs
Redaguok pačią pirmą šios temos žinutę. :)
P.s. kai temos pavadinime ne restauracija, o remontas, atlaidžiau pikti dėdės žiūri
, sakau iš patirties
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
Parašytas: 29 Kov 2014, 00:13
m105
Dėl "pūrtymosi", motociklas su GERAI SUREGULIUOTA priekaba turi būt stabilus. Turiu tiek senutę emką tiek Victory hammer su priekaba(paties perdaryta ir pritaikta) ir galiu užtikrintai teigti jog gerai sureguliavus motociklas su priekaba, niekuo nenusileidžia stabilumu motociklui be jos. Tinkamai sureguliavus ir važiuojant apie 100km. ir paleidus vairą mano motociklas važiuoja stabiliai ir galima paleisti vairą ir pan. Jei yra traukimas ar mušimas vadinasi dar ne viskas gerai ir reikia tiesiog rasti bėdą ir ją ištaisyti. Beje jei motociklas blogai sureguliuotas ar šleivas dempferis tik palengvins "kančias", surasi bėdą-paaiškės sprendimas ir viskas bus ok.
P.S. gražiai atliktas darbas.
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
Parašytas: 23 Bal 2014, 22:47
Dainys16
Viskas jau ok, jau nebemušaq, buvo kitur bėda, ir tiesiai važiuoja, tik jaučiu, kad lopšelio ratas perdaug pavirtęs į išore, nes kai sukiesi ratu, lopšelio ratas rėžia ruožą, taip neturėtų būti pagal mane
dar reiks reguliuoti suvertimą
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
Parašytas: 06 Geg 2014, 11:27
Dainys16
Keletas dar naujesnių nuotraukų :)
Sudalyvavom "Eugenijau mes važiuojam... 2014"
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
Parašytas: 18 Vas 2015, 21:56
Dainys16
Sveiki,
Gal kas galit pagelbėt ir patarti:
Noriu pakeisti priekinę padangą į naują, kitokio profilio ir kitokio gamintojo padangą.
Sena padanga yra originali: 30-484/3,25x19, Модел Л-130 Made in Russia
Noriu pakeisti į: DUNLOP MAXI-RIP JAP 330 3,25x19 Made in India
Klausimas: ar verta man dėti tą DUNLOP padangą ar palaukti kol gausiu tokią pat? manau kad uždėjus tą kitą padangą, būtų nekoks vaizdas ir nebeoriginalu būtų?
pridedu senos padangos nuotraukas ir naujos padangos nuotraukas.
Be ja, gal kas turit parduot tokio tipo seną padangą?
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
Parašytas: 18 Vas 2015, 22:51
abc
Nei viena iš tamstos padangų nėra originali.Originalas šiam motociklui būtu ''Balon cordatic''.Prieky ir ant priekabos išmiera 3.00x 19,gale-3.25x19.